[XOne] Assassin's Creed III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, nu speel je ook 6-7 uur voordat je eindelijk dat assassin pakje aan kan trekken, zo kan je het ook zien :F:

2. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Ik zit erg te twijfelen om het spel aan te schaffen.
    Ik vond ac1, ac2 en brotherhood echt geweldig.
    Revelations viel daarentegen gigantisch tegen.
    Wat is jullie mening? Kopen of lekker laten liggen?

3. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Dit is voor mij echt by far de tegenvaller van het jaar. Ik heb nog nooit zo'n teleurstellende, gebugte game gespeeld. Echt alles dat je je kan bedenken qua bugs en glitches zit er wel in. NPC's die door elkaar heen lopen (tijdens en buiten cutscenes), belangrijke NPC's (zoals targets) die opeens verdwijnen of vastlopen, spontane teleportaties (ik zat net Nine Men's Morris te spelen, word ik letterlijk uit het niets tijdens de game weggeteleporteerd naar de homestead, resultaat: restart). Het is niets minder dan schandalig dat Ubisoft zoiets uit durft te brengen.

En dan begin ik nog maar niet over de achievements :emo: Die minigames zijn godsonmogelijk, en voor de 100% moet je de hele kaart ontdekken. Dus overal, o-ver-al gelopen hebben.

En het einde... Gewoon nee.

Een van de slechtste games van het jaar. Zo, zo ontzettend zonde.

4. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met overal gelopen hebben? Echt elke m2? of wordt het op een andere manier geregistreerd?

5. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Wat slecht zeg, ik heb een andere outfit gekocht omdat ik wat anders wilde dan dat wit/blauw, maar in cutscenes zie je alsnog Connor's originele Assassin-outfit. In Revelations werd de outfit ook aangepast in cutscenes. Dit zijn van die dingen die gewoon een beetje jammer zijn...

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    er zijn bepaalde punten waarbij je animus dinges ge-update wordt. Volgens mij bedoelt hij dat.

7. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Kijk maar op je Frontier map, nadat je alle viewpoints hebt gehad zit de map nog steeds vol met gaten. Die moet je dus opvullen door er 1x doorheen gelopen te zijn.

8. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Weet ook niet zo goed wat ik er van moet denken. Echt teveel bugs maken het een stuk minder fijn om te spelen. Daarnaast vind ik het verhaal ook tegenvallen, in vergelijking met andere AC's. Misschien verwachtte ik er teveel van, ik weet het niet.

Ik moet wel zeggen dat ik de naval missies echt super vet vind! Vooral als het stormachtig is wordt het echt awesome in beeld gebracht.

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    wtf zeg :{ was me helemaal niet opgevallen. Lame, mja 100% boeit mij toch weinig.

10. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt niet om burgers te vermoorden :confused: Ik druk LT en hij wordt eventjes wit omlijnd en het beeld zoomt in met een crosshair. Ik ram de hele tijd op X maar er gebeurt niks. Geen enkele knop werkt, wat doe ik fout? Of kan je niet NPCs killen die langs de weg lopen..

ok het lukt nu wel, maar niet bij elke NPC. Ik kan bijv. niet iemand killen als ik net verloren heb met dammen, of iemand die staat te vissen.

Laatst bewerkt: 8 nov 2012
  11. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit totaaaal niet! Misschien komt het omdat ik op de PS3 speel8)? Alles loopt erg soepel iig.

12. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Gelukkig ben ik niet de enige die zo teleurgesteld is.
    Je zou verwachten dat er steeds iets verbeterd is, wanneer er n nieuw deel wordt uitgebracht.
    Ik zat gewoon met tegenzin te spelen, hopend op n verbetering.

Zit helemaal in Brotherhood . Gisteren mn eten op na t werk en meteen achter de Xbox.

Kwam er om 0139 uur achter dat ik mn werkkleding nog aanhad :)
    Dàt is t echte assassins gevoel, die drang om verder te willen spelen! Heerlijk!

13. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil AC 3 halen. Is het wel speelbaar, of zijn er bizar veel bugs in de game? Anders wacht ik nog wel even met kopen.:+

Laatst bewerkt: 8 nov 2012
  14. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    ja dit wou ik hier ook nog neerpennen, dat vind ik echt triestig.
    is maar een kleine moeite om dit ook in de cutscenes zo te krijgen hoor.. :confused:

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Dat is alleen maar als je je outfit een andere kleur geeft.
    Als je een geheel andere outfit aantrekt zie je dat wel in cutscenes :)

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Wat loopt iedereen hier te zeiken over de kleinste dingetjes zeg. Ik vind het spel prima spelen, grafisch prima en heb eigenlijk nog niks gemerkt van de bugs. Volgens mij hadden jullie echt een 150% perfecte game verwacht, en is het gewoon een normale goede game die gewoon prima is. Bummer. Speel hem dan niet meer.

Voor iedereen die twijfelt: Gewoon kopen, het verhaal is gaaf en het spel speelt gewoon lekker weg!

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
  19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Nou das wel bewijs dat het er realistisch genoeg uitziet :). Lol.

20. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je het zeker? Volgens mij heeft dat geen effect voor de 100%, ja sommige missies zijn inderdaad verscholen op punten die je niet syncht met viewpoint, maar die kun je terugvinden bij je progress bar in het menu en dus weet je welke missies je nog moet doen. Volgens mij moet je gewoon alle missies 100% synchen (ik zit op 97% en heb nog een aantal niet full synch), heel misschien ook nog de Animus Database 100% (ik zit op 99%), maar dat zijn gewoon bepaalde gebouwen wat je snel met een guide na kan lopen. Hoe kom je er bij dat je elke meter van de map ontdekt moet hebben?

Speel dan in ieder geval tot je als Connor speelt, het begin vond ik ook niet top maar de rest van de game vond ik wel echt top. :)

Hartstikke goed speelbaar, game-breaking bugs in 36,5 uur tijd nooit tegengekomen, slechts kleine dingetjes zoals soms een NPC die in cirkels loopt zonder zijn lichaam mee te bewegen of in cutscenes soms iets dat door het beeld flikkert, echt kleine dingetjes die je wel opmerkt maar waar je je over het algemeen niet heel echt aan hoeft te storen.

Awesome video trouwens met die kat.:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina