Woot! Calling for duty Ik ben net online. Vrij veel mensen toegevoegd! Mocht je mij nog niet in je lijst hebben voeg me toe! Ik kon helaas een aantal niet toevoegen aangezien hun lijsten vol zijn.
Morgen weer even kijken, niet zo lang omdat ik dan nog even wat voor de toetsen en stage moet doen, donderdag kan ik wel weer knallen
Ik ben de komende weken/maanden ook wel online te vinden. Gamertag: LDawgNL Doordeweeks alleen 's avonds, in het weekend de hele dag
Bumperjumper gebruiken joh! Maar de crouch knop is nu opeens sprint in default dacht ik. Verder vind ik Halo bijna onspeelbaar op default. Bumper is het beste als je wilt overleven en schieten tegelijk.
Ik ging er mee spelen alleen heb ik zoveel automatisme in die shit dat elke keer de verkeerde knop drukte, denk maar even in campaign bumper jumpen uitproberen oid.
Ik wist de controller settings al lang van te voren en heb de laatste week in reach Bumper geleerd. Alleen jammer dat ik nu niet kan jetpacken met bumper.
Ik gebruik recon, waarom zou Bumper beter zijn. Ik slinger nu de 360 aan dus als iemand wil gamen. Ik ben wel slecht trouwens
Wanneer je vijand straved ben je verplicht om je duim op je rechter stick te houden. Met bumper kan je gewoon lekker springen en richten tegelijk. Recon is verder wel chill alleen vind ik de melee op B een enorme fuck up. Die wil je gewoon op rb en reloaden kan makkelijk met B toch? De andere settings zijn al helemaal drama met crouch op B Maar ik heb het idee dat je toch niet de ambitie hebt om de ultimate Halo beast te worden.
BumperJumper > Alles. Alleen in reach was het wel kut omdat je dan weer niet kon jetpacken en richten tegelijk, maar goed ik had dan ook nooit een jetpack..