[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Met 200km/u over de linkse baan vliegen maar wel stoppen voor het stoplicht. :+
    Maar serieus. Bij La Noire was dat al een stuk beter. Hopen dat ze dat gewoon overnemen. Al denk ik dat wel. Want bij iedere R* game na GTA 4 hebben ze bepaalde dingen beter gedaan. :)

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Op de DS heb je een mooi spel met een hond :+ Die kan je de hele dag aaien en uitlaten enzo.

3. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Echt hoe heet die game?

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Nindogs volgens mij, grafisch echt een pracht werk! Beetje zoals Kinectmals maar las ook pas dat er een nieuwe Furby komt dat is toch wel vetter hoor dan een geanimeerde hond op je scherm, heb ik eindelijk weer iemand die naar me luistert.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Lassie: The Game.

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Haha dat reflecteert misschien een beetje mijn eigen rijstijl. :+ Al haalt onze Renault Scenic geen 200.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Optioneel he :)

Zoals je homies in GTA:confused:A had en soort bodyguards (weet ff de naam niet van ze..ze waren van Dwayne iig) in GTA IV, heb je dan nu een hond die je altijd volgt. Met een druk op de knop stuur je ze op willekeurig doelwit af en hoppaaaa :D Ik zou het in elk geval erg cool vinden en het zou echt een vernieuwing zijn voor GTA.

Laatst bewerkt: 8 nov 2012
  8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha, zie je het al voor je. Een hond als buddy die mee gaat naar een oud pakhuis waar een drugskartel je opwacht en vervolgens een shoot out los barst... Nee. :+

Het vechten mag wel wat op de schop! Ik vond het in San Andreas redelijk, maar ik zou wat iets alá Sleeping Dogs willen zien.

9. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Beter maken ze de keuze dat je kan kiezen wat voor pet je krijgt!
    Ik wil zo'n bazen aapje zoals in Pirates of the Carribean.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Why not? Ken je de game Dead to Rights Retribution? Ik vind het daar heel goed gedaan. Daar kun je zelfs de hond besturen maar ook commanderen om ergens naar toe te gaan of iemand sneaky af te maken. Ik zie het probleem echt niet hoor :)

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind dat niet zo belangrijk eigenlijk. Hand to hand combat.
    Gebruikt dat toch nooit in GTA. In 4 heb ik het ook maar een keer gebruikt en dat was omdat het moest in een missie. En hand to hand combat moet wel realistich blijven imo.
    Geen kung fu gedoe. :)

Btw dit kon ook al in 4.

Laatst bewerkt: 8 nov 2012
  12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

In slowmo ziet het er cooler en bruter uit dan het echt is wanneer je het zelf doet. Vechten in Sleeping Dogs is echt geweldig gedaan en in Batman ook. In IV is het gewoon vreselijk sloom en heel erg saai. Dat kan echt wel beter. Vooral wanneer ik gewoon ga kutten in die game, gebruik ik veel hand to hand combat. Hopelijk is dit flink aangepakt.

13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wat mij wel cool lijkt is dat als je iemand vermoord je ook van dat lichaam af moet raken. Ik deed dat in GTA IV altijd zelf (in het begin) dat als ik iemand doodde dat ik hem daarna in het water gooide ofzo. Al zal dit wel heel lastig zijn met politie en dergelijke.

Ook interactie met gebeurtenissen in de missies en wat je terug krijgt op radio en televisie.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja maar in die games kan je vette moves doen als personage. In GTA ben je een "normaal" iemand. Een gewone knokpartij tussen twee "normale" mensen is ook veel saaier.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hoe kreeg je het voor elkaar om lichamen het water in te gooien dan? Want helaas was er geen mogelijkheid om lichamen op te tillen/te slepen zoals Agent 47 dat zou doen :D

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Haha, dat kon ook alleen als het in de buurt was van water. Dan liep ik ze gewoon het water in, zover ging het 8)

17. BlazeBoy

BlazeBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het vechten kan idd stukken beter, bij GTA IV kwam dat vooral heel houterig en sloom over.

18. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ahahha:lol:

19. BlazeBoy

BlazeBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nog een klein uurtje:D

20. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty