@ maddmonkey: wel gelijk je geld teruggekregen of moest je ook langer wachten omdat je onbeschoft was haha! wat een verhaal zeg, niet te geloven! had eerste black ops bij gazoom.nl besteld, ook zon oplichtersbende, dus dit keer het spel maar veilig in de winkel besteld...
Het zal ook niet voor niks zijn dat hij een redelijk hoog cijfer heeft. Misschien hebben ze een paar mafkezen aangenomen die geen nederlands kunnen en dingen compleet vergeten ? I dunno @silly: nee na dat dreigen kreeg ik het wel binnen een dag op mijn rekening
Voor mensen rondom Amsterdam: Saturn Amsterdam voor €33 bij de nachtopening en dagen erna. Inclusief Nuketown. En voor de eerste kopers een double XP voucher en rugtas 360 of PS3
Ben nu wel benieuwt, heb hem ook via playmefirst gekocht. Hoop dat ik hem krijg anders ga ik dezelfde dag nog ff snel naar de mediamarkt.
Hoe zit dat met die extra map bij pre-order.. moet je persé pre-order waardoor je een bepaalde code meekrijgt oid of is er een gelimiteerd aantal games met die map waardoor de kans gewoon groot is dat je 'm sowieso erbij krijgt (zoals vaak bij limited editions het geval is).
Zelfs tegen humans zou dit wel handig zijn. Hoop wel dat dit niet overpowered wordt. Ga jij Blops 2 halen??
Klopt. Denk niet dat het overpowered gaat worden omdat je er zo te zien niet mee kunt slaan. Ik ga m wel halen maar niet op de release, wacht nog even. Wil eerst AC:III, Hitman Absolution en Farcry 3 spelen en dan komt BO:2, vind wel dat Treyarch een hele toffe game heeft gemaakt.
Official Call of Duty: Elite TV Trailer [yt]M6d-0wMe4K8[/yt] A new season of Call of Duty® Elite TV begins on November 13th! Tune in to http://elite.callofduty.com to watch exclusive programming featuring community content, developer tips, strategy tutorials and more!
Heb lang zitten twijfelen (ben toch meer een Battlefield speler). Maar ga hem toch halen maandag nacht. MW1 en MW2 heb ik kapot gespeeld. BO speelde ik alleen voor zombies, en MW3 heb ik na 2 dagen al weer verkocht. Nu maar hopen dat de MP sterk verbeterd is. Anders wordt het weer alleen zombies spelen.
Zoals altijd gebeurt er dit bij mensen : Na 2 weken spelen weer terug gaan naar MW3 terwijl ze mw3 zo walgelijk vonden. Het gebeurde allemaal na bo1 "Yeahh bo1 gaat te erg worden" Na 2 weken weer terug maar mw2 noobtuben onanarmy "Yeahh mw3 gaat te erg worden" Na 2 weken weer terug naar bo1 "Yeah ik ga bo2 kapot spelen" Na 2 weken weer terug naar mw3
Vorig jaar door die blamage van Elite, hebben de mensen die Elite vanaf de release hadden een maand extra gekregen, nu is het zeker zo dat in die extra maand niks nieuws komt?
Alleen is MW3 daadwerkelijk zo'n schijt game dat mensen het deze keer wel doorzetten, weet nu al dat als ik BO2 niet leuk vind ik echt niet terug ga naar MW3.
Whoop Whoop. Servers zijn online http://www.callofduty.com/blackops2/status Nu alleen nog het spel. Aahhh Morgen ff op de hunt!!