[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 Gespot

Discussie in 'Games' gestart door Ralluff, 9 nov 2012.

1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Plaats het hier als de game al ergens te krijgen is! :)

Aangezien de berichten in het algemene topic vaak alleen nog maar gaan over waar het spel al te krijgen is, lijkt het me wel handig om dit te splitsen.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Persoonlijk ben ik niet zo van de gespot topics.. Maar meestal boeit het met niet, maar bij Call of Duty vind ik het wel heel erg jammer. Dit omdat er winkels zijn die helemaal moeite doen elk jaar om 00:00u open te gaan, personeel dat daar gaat staan midden in de nacht en pas om 3u/4u thuis is.. Als de streetdate verbroken wordt is dit echt heel kut voor die mensen want dan is de streetdate al verbroken en werken ze dus voor een kat zn kut

Laatst bewerkt: 9 nov 2012
  3. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, ze moeten in het geheel Embargo van die games afhalen. gewoon binnen is verkopen. altijd alleen maar gezeik, en die game die wordt toch eerder verkocht, is nog nooit voorgekomen dat dit niet het geval is.

over die nachtopening heb je helemaal gelijk, echter gaat het de fout in bij het verschil tussen een grote franchise als Mediamarkt welke de game af en toe zelfs voor 33€ kan verkopen, en de kleinere zaakjes welke de game voor minimaal €55,- moeten verkopen.

Gewoon embargo eraf en gaan zou ik zeggen!

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wat heeft het nut van het vaststellen van een release datum dan nog?

5. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Bovendien is het ook oneerlijk omdat sommige winkels het spel pas een dag voor de release krijgen.

6. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ben niet mee eens, het embargo zijn ze tegenwoordig echt wel strenger mee! soms een enkeling die hem wel mee krijgt voor de gewenste datum. Dus het werpt echt wel zijn vruchten af met betrekking tot eerlijk verkopen etc.

7. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, het is een stuk moeilijker, maar de dag dat er hier op het forum geen foto verschijnt voor de release is de dag dat ik mijn schoen op eet.

Het is begrijpelijk voor de kleinere winkeltjes, aangezien zij simpelweg wat geld willen verdienen en op deze manier hun voorraad kwijt raken voor de hoofdprijs.

willen ze het echt waterdicht maken zullen de ontwikkelaars iets moeten verzinnen met het downloaden van een bepaalde key voordat je kan spelen..... alleen vervelend als je dan geen internet hebt....... maar zijn die mensen er nog?

8. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ook al komt de game over tien minuten vrij. Ik moet toch wachten totdat GameMania hem verkoopt, want zij hebben namelijk drie spelletjes van mij en ik wil hem graag halen voor 20,-. :+

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja oke, maar dat weet je niet van tevoren. Prima als mensen het risico willen nemen, maar daarvoor kan je mooi een PM sturen naar Biggs dan. Zo zijn de mods blij en zo zijn (mits het waar is) biggs en degene die bij hem willen kopen blij.

Zullen we het hier verder bij laten en het houden op de officiële paden?

10. Biggs

Biggs Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het best

11. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omstreek Noordholland die hem verkoopt?
    Graag Pm

12. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als iedereen die hem wil hebben vandaag of morgen nu eens hier post, dan kan degene die hem wellicht al in de verkoop heeft zelf contact opnemen en gebeurt er niets wat niet mag!:D

13. Biggs

Biggs Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha dan is iedereen tevreden!!

14. Xbg megatron

Xbg megatron Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here noord Holland hoef ik straks niet naar 010 ...

15. Hypical

Hypical Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook Noordholland Castricum (Woon ik), omstreken Alkmaar Haarlem enso ook A'dam.

16. Xbg megatron

Xbg megatron Member

Leuk Bevonden:
    0
    Groothandel Rotterdam wilt deze game vandaag niet afgeven morgen pas ...

17. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wat is er nu zo bijzonder aan dit spel Call of Duty: Black Cops 2?

18. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het bijzondere is dat dit de enige game is waar je kan spelen in een wereld met alleen maar zwarte agenten! erg fascinerend!

19. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niks bijzonder, alleen wil ik hem nu

20. Xbg megatron

Xbg megatron Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zombies ! En ik wil het vandaag nog!! Ik ben VIP

Deel Deze Pagina