[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

1. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Block loslaten op het moment dat je achter een enemy bent en dan gewoon slaan. Niet alle enemies kan je backstabben, alleen 'menselijke' enemies met wat uitzonderingen. Maar ik zat er eerst ook mee te kloten omdat ik mijn block constant op hield en daardoor deed ik de backstab niet. ;)

2. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe geraak je in de Lower Undead Burg? Heb je na het luiden van de klok ergens een poort/deur open gekregen die voordien opslot was?

3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Iemand nog een goeie tip voor the four kings boss?

En er is zeker geen shortcut naar the abyss? alleen via Firelink Shrine > Vally of the drakes?

4. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Zo kort mogelijk op ze blijven en een fire weapon gebruiken / fire balls oid. Ho verder je van het weg bent, hoe meer damage hij doet.

Firelink Shrine --> Vally of Drakes is inderdaad de kortste weg volgens mij.

5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Firelink Shrine > Vally of the drakes is de kortste weg.

Ik weet niet wat voor build je hebt en wat voor wapen je draagt, maar als je beetje build heb die klappen kan verdragen zou ik de Havel set aan trekken.
    Vervolgens rush je op de boss af met je schild omhoog en als je dicht op hem staat ga je 2handed op de boss inslaan tot die dood is.

Met de Havel set word je hoogstwaarschijnlijk niet omver gegooid en kun je dus even een moment drinken mocht dit nodig wezen ( wel aan te raden om naar zijn rug te draaien wil je dit doen ).

6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ok dus toch via valley of the drakes.
    Ben pyromancer,en draag de armor van Ornstein.

Zal inderdaad Havel,s armor proberen aangezien ik dan wat meer klappen kan verdragen.
    Het begin gaat best goed,totdat zn vriendjes komen helpen.

Maar zal jullie omschreven tactiek is proberen thx!

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Als pyro niet je fireballs, orbs, etc gebruiken, omdat die te lang duren om te casten. Je moet Combustion en als je die hebt Greater Combustion equippen. Dat zijn instant casts die je heel snel achter elkaar kunt spammen, zodat je veel damage in korte tijd doet ...

8. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag Capra demon verslagen in lower undead burg. Daarna kreeg ik de sleutel naar Depths.

Boss was niet zo erg moeilijk vond ik, na 3de poging had ik hem al!

9. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    nog
    4 kings verslagen!
    Moet zeggen dat combustion vrij weinig dmg deed.
    Dus flink rondjes erom heen lopen en hakken.

Nu alleen nog bed of souls boss (of zo iets) en de final boss.
    Maar die twee laat ik nog even wachten.
    Ga nu eerst aan de DLC beginnen}:]

Werd al flink geowned door de sanctuary guardian hahah.

edit: bijna op de 100 uur speeltijd hahaha. wat een n00b XD

Laatst bewerkt: 9 nov 2012
  10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    100, wow das wel veel :) Maar gratz weer met de Kings! Vond ik echt een ongelovelijke k-boss. Greater combustion heeft mij daar uiteindelijk langsheen geholpen.

Welk wapen heb je gerbuikt bij de Kings ?

11. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    hahaha ja was in het begin echt heel slecht en snapte er nog niet veel van.
    Heel lang vastgezeten bij de bell gargoyles (echt heel lang)

Had havel,s armor aan en had als wapen Quelaag,s furyzword max upgraded.
    Ben ook echt te vaak doodgegaan in totaal in deze game haha.

Ach kan wel zeggen dat ik waar voor me.geld heb gehad.
    Nog nooit zolang een game gespeeld.
    En geniet er nog zo erg van!

12. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Via New Londo Ruins is t snelst. Gewoon na de brug, 2 ghosts killen niet omhoog bij de eerste trap maar rechtsaf naar beneden springen en je komt de eerste DarkWratih.

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Godsallejezus!! Wat is die sanctuary guardian toch moeilijk!!
    Krijg ook geen summon sign te zien.

Kan ik met mijn white summon soapstone hulp inroepen van een speler?
    Nog nooit gebruikt eigenlijk.

14. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bied je daarmee hulp aan een ander.

15. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ben ik door die stomme kikkerachtige monsters in Depths cursed en is mijn hp gehalveerd... Weet er iemand waar je zo'n "Purse Stone" ofzo iets kunt vinden....

16. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is een NPC te vinden in New Londo Ruins die het goed kan maken voor je of je gaat naar de merchant of op weg naar het eerste gebied nadat je in de Firelink Shrine beland bent.
    In die tunnel waar je ingaat heb je hopelijk de deur open gemaakt en verder op heb je een merchant achter tralies, die verkoopt items tegen curse.

Hopelijk ben ik een beetje duidelijk, anders hoop ik dat een ander het wat duidelijker uitlegt ;)

17. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    je
    Waar je die bell gargoyles gekilld heb op dat dak is ook een merchant in die toren waar je de eerste bel luidt.

hij verkoopt ook een purge stone voor 3000 souls.

18. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Gevonden, thanks..

19. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Gewoon op afstand blijven van hem, niet te greedy worden. Elektrische aanvallen zijn zo te ontwijken. Als hij dan op je af komt springen heeft ie altijd een moment van rust, waardoor je 'm een aantal stoten kan uitdelen. Bovendien als hij dichtbij is en hij doet die windblast met z'n vleugels, moet je wegrollen (of strafen) en vervolgens sprinten en 1 of 2 stoten uitdelen. Het enige waarna je totaal niet moet aanvallen is zijn combo van 3 stoten achter elkaar. Die is echt pijnlijk als die doorkomt en moet je dus volledig blocken en daarna ook niet aan proberen te vallen. Want dan doet hij 9 van de 10 keer nog een keer die combo. Probeer niet teveel achter z'n staart te staan
    (al zit daar wel een voordeel aan ;))
    want dan slaat hij ermee die je vervolgens poisoned.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    vandaag ook weer gespeeld, ik kan DS eigenlijk alleen in t weekend echt spelen want doordeweeks heb ik vaak maar een uurtje en dan kun je net niks doen (zo voelt t althans)

Ging echt lekker vandaag, ik dacht dat ik een beetje vast zat (kreeg gaping dragon niet dood en durfde Queelag daarom niet echt aan).

Dus was maar wat in Darkroot gaan rondneuzen en besloot de Hydra maar te gaan aanvallen, dat pakte zomaar goed uit waardoor ik wat souls had en mn Str en Dex kon upgraden zodat ik de Black Knight sword kon equippen

Wat een wereld van verschil met dat zwaard. Ik heb hem meteen ge-upgrade zover ik kon (naar +3 geloof ik) en maakte meteen in de eerste poging gehakt van Queelag en Gaping dragon. Verder nog een beetje in Darkroot verder rond geneusd en nog flink wat spul gevonden om mn armor te upgraden

Ook al even in Sen's fortress geweest en een lightning spear gevonden (bij een hele leuke vijand, zag ik echt niet aankomen :+ )

Enige kutte is dat
    de Firekeeper bij firelink shrine nu dood is
    Ik wist dat het ging gebeuren , had alleen geen idee wanneer

Twijfel nu of ik meteen vol voor Sen's fortress moet gaan of bijv even de catacombs zal gaan verkennen of darkroot helemaal zal gaan uitpluizen. Kan nu alles in darkroot makkelijk hebben denk ik dus denk dat ik dat morgen als eerste ga doen

Deel Deze Pagina