[XOne] Dead Island: Riptide

Discussie in 'Games' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2012.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Whaaaaaaaaaaa tweede deel fuck yah!!!!! Deel 1 was echt master!
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Oei, das wel vet! :) Had coole equipment .

    Wel minder dat er meer guns in komen. Was juist verfrissend zonder guns, alleen melee ...
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Nice steelbook, nu de rest nog. :+
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    23 April. :)
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nieuwe screenshots!

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

     
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Whoei als ik de screens zie krijg ik weer zin in een nieuw deel. Hij komt ook in een gunstige tijd uit :).
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik ga hem ook zeker halen. Deel 1 was niet perfect maar vond de opzet zo leuk dat ik de bugs kan vergeven. Hopen op een iets gepolijstere ervaring en dan ben ik al helemaal blij

    ik zie btw wel veel guns in de screenshots, hoop dat de nadruk toch wel vooral op melee en het knutselen van wapens blijft liggen. Vond de mix tussen Dead rising en Borderlands juist zo leuk maar het moet niet teveel de Borderlands kant opgaan (want dan speel ik dat wel :+)
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2012
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad vond heet eerste deel echt goed. Bugs had ik zelf niet zoveel last van. Hopelijk veranderen ze niet al te veel aan de gameplay want dat zou echt zonde zijn.
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Volgens mij had ik gelezen/gehoord dat je gewoon weer naar hartelust wapens in elkaar kon zetten, daarnaast zijn alle wapens die je in deel 1 had verzameld ook over te zetten naar Riptide.
     
  12. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Vond deel 1 een zeer toffe game, echter toch niet uitgespeeld. Op een gegeven moment was ik er klaar mee eigenlijk. Best jammer, want dat ik met de game begon had ik er echt veel lol mee!
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik heb precies hetzelfde gevoel, maar heb de game hier nog wel liggen gelukkig.

    Haat trouwens nog steeds echt die snelle hard schreeuwende zombies. Ik krijg zo wat een hartverzakking man, da fuck nog aan toe. 8)
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik heb de game een lange tijd met heel veel plezier gespeeld. Alleen de DLC heb ik niet gekocht omdat de inhoud me niet echt aanstond!
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    De DLC scheen ook niet al te best te zijn. Iig de eerste niet, maar daarvoor moet je maar eens naar wat DLC reviews zoeken.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Wat ik wel jammer vond dat het na zo'n geweldig emotionele trailer bijna geen enkele emotie in de game te vinden was :D Ditmaal hebben ze dus weer zo'n trailer uitgegeven en ook dit keer zal de emotie die in de trailer zit niet terug te vinden zijn in de game ben ik bang. Waarom ze het niet wat om het zo maar te zeggen 'sfeervoller' hebben gemaakt weet ik niet. Ook kwam dat wel omdat er bijna geen enkele background story was achter de personages in de game.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2012
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Nee, maar ik vind dat in dit geval ook helemaal niet erg. Het gaat meer om de sfeer denk ik en die is in de game gewoon steengoed. :thumbs:
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]
    "Is this who you voodoo...? Check back in 2 hours!"

    Straks om 18:00u is er een nieuwe trailer?! :) Ben benieuwd!
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2012
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Who do you voodo, bitch! :+

    Leuke intro was dat ook, als ik binnenkort s tijd heb maar weer 's wat zombies beuken


    vond ik ook, het had echt een beetje een survival horror vibe. In het begin vond ik t echt spannend als ik te ver van mn base ging en mn goede wapens begonnen te slijten of ik had geen eten meer enz. Er mag van mij nog wel meer survival/rpg elementen in. Dus niet de kant van Left 4 dead op maar meer scavengen en bouwen en runs voor supplies doen enzo.

    Eigenlijk een schande dat deze dev niet eens met de makers van the Walking dead gebeld heeft, met die licentie erbij zou je toch echt een geweldige game kunnen maken. (jaja, de telltale games zijn ook wel leuk)
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2012
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ubisoft was toch bezig met een game voor The Walking Dead? Maar idd de dev van Dead Island had net zo goed een Walking Dead game kunnen maken, heb mij ook echt super vermaakt met het eerste deel. Hoop alleen dat er niet weer zo'n vervelende save bug in zit want die was wel erg klote.
     

Deel Deze Pagina