[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Ik heb juist het idee dat het Snipen moeilijker is.
    Ach, zal wel ff wennen zijn.
     
  2. MrLucros

    MrLucros Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Zojuist Halo 4 op Legendary uitgespeeld, solo. Ik vond dat de game wel erg kort was en een beetje te makkelijk. Maar goed ik heb enorm genoten van het verhaal.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Legendary valt mij tot nu toe ook nog mee, soms heb je lastige stukjes maar voor de rest ren je er wel redelijk door heen.
    Mooi! :D
     
  5. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 40 0.o

    Laatste keer dt ik ke zag, zat je nog ergens in de 20, jij bent echt verslaafd :+ x)
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Nu ik even een tijdje de MP heb gespeeld is die review van Tweakers toch echt lachwekkend, hij noemde het niet vernieuwend en dat het veel leek op Reach en H3 (wat ik ook knap vind) :lol:
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ben gister ook effe aan het snuffelen geweest met een andere control setting; sprinten door de linkerstick in te klikken is te kut voor woorden.
    Helaas druk ik nu dan wel vaak op de verkeerde knop aangezien ik het al een beetje gewend was.....was waarschijnlijk beter geweest daaraan te wennen door de SP te doen, maar die MP is zo verrekte verslavend!:9

    \o/

    Nogal ja! Je kunt geen groter verschil hebben tussen juist die 2 games.:lol:


    @AvengeTar: damn, zag pas in je laatste potje dat je bij was gesprongen...wilde je net een party-invite sturen (zo hoor je het geblér van anderen niet) maar toen was je alweer weg...:eek:
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2012
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik zat gisteren nog bij je in de lobby, maar je was zelf geloof ik niet echt aanwezig :b:
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik joinde gisteren ook nog een paar mensen maar die waren ook niet aanwezig :+
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Iemand zin om nu wat te knallen? :cool:
     
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik zou de campaign wel weer willen doen maar dan met co-op, wie heeft er zin? :+
     
  12. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Matchmaking klopt voor geen meter, kom altijd tegen een party van 3 man en mijn party zit dan altijd alleen maar te trashtalken en kunnen niet meeschieten :/

    Als dat trueskill is, dan stop ik gwn met de game...
     
  13. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen penalty voor quitters? Jezus man wat een bullshit weer dan. Quitters moet je keihard straffen. Het systeem weet wanneer je eruit lagged en wanneer je echt op quit drukt dus dat is geen excuus.

    In halo 2 ging je rank omlaag als je verloor. Quitten = verliezen dus hoppa, naar beneden die rank. Mensen bleven dus altijd tot het einde, ookal verloren ze zwaar want een potje uitzitten met verlies telde minder zwaar dan quitten.
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Al dat gemuggenzift zeg. De gameplayis toch tof? Vind je de teams niet fijn waar je mee speelt? Regel dan wat maten en knallen maar.
     
  15. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de maps alles behalve goed. ze zeiden dat ze de maps speciaal voor mp hadden gedesigned, en dat is volgens mij alleen Haven.

    Er liggen te weinig wapens en nades. Dus als je out of ammo bent, ben je fucked. Granaten kan je niet oppakken van anderen, alleen van drops. En zelfs als je de perk hebt, kan je bijna niks oppakken, omdat bijna iedereen zn nades al heeft gebruikt.

    De line of sight is ook alles behalve goed. Je kan niet eens 10m ver kijken of er staat al een obstakel. Wanneer iemand no shield is, is ie in no time weg en dan moet je m helemaal achterna gaan lopen rennen voor de kill.

    Geef mij maar Narrows, The Pit en Heretic.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dit stukje ben ik wel met je eens. Je krijgt een tegenstander meestal nog net op no-shield en daarna kan je een sprintje gaan trekken.
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Het is een nieuwe manier van spelen en ik erger mij er niet aan. Speel met wat maten die ook zo lopen te zeuren als er iemand weg sprint als hij bijna dood is, ja dat moet je dan zelf ook maar doen toch?
     
  18. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij niet, ben in de SP nog geen MP maps tegengekomen..

    Pak ammo op van de kills die je gemaakt hebt, wissel wapens af.

    Niet chasen maar callouts geven (one shotje daarzo..), zoals je eerder zelf in dit topic zei: meer kills en minder deaths ligt voornamelijk aan teamwork.
    In Halo 3 was dit echt niet anders...
     
  19. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Rule #1 of Halo, never chase somebody.

    Maar dat moet inderdaad wel op veel van de maps, heel erg veel kleine gangen en obstakels.
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Enige wat ik irritant vind is:
    - Wapens die zo snel verdwijnen na dood gaan
    - Geluid dat soms blijft haken nadat je in dat groene ding bent gegaan


    Toe net had ik zo'n drop --> Sniper. Deed mijn teammate ook sniper aanvragen liep ik over zijn drop heen kreeg ik zijn ammo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina