[Wii] Resident Evil 4 Wii Edition

Discussie in 'Games' gestart door Zeroine 83, 19 apr 2007.

1. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    de mooiste momenten in resident evil 4. vind ik vooral de stukken dat het heeel rustig is. dat je lekker kan genieten ff. maar dat je weet in het achterhoofd dat het niet lang rustig zal blijven:)

2. Saya

Saya Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is de exacte benaming Los Ganados. De Las Plagas zijn de Los Ganados met een parasiet. Die kom je wat later in de game tegen. Maar de standaard normale / zombievervangende vijanden zijn de Los Ganados. De Los Ganados verschillen dan weer onderling, je hebt van die villagers, monniken en soldaten. :9 :+

Maar goed, vandaag ben ik eindelijk begonnen met de Wii Edition. De controls bevallen uitstekend. Ik moest alleen even wennen aan de mesaanvallen, dat gaat nog niet helemaal lekker. Voor de rest speelt de game heerlijk. Het was een tijdje geleden dat ik RE4 op de Cube had gespeeld, ik was al die cheesy teksten vergeten. Volgens mij zijn er ook meer vijanden in de Wii versie ...of ligt het nou aan mij.

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik, ik noemde Las Plagas omdat je zonder Las Plagas ook geen Los Ganados hebt. Ook aan het begin van het spel zijn de Los Ganados al geïnfecteerd met Las Plagas (anders zijn ze niet te manipuleren en volgen ze geen opdrachten), de rede dat je Las Plagas dan nog niet ziet is omdat het aan het begin van het spel nog licht is buiten en daar zijn Las Plagas allergisch voor.

Het is mij trouwens ook opgevallen dat er in bepaalde gedeeltes meer vijanden zitten. Hebben ze denk ik gedaan om de moeilijkheidsgraad nog ietwat te behouden, aangezien het met Wii controls wel wat makkelijker wordt allemaal.

4. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad!! ze hebben in momenten veel meer vijanden erin gezet viel mij ook al op. bovendien werkt de besturing hemels. wel vind ik de graphics precies hetzelfde dan als op de gamecube. opzich niks mis mee. maar ik mis toch enige verbetering..

5. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    T#ring..........stond vanacht in een schuur, staat ineens die lange mafkaan achter me.
    Nek gebroken.....try again

Ik die rocketlauncher gekocht, terug bij die gast, schiet hem doormidden........................WTF z'n bovenlichaam blijft in leven en ja hoor......weer dood.

Toen ben ik maar gaan pitten.

Heftige shit, echt goed gedaan.

Is dit de eindbaas?

6. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dit is zeker nog niet de eindbaas. Je bent nu misschien net op de helft van het spel. \o/

7. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt knap dat een oude game met veroudere graphics me toch momenteel meer weet te boeien dan m'n 360.

Enige wat wel jammer is, dat er maar iets van 4 verschillende dorpbewoners zijn.

MAar wat een sfeertje zeg..............

En de besturing is geweldig.

Go WII

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game vandaag binnen gekregen. Had Resident Evil 4 nog nooit gespeeld, dus de game is helemaal nieuw voor me. Wat een gave game zeg! Grafisch wel een tikje verouderd (ook jammer dat hij geen volledig beeld is op een HDTV), maar verder is de game erg tof. De sfeer en de spanning druipt van de game af en de besturing is echt heerlijk!

9. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het echt jammer dat ik deze game net op de gamecube had gekocht, en dat hij toen een paar maanden later voor de Wii uitkwam. Nog steeds een van de beste spellen die ik ooit hebt gespeeld, sfeer is inderdaad echt supergoed. Ik ga hem denk nog een keertje kopen voor de Wii, al is het alleen maar voor het hoesje, die is echt super mooi!\o/

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Beetje laat, maar weer eens een up omdat hier geen thread voor is in het 360 gedeelte.
    Eindelijk een stukje verder in de game (Nu in 2-:cool: en hij is toch echt tof. Dit gaat misschien de eerste Resident Evil game worden die ik uitspeel. _O_

11. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is één van de beste Gamecube games die ik ooit gespeeld heb.

Ik heb de Wii versie ook nog liggen omdat ik bij een aankoop van twee 2de hands games hem erbij kreeg, ik zal er eens in de toekomst aan beginnen.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Tsja, dit is pas de eerste keer dat ik hem speel, dus dat kan ik niet zeggen. Het is pas echt tof wanneer je eindelijk een beetje door hebt hoe je het moet spelen. In het begin stond ik maar te knallen op die gasten, maar nu is het gewoon: Headshot, rennen, kick, hak de gasten die op de grond liggen kapot met je mes. :)

Ik denk echter niet dat de game Metroid Prime kan benaderen als beste Gamecube game. Heck, Metroid Prime is zelfs een van de beste games ooit imho.

13. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zei ik ook één van de beste, Metroid Prime spant inderdaad de kroon.

Deel Deze Pagina