Hoe geef je namen aan een selectie blokken? Dat wil ik ook. Achtergrond kan je wijzigen in PC-instellingen.
Ah, ty . Op het minnetje recht onderin drukken of ctrl en naar beneden scrollen, en dan rmb op het blok wat je wilt vernoemen.
Chrome app was (toen die het nog deeed ) gewoon goed. Gewoon fullscreen, enige balk die altijd zichtbaar was, was die met tabbladen en adresbalk
Messenger? Of ms account op je win8 pc? Dat tweede via pc-instellingen > gebruikers > andere gebruikers.
huuuh, mijn linker bar doet het niet meer -.- (dat als je naar linkerr bovenhoek gaat en dan naar beneden.)
Als ik Chrome als app gebruik (ja hij doet het weer als app! ) als ik dan naar bijvoorbeeld naar de store ga stopt mijn youtube.. Dus dan hoor ik de muziek niet meer, erg vervelend. Is dit ook zo met FF of IE? of kan dit gewoon opgelost worden?
Okee morgen maar even proberen dan, Tip voor de mensen die veel series kijken TrackSerie, mooi app! vind het alleen een beetje vaag hoe je aan kan geven welke aflevering je gezien hebt maar verder top!
Kan je in die app ook aangeven dat je up to date bent met een serie? Kan ik niet vinden nl, en dan gooi ik hem ook maar meteen weer eruit
Je moet met je rechtermuisknop klikken op de aflevering die je als laatst hebt gezien.. Dan neemt ie alle afleveringen daarvoor ook mee Ja beetje vaag en je kan daarna niet zien welke afleveringen je hebt gekeken. Maar denk dat ze nog wel wat dingen gaan fixen
ohh ok chill! tnx /edit Zeker chille app, mooi vormgegeven ook en de achtergronden per serie zijn tof. Ga hem zeker wel gebruiken
http://walloftiles.net/ is al aardig aan het groeien, heb zelf ook wat opgestuurd die d'r nu tussenstaan .
Yayy, Angry Birds Was ook aan het kijken naar de Gameloft kloon, maar ik kreeg em niet gekocht. Dan maar iets meer uitgeven. Na Jetpack Joyride merkte ik toch wel dat ik het wel lekker vond om heel snel en simpel een dergelijke casual game op te starten. Wat is dan een betere keuze dan Angry Birds? (ik heb nooit een gsm gehad wat AB fatsoenlijk kon draaien)