Zojuist naar Eindhoven getreint omdat hij daar voor 33 zou liggen...maar bleek 39 te zijn. De man van die afdeling kon niks geloven van 33 Euro. 39 Euro was volgens hem dan ook de laagste in het land. En daar was hij heel koppig over Heeft iemand hem überhaupt voor 33 kunnen kopen? Want juist van de vestigingen waar mensen het over hebben, is de online folder niet beschikbaar...
Meh...dan lulde die vent dus... Jammer, anders had ik zo naar Maastricht gekund, was net zo ver weg geweest voor me. Daar zou hij ook voor 33 liggen. Ach, heb m nu, ben wel tevreden! Maar dan weten mensen in ieder geval: Halo 4 mediamarkt Eindhoven = 39 euro.
Normale editie is €49,99, Limited Edition is €64,99. Limited Edition zal er morgen niet meer liggen denk ik. Ik had een van de laatste vier...
Vandaag bij Spullen.nl Black Ops 2 pre-order 45,99 inclusief. Ken de reputatie van de site niet, maar wellicht voor sommigen interessant.
Hmm, is snel gegaan dan. PS3 versie nog wel beschikbaar. Edit: Xbox360 weer in stock! Blijkbaar verschuift het af en toe wat.
Black Ops II + Nuketown, 360 of PS3 voor €33 bij Saturn Amsterdam. Tevens een speciale nachtopening waarbij eerste kopers een rugtas en double XP voucher gratis erbij krijgen.