[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ga je dan niet met een team? Een goed team wat communiceert owned altijd een team met random mensen. Ik kan me niet herinneren dat het ooit anders is geweest in de geschiedenis van online gamen.... In Halo Reach verloor ik ook altijd als ik alleen in matchmaking ging.
     
  2. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Zijn er mensen die zeggen dat de killcams kloppen? Meestal staat hij gewoon 180 graden van me af te schieten!

    En instant spawn is inderdaad een slecht idee geweest, je hebt geen rust momenten meer. Hoe vaak is het wel niet voorgekomen (XBW customs o.a.) dat je iemand afschiet, en die persoon 10m van je respawned terwijl jij nog no-shield bent. In teamslayer word ik continu van mijn teammates weg gespawned en tussen het enemy team. En als ik dan met één vanhun staat te traden, spawned zijn team vlakbij hem. Je wordt hoe dan ook geveegd!

    Je weet dat de spawns niet kloppen als ik op de killcam nog kan zien dat ik je had gekilled, spawned en mij vervolgens veegt.
     
  3. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel niet altijd met een team. Dat zou ook niet nodig moeten zijn.

    Er zijn 200.000 mensen online, daar zitten vast wel genoeg spelers tussen die in hun eentje spelen om in een game te gooien.
     
  4. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt inderdaad, kill cams zitten er vaak heel ver naast maar geven een beetje een globaal beeld van hoe je eraan bent gegaan.

    Wat betreft grote hitboxes, het is tenminste zo dat als het rood is, het raak is en blauw niet raak. Zo hoort het ook, niet zoals in Gears 3 dat als het beeld niet rood wordt het soms nog steeds een hit is of bij wel rood geen hit.:p
     
  5. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Over die instant spawn ben ik het helemaal met je eens!
    Niet normaal hoe vaak ik jou van achter had gekilld terwijl jij mij ervoor had neergeschoten 8)
     
  6. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    En al die multikills terwijl je in de tussentijd dood bent gegaan.

    Tijd voor multikills is met 1,5 seconden omhoog gegaan in 4.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Das alleen bij de Sawed off joh... Bij Gears klopt de rest gewoon, daarom zijn female characters ook kleiner, hebben kleinere hitboxes..



    Denk dat ze beter hadden kunnen kiezen voor spawnplekken ipv spawnen op medespelers.. Naja dan krijg je weer gelul met spawn trappen.. Maar wat ze nu hebben werkt ook niet echt
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2012
  8. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat hij zegt, het is door de veranderingen toch echt een hele nieuwe ervaring qua halo geworden, wat ik int begin heel vet vond, maar nu begint het me te vervelen. & Ik vond het vroeger juist leuk om te wachten op een shotgun die spawnde etc, nu is alles te random geworden. En op een of andere manier ga je te snel dood door die scope wapens. Ik kan me niet voorstellen dat ik dit nog 3 maanden elke dag ga spelen. Tenzij mensen me toevoegen op live*)
     
  9. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    True story, ziet eruit als Halo, voelt niet als Halo.

    Halo zal nooit meer Halo worden zoals het was...
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.036
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik mis awesome muziek. Belichting is wel echt nice, dat zorgt er toch voor dat de matige textures niet opvallen. Pas in het tweede level, maar die Prometheans zijn wel nice. Lijkt wel precies op de Collectors uit Mass Effect 2, qua kleuren, sfeer en geluid. En dan nog de stem van Harbinger. :lol:
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Gelukkig niet; dan krijg je wat andere shooters zo vaak doen, elk jaar een nieuw deel dat eigenlijk hetzelfde is als voorgaande delen, alleen de maps zijn anders.

    Ik ben ook niet happy met alles aan Halo 4, maar er wordt in ieder geval licht geexperimenteerd, en in vind dat Halo 4 dus echt wel voelt als een Halo.

    Halo 4 is niet perfect, maar beter dan Reach.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Inderdaad, het bevalt voor mij ook prima, nu de zichtbare Skillrating (met ranks net als Halo 3? :eek:) en dan ben ik helemaal tevreden :)
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Dan knal je Halo 3 er toch lekker in? Speelt de rest van de wereld mooi Halo 4.
     
  14. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja wel leuke game mode, maar het is altijd net op het laatst dat iemand die King killed en je op 5 punten na NIET wint... terwijl ik soms toch meeste kills heb, heb ook zelf ontzettend veel pech met assists.

    Laatste dagen ook te schandalig veel LAG dat vind ik het slechtste aan halo 4 wel
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2012
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Het voelt op alle fronten aan als Halo en ja ik heb ze allemaal gespeeld.
    De franchise kan niet stil blijven staan als andere dat ook niet doen.
    Dat ze Cod invloeden in Halo hebben gestopt is positief te noemen.
     
  16. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had een keer toen we met groepje XBW'ers deden dat ik een overkill had, ging dood, spawnde achter iemand en ging zo door tot killamanjaro :')

    Kunnen ze niet gewoon een playlist maken met settings als reach of h3? Dat ze wapens op 1 plek spawnen, saw en needler veel nerfen en dat je niet instant spawnt
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Want? Ik durf zeker te stellen dat een overgroot deel man die Halo speelt juist niet CoD speelt omdat dat kut is.
    Ik ben nu al uitgekeken op de MP verder, alleen Regicide is dope imo. Zolang er geen FFA inzit dan ben ik er snel op uitgekeken. Spartan Opsshit boeit me ook niet, ook nooit van firefight gehouden, vind dat zo'n onzin. Wat blijft er dan over? Ohja, de SP, nou die rag ik er wel ff doorheen op normal. Halo qua SP vind ik nooit zo bijzonder, behalve Halo 1. Verder zien de SP levels er erg goed uit, maar sommige delen ook weer niet. Om dan vast te stellen dat het grafisch de mooiste game is op de 360, nou nee.
    Had al bij de eerste drie levels iets van fok it ik loop allemaal langs jullie coventans heen :emo: helemaal geen zjn meer om al die shit te killen. Dat de forerunners er dan inzitten is een welkome afwisseling. Maargoed, die bestaan enkel ook alleen maar uit een hele zooi knallende honden en een paar gekke knights ertussen.

    Gameplaytechnisch gezien is de SP zo saai vergeleken met een spel als mass effect en gears of war imo. Maar goed, zijn dan ook games van een ander kaliber.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2012
  18. Seh

    Seh Guest

    Ik moet echt lachen om posts als dit. :lol: Dan gooi je de game toch lekker weg. Niet zo gek dat je het niet tof vind als je alleen maar FFA gameplay wil, daar is Halo niet voor gemaakt. En de campaign op Legendary is wel zeker een uitdaging, zeiken om het zeiken man. Speel die shit zoals het hoort en niet zeuren dat er weinig FFA is en zeuren over de campaign terwijl je op normal speelt.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Moet je nou, ik speel enkel Halo FFA. :+ Af en toe Team, maar vind FFA gewoon doper.
    Als er in elke Halo game je gewoon FFA komt spelen, en in deze opeens niet meer in de Playlist staat, ga ik er lekker om 'zeiken'.
    Het is een blijft een forum waar je opzit en daar mag je je mening droppen, of je het nou fijn vindt of niet.
    De Campaign vind ik verder gewoon niet boeiend, gewoon leuk voor een keertje. Kwestie van smaak. :)
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Klopt, maar ik snap het zeiken dan niet zo. Er zit toch een FFA mod in? En als je de campaign niet boeiend vind snap ik ook niet waarom je daar over zeurt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina