[XOne] Assassin's Creed III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    eheh grappig zo ben ik er achter gekomen dat mijn hond het niet zo heeft op donkere personen. Was laatst men in black 3 aan het kijken (ruk film i know) had hem even op pauze en will smith zijn gezicht vol in beeld. Mijn hond bleef maar grommen en blaffen naar die kop haha

2. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    het spel zit vol met verbeteringen, maar wat de een een verbetering vind kan een verslechtering voor een ander zijn. het is puur persoonlijke smaak.
    AC is met deze titel een behoorlijk andere weg ingeslagen, alhoewel dat best mee valt maar je krijgt meer sidemissies en stukken van het verhaal die niet direct iets met assasins te maken heeft.
    het is in mijn ogen een completer geheel geworden.
    ik erger me nu wel een beetje aan de af en toe suffe side missies, een cadeau zoeken voor iemand die verliefd is of een spelletje spelen met je dorpsgenoten.. je kunt ook te ver gaan..

de bugs zijn duidelijk aanwezig maar voor mij nog acceptabel, ze verpesten het spel nog niet. overigens zijn bugs de normaalste dingen van de wereld.
    Fifa 13 is een geval wat ook bomvol met bugs zit.
    ook de game industrie lijkt hard achteruit te gaan, maar zo gaat het tegenwoordig met alles. koop een nieuwe product en je moet de eerste maanden meerde firmware updates doen voor het eindelijk fatsoenlijk werkt.
    testen is er tegenwoordig niet meer bij..

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    De beste side-quest so far is die schatten zoeken van Captain Kidd :p Daar heb je weer van die toffe missies en leuke locaties. Sowieso zijn die bootmissies echt enorm goed gedaan en vind ik tot nu toe het lastigst van het hele spel (oke die molenspel enzo niet meegerekend). Alleen snap ik de link niet zo en dat is bij wel meer punten zo. Het voelt niet aan als een AC. Niet dat het een slechte game daardoor is, maar er zijn gewoon veel zaken aangepast waardoor het minder weg heeft van de hele assassin sfeer.

4. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Wat ik me afvraag he, in het logboek heb je een kopje genaamd "Building the Homestead"! hierin staan wat dingen die je moet voltooien. Maar mijn vraag is dus, hoe voltooi je die dingen? Want ik probeer van alles maar waarschijnlijk niks wat in de goede richting is.

- Inhabitant recorded: BLACKSMITH [0/3]

Deze dingen.

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    wanneer ze bezig zijn met een activiteit meot je met LT ingedrukt op ze inzoomen. Dan 'scant' de game die activiteit. Maar ik zou ermee wachten, aangezien die nogal bugged is.

6. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ah thanks! Ik kon het echt nergens vinden..

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Kwam er ook per toeval achter ja :p
    Maar de NPC's moeten wel echt wat doen. Lopen enzo telt niet. De jager die maakt bv een maaltijd, reload haar musket en zit in de bomen. Die 3 moet je scannen om de jager te completen. en zo gaat het dus per NPC. Lastige is dat ze vaak hetzelfde aan het doen zijn :p

8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ja ik zat ook het ramen lappen (houthakker vrouwtje) al te taggen maar dat was een invalid target :p

9. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Als ze bezig zijn kan je met eagle sense kijken of ze scanbaar zijn. Dan worden ze goud weergegeven. Zelf moet ik alleen nog level 20 worden en een hacked video vrijspelen en dan is deze game compleet. Een hoop spelbedervende bugs tegengekomen, maar ben blij dat ik mezelf ertoe heb gezet er langs te kijken :)

10. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn zoveel kleine dingetjes dat het ook gewoon 1 ding is. Het valt helaas voor (teveel) mensen tegen. Als jij er plezier mee hebt is dat prima natuurlijk, maar wij hebben het spel ook gekocht en mogen onze mening daarbij geven.

Ik ben begonnen aan de multiplayer, de singleplayer heb ik geen zin meer in. Ik was bij Seq 7, maar savefile is gecrashed en heb echt 0,0 zin om al die kut sequences weer te moeten spelen

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dat klopt, maar als je terug bladert dan gaan de laatste 5 pagina's alleen maar over klachten en bugs.

De enige bug die ik heb gehad was dat ik samen met een racoon in een boom vast zat en er niet makkelijk uit kwam.

12. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    ik ben er wel meerdere tegen gekomen, gisteren nog een hele leuke. grote oorlog tussen de rode en blauwe soldaten, ik moet er langs sneaken om van achteren aan te vallen. blijkt er een blauwe sodaat mij gevolgd te hebben. ik hoog in de bomen om de rode soldaten te ontwijken en op de grond staat die blauwe soldaat naar mij te gapen. en dat terwijl er een groep rode soldaten voorbij komt wandelen. ze kijken die blauwe soldaat nog niet eens aan, en dat terwijl ze 50 meter terug elkaar af staan te slachten.

ik heb nu overigens wel moeite om geld te verdienen. ik ben nu een beetje aan het uitvogelen om producten te maken en vervolgens te verkopen aan handelaren. maar dat gaat niet super hard. kun je bij het maken van producten al zien of ze veel of weinig opbrengen?

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Bij mij schiet jagen altijd super goed op. Heb wel een paar keer dat "trading" gebruikt maar heel veel winst is dat niet

14. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Assassin's Creed double pack ( I en II ) gekocht :)

15. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik deed om snel geld te verdienen, ga naar zo'n administratie boek bij een winkel of het landhuis, ga naar 'voorraad' en koop zoveel bevervachten, hertenvachten en vossenvachten als je kunt (berenvachten zijn nog beter maar zijn pas later beschikbaar) Vervolgens als je de gebieden in Boston bevrijd hebt en forten veroverd is het risico van het sturen van een konvooi verlaagd naar zo'n 10% en levert het bij belasting 0% zo'n 11000 ponden op per zo'n 20 minuten. Hiervoor moet je dan wel 3 konvooien hebben (2 moet je zelf bouwen) en capaciteitsupgrades volledig hebben gedaan voor de konvooien. Dit kun je bij 'maken' doen bij hetzelfde boekje en als je dorpsbewoners het juiste niveau hebben. Konvooien sturen gaat ook via dat boekje en staat onder 'handel'.

Als je konvooi toch wordt aangevallen zou ik je assassins er op af sturen, enige echte nadeel van deze methode is dat als je konvooi aangevallen wordt en je assassins redden het niet, je je konvooi voorgoed kwijt bent en ik nog niet doorhad hoe je deze kon vervangen? Oftewel op een gegeven ogenblik kon ik telkens nog maar 2 konvooien sturen. Maar dan gaat het alsnog snel, zo heb ik alles gekocht in de winkels, alle upgrades voor de Aquila en had aan het eind nog zo'n 77.000 pond over, zonder dat het mij veel tijd heeft gekost om dat geld op te harken.

Hopelijk is het een beetje duidelijk, als je zelf in de game zit wijst het zich enigszins vanzelf wel denk ik. ;)

16. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    dankjewel, gedeeltelijk was ik er achter maar je info helpt enorm.

17. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik nog vergeten te zeggen was, maar je waarschijnlijk al wel gezien hebt, is dat je kunt zien hoeveel winst iets geeft als je een handelaar geselecteerd hebt. Zo leveren bevervachten zo'n 400-600 pond per stuk op bij verschillende handelaren. In principe kun je handelen met alle drie de gebieden (Boston, Frontier en ...), als je daar de winkels ontdekt hebt. Let altijd wel op dat de reistijd, risico en belasting kunnen verschillen.

Als je de zeemissies doet en je maakt handelsroutes vrij kun je naast die konvooien ook schepen sturen met handelswaar, dit duurt volgens mij langer (zo'n 38 minuten), maar is extra en levert ook extra winst op. Hiervoor was ik te laat (had al meer dan genoeg geld voor ik dit ontdekte), maar het kan dus wel. :)

18. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor dubbelpost.
    Zie hieronder.

Laatst bewerkt: 9 nov 2012
  19. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik de special edition kopen of maakt het niet zo heel veel uit met de gewone versie?
    Voor de multiplayer hoef ik het niet, maar misschien is die singleplayer missie en die outfit en het wapen de moeite waard.

20. peerke2

peerke2 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een gekke vraag.
    Je moet van die powersources aansluiten voor je de animus ingaat.

Alleen ik kan nergens vinden waar je dat moet doen.
    Weet iemand waar je dat wel moet doen?Ik heb me gek gezocht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina