Want? Ik durf zeker te stellen dat een overgroot deel man die Halo speelt juist niet CoD speelt omdat dat kut is.
Ik ben nu al uitgekeken op de MP verder, alleen Regicide is dope imo. Zolang er geen FFA inzit dan ben ik er snel op uitgekeken. Spartan Opsshit boeit me ook niet, ook nooit van firefight gehouden, vind dat zo'n onzin. Wat blijft er dan over? Ohja, de SP, nou die rag ik er wel ff doorheen op normal. Halo qua SP vind ik nooit zo bijzonder, behalve Halo 1. Verder zien de SP levels er erg goed uit, maar sommige delen ook weer niet. Om dan vast te stellen dat het grafisch de mooiste game is op de 360, nou nee.
Had al bij de eerste drie levels iets van fok it ik loop allemaal langs jullie coventans heen
helemaal geen zjn meer om al die shit te killen. Dat de forerunners er dan inzitten is een welkome afwisseling. Maargoed, die bestaan enkel ook alleen maar uit een hele zooi knallende honden en een paar gekke knights ertussen.
Gameplaytechnisch gezien is de SP zo saai vergeleken met een spel als mass effect en gears of war imo. Maar goed, zijn dan ook games van een ander kaliber.
Klik om te vergroten...