Waar kun je het XBW logo verkrijgen? Wil deze op mijn auto's plakken En als je bent toegelaten tot de club, krijg je daar dan nog een bericht van in Forza?
Ik heb wel een xbw logo gemaakt, (paar pagina's terug heb ik een plaatje gepost). Zit alleen niet bij de club. Maar ik zal hem straks wel in de storefront gooien.
Thnx Kan ik hem straks vinden op XBW ofzo? En ik heb me aangemeld bij de club maar nog niet toegelaten .... klopt dit?
woohoo, zit nu ook bij de club! booo!! kan geen design sharen met de club. pff, beetje jammer dat dat er niet in zit. Goed, het xbw logo is te vinden als 'XBWFull' beschrijving Xboxworld. Of onder mijn naam Peter OtH. en het is gratis. Ik kan wel de 2010 saleen sharen die dit logo heeft. Eventueel ook nog een paar auto's met Gulf liveries, alleen zijn dat wel modellen die al in de sharelijst zitten (67 Beetle R3 709, 71 Plymouth S 691, 65 Mini S638 ) Laat maar weten of die geshared moeten worden.
Ik ben nog steeds niet toegelaten op de club? Afgelopen week nog aangevraagd. Mijn GT begint met Wasmachine. Mijn dank is groot
mag ik weten wat het nut is van iedereen die lid wil worden.. over een paar weken is de club helemaal vol met in-actieve leden.
Nut wat mij betreft was dat ik dacht dat ik dan dingen als dat xbw logo en eventueel ander spul makkelijker kon sharen. Helaas hebben ze niet aan die mogelijkheid gedacht Zo nu en dan een race is ook leuk meegenomen uiteraard. Moet om dezelfde redenen ook lid worden eigenlijk van XBWf, was lid van de voorganger daarvan maar die was helaas dood op een gegeven moment. Eigenlijk nooit geswitched naar de andere. Hoe dan ook, voor mij is het vooral om dingen te kunnen sharen. Dus eigenlijk voor een functie die er niet in zit.
Wow, shit gets real, amper 2 weken 1 week na de release en er nu al een DLC tegenaan gooien, weliswaar deel 'echt' nieuw maar het idee voelt niet goed..
Het zal in de toekomst alleen maar erger worden. En dan heeft een game als Forza nog een enorm voordeel dat ze eenvoudig geld kunnen verdienen door een zooitje nieuwe auto's als DLC aan te bieden. Helaas vragen ze daar wel de hoofdprijs voor.
Ik vind de prijs van onafhankelijke auto's van 240(P) gewoon te zot, bij FM3 heugde ik me dat je ong. 80(P) max en heel soms 160(P) betaalde met uitschieters en dat vond ik al veel. Even voor het gemak toenmalig een €1/stuk.
240ms per stuk, maar geloof dat het hele pakket (The November Bondurant Car Pack) maar 400ms kost. Dus dat vind ik nog wel meevallen. Ik snap wel dat ze dit doen, aangezien er genoeg gekopieerd spul rond slingerd en ze op deze manier nog wat geld extra kunnnen binnen krijgen. Neemt niet weg dat het voor mij ook wel goedkoper mag hoor, ben toch een Hollander
Zojuist ff met de Ipad via smartglass gespeeld. Werkt best aardig. GPS op je ipad. Alleen tijdens het rijden is het lastig, je kan nml nu op twee schermen kijken. Dus je knalt nu regelmatig op een ander
Sja, ga maar lekker die DLC kopen dan, maar ik verklaar je echt voor gek. Paar auto's, 400 punten. Helemaal gek. Ik ben blij met die gratis Jeep. De dikke wagens in dat pack zitten toch al als een andere variant in het spel, dus het is gewoon weer zo'n geldwolven pack. Ze zoeken het maar uit. Heb bij Forza 3 en 4 ook al alles gekocht, en ik heb er echt geen paar honderd euro plezier van gehad.
Ik ook niet de enige DLC auto die ik nu toe echt wel zou willen is de Lamborghini Gallardo LP570-4 Spider.. Maar fuck it, ga er inderdaad ook niet meer aan uitgeven Genoeg alternatieve
Eindelijk die Bugatti barnfind gescoord! Kan ik hem lekker gebruiken voor die highway rival in S klasse. Als een dolle zo hard mogelijk over de snelweg. De rivals zijn leuk om de tracks te oefenen voor multiplayer racen. Multiplayer is trouwens een survival jungle.