Ik heb bij Forza 3 en Forza 4 ook bijna alles gekocht. En om nou te zeggen dat ik een paar honderd euro lichter was, nou nee. Overdrijven kun je ook natuurlijk Heb bij Forza Horizon enkel de Ferrari 458 Italia gescoord via Ebay. En verders kijk ik wel wat er gaat uitkomen. Maar die paar euro die je ervoor betaald boeit me niet zo.
Je rekent het spel zelf zeker niet mee dan. Die spellen kosten al 60-70 euro, Seasonpass 2400 punten (30 euro), losse packs die niet met Season Pass gekocht konden worden waaronder dat Porsche Pack van 1600 punten en nog wat losse car packs of track packs. Dan nog al de packs van Forza 3.
Ach het is een paar euries per keer. Dus dan is het al beter dan dat je in 1x een giga bedrag moet betalen. Zoals ik al zei, heb het er wel voor over. Af en toe wat nieuwe auto's en/of tracks houdt het leuk En tja die spellen zelf zijn prijzig, maar je hebt ook de keuze om te wachten tot ze goedkoper zijn. Heb deze maand Forza Horizon LCE, Assassins Creed 3 Freedom Editie en Need For Speed Most Wanted gekocht en tja dat kost geld, maar ben toch blij met DLC om de spellen langer speelbaar te houden
In mijn mening hoort een DLC iets speciaals te zijn. Iets waar echt aandacht is besteed om de game te verbeteren. Nu kun je niet zeggen dat een paar auto's toevoegen die al lang ontwikkeld zijn in andere delen van Forza een speciale toevoeging is aan de game. Deze auto's hadden er al bij de release van het spel in moeten zitten. Probleem is dat het bij Turn10/Microsoft een stelletje geldwolven zijn, en denken dat ze dit concept even flink kunnen uitbuiten door een paar bestaande auto's als DLC aan te bieden. Maar ik zeg ook niet dat je ze niet moet downloaden, ik maak je alleen bewust van dat je gewoon keihard getild wordt.
Over DLC gesproken. Ik kwam deze afgesloten weg tegen. Tegenover de golfbaan, ter hoogte van het Media Centre. Zal deze afgezette weg met het rallypack vrijkomen?
Is het nou trouwens mogelijk om via de club, met een aantal mensen online vrij door de wereld te touren?
Ik heb me gisteren ook maar eens aangemeld voor de club. Ik lurk al een hele tijd in deze topic, maar heb eigenlijk nog niets gepost. Een accept zou fijn zjn.
Goeie vraag, volgens mij namelijk niet. De club in Forza lijkt wat dat betreft toch minder opties te hebben dan die in TDU. Ik kan ook geen design's e.d. sharen of giften aan de club. Wel aan mensen uit mijn FR. Maar goed, wat is de reden van een club optie dan als je alleen maar tijden met elkaar kan vergelijken en auto's kan sharen.
Waarschijnlijk ben ik in het weekend toch wel even met Horizon bezig, ik wil de F40 livery afmaken. Dus stuur mij dan maar een invite!
Ik heb toen forza horizon uit kwam de normale versie gekocht en nu wil ik graag vip worden.....moet ik nu een nieuw spel (limited edition) kopen of kan ik op een ander manier vip worden?
Wachten tot Turn10 het VIP-lidmaatschap als dlc uitgeeft(zo is het in FM3 en FM4 gedaan). dat kan echter nog wel een half jaar duren. anders zul je toch echt de LE moeten gaan kopen.
ik zou niet weten waarom je per se vip wilt zijn... vind er op de carpack(welke al niet geweldig is) niet heel veel speciaals bij zitten..
Juist bij deze game die opzich door een kleine community gespeeld wordt moet je je spelers waarderen. Waarom moeten die packs elke keer duurder worden terwijl wat je ervoor krijgt echt niet meer is? Ik dacht dat je in FM3 400(P) voor 8 auto's en in FM4 560(P) voor 10 betaalde, niet op vooruit gegaan dus en het nieuwe Horizon pack voor 5 auto's, want 1 gratis 400(P).. Ben ik blij dat ik GT5 nog heb liggen.
Gistermiddag heerlijk multiplayer geraced met KIMI NL.. Zo is horizon een rete gaaf spel als je in een redelijk cleane lobby zit. Alleen jammer als je level 50 bent geen prijs auto of credits meer krijgt. Alleen jouw level verandert van kleur.