Megakick! Zijn er mensen die hier nog naar uitkijken? Dit is echt een van mijn meest anticipated games op het moment. Die graphics, die muziek, die sfeer. Alles klopt gewoon voor een JRPG! Deze review is ook enorm positief: http://rpgland.com/games/reviews/ni-no-kuni-wrath-of-the-white-witch/ Vooral dit deel doet mijn hart sneller kloppen:
Ik heb die CE besteld bij Bol. Is daar maar 80 euro en met 10 procent korting maar 71,99 euro. Is best goedkoop als je ziet wat erbij zit.
Om eerlijk te wezen heb ik me niet erg verdiept in de game alhoewel ik wel van plan ben om deze te halen. maar als ik die dingen lees over vroeger dan hoop ik wel dat het een beetje speelt als een moderne rpg, niets vervelender dan een J-rpg die iets teveel leunt op ouderwetse gameplay keuzes. Het heeft ieder geval geen random encounters, gelukkig maar.
Nouja, volgens mij doelen ze meer op het feit dat het de feeling heeft van zo'n RPG. Vroeger hadden de JRPG's een bepaalde feeling die ze tegenwoordig nauwelijks (eigenlijk niet) nog hebben. De gameplay is wel redelijk modern: Semi-realtime battles, geen random encounters, een world map waarover je echt kan lopen.
Ik kijk echt zo ontzettend erg uit naar deze game Te fucking lang geleden dat ik nog een goede Jrpg gespeeld heb.
Deze 10% korting OPT_BJ_0911_CS11 Kan niet wachten op deze game! Eén van de redenen dat ik een PS3 heb aangeschaft.
Wow, totaal niet op mijn radar, maar deze game moet ik zeker hebben. level 5, was dat ook niet de maker van de Dragon Quest games? Moest daar meteen aan denken toen ik de trailer zag. Samen met Okami HD wordt dit een verplichte aankoop.
Ook de limited editie net besteld alvast op bol 80€ geen geld ^^. Nu al zi in! Net me3 gekocht dus heb weer wat te doen! Jesus door die preview kan ik helemaal niet meer wachten het klinkt alshet spel waar ik al mijn halve leven op zit te wachten!
50 Euries bij All4games: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/ni no kuni: wrath of the white witch_PS3.html
Je wordt vaak zomaar in een stuk gegooid zonder iets van het verhaal te weten. Plus, ik heb er gewoon een hekel aan om twee keer hetzelfde stuk te moeten spelen. Ik wil dat alles nieuw is als ik het spel ga spelen.
Maar je kan wel ff het battle systeem uitproberen en even proeven of de stijl en de dialogen enzo een beetje je ding zijn.
precies dat. Al zal de demo eerst alleen voor gold zijn neem ik aan, dus nog even geduld. Hoeveel tijd zit er eigenlijk tussen? 1 week?