[XOne] Forza Horizon [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 28 okt 2012.

1. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Wat ik mis is een shop voor upgrades van andere gamers. Je bent nu overgeleverd aan zelf tunen of autoupgrades. En ik als non-tuner mis dan te vaak racepace om mee te kunnen. Maar mn Audi A599 is vaak baas op de asfaltcircuits.

Owja, de vip status geeft je online een bonus van 1,5 XP

Laatst bewerkt: 10 nov 2012
  2. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Dat heeft geen zin aangezien je niet kunt tunen in Horizon. Dus het ligt niet aan jouw gebrek aan tuningskills maar aan je beperkte race talent of verkeerde keuze van auto.

3. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Hoi,

Kun je wellicht uitleggen hoe ik dat voor elkaar kan krijgen!? Heb zelf apple iPad. Wellicht anders een link met uitleg.

Thx!

4. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Wahahahahahahaha.

Ennieweej, je kan wel degelijk zelf je upgrades kopen en zodoende invloed uitoefene op de performance van je auto. Als je kiest voor automatische upgrades heb je dat niet. Da's het verschil. Zo kun je dus een A600 auto hebben, handmatig geupgrade, terwijl de auto-upgrade niet verder gaat dan bijv. A597. En met een Storefront zoals in Fm kon je dus dergelijke setups kopen (even los van het fine-tunen zoals bandenspanning). En ik heb de skills dus niet als het gaat om handmatig upgraden (have it your way) om zo optimaal mogelijk je auto te hebben. Heeft dus niks met race talent te maken. Maar je mag gerust beter zijn hoor. Ben wel wat gewend met de FM4-gang.

5. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Ah, my bad. Dacht dat je het fine tunen bedoelde. Aangezien je daarmee groot verschil kunt maken met een auto.
    Ben wel met je eens dat je die automatische upgrades niet optimaal zijn. Maar zo ingewikkeld is het handmatig aanschaffen is toch niet? Het is even puzzelen, dat wel. Ik heb zelf het idee dat je aan motorische upgrades meer hebt dan gewichtsbesparing of wegligging.

6. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Heel eenvoudig.
    Download de smartglass app uit de app store.
    Geef je account gegevens in als je de app start
    (zorg overigens wel dat je in het zelfde (wifi)netwerk zit als de xbox)

de app en de xbox maken automatisch connectie.
    Start Forza horizon en het gaat allemaal vanzelf.

Eenvoudiger kan ik het niet maken.

7. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Heeft iemand anders ook een probleem met bargainsigns vinden?

Moet er namelijk nog 1 maar nergens op de map kan ik het laatste rode puntje voor de sign vinden :confused:

Heb met een map vanaf internet alle locaties nagelopen en bij mij lijkt alles grijs te zijn en dat ik ook echt elk bord heb.
    Bij elk puntje geeft hij niks meer aan(is wel het geval als je hem nog niet omver gereden hebt)

Of ik heb een bug of ik ben echt ongelovelijk scheel aan het worden :+

8. MentalMarco

MentalMarco Eat my dust!!!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik dacht ook dat ik er 1 miste. Maar na een tijdje vond ik nog 1 rood puntje op de kaart. Ik gebruikte deze maps: http://vgfaq.com/guides/forza-horizon-discount-signs-locations/

9. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Thanks ik ga morgen weer kijken :)

10. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ondanks dat Horizon superieur is aan TDU 1 /2 in het geluid, physics, graphics.... heb ik toch meer plezier beleefd aan TDU 1 en 2.

Horizon is gewoon te klein en te weinig variatie, ik mis gewoon een hele boel aan die game. Het lijkt wel alsof iedere weg is gemaakt om voluit over te rijden, terwijl je in TDU1 en 2 ook weleens moest stoppen voor een stoplicht of de smalle weggetjes van Ibiza city..

11. MentalMarco

MentalMarco Eat my dust!!!

Leuk Bevonden:
    7
    Ook al moest ik stoppen voor een stoplicht, dan ging ik er nog plankgas voorbij of doorheen 8) Moet in het echte leven al genoeg aan de regels houden :D

Ik mis trouwens nog 1 trajectcontrole en kan hem nergens vinden .... |:- Heeft iemand maybe een kaart waar ze opstaan? Via Google vind ik het ook niet.

12. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Thx, ga het straks nogeens proberen!! Denk dat ik niet in hetzelfde netwerk zat.

13. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Toch scheel vermoed ik. Had ze allemaal op de tweede dag. Op je kaart wel even alles uitzetten! Sommige zitten anders verscholen achter andere iconen.

14. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Haha ja dat denk ik ook :+,heb ook alles uitgezet en alleen de bargainsigns aangezet.
    Moet en zal hem hem vinden straks.

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Gisteren even door kunnen spelen en Darius verslagen. Toffe race game en ik heb me er stiekem veel beter mee vermaakt dan met de Forza Motorsport games die ik op ten duur ontzettend saai vind worden. Misschien over een half jaar alle races voltooien die nog open staan, heb het nu wel even gezien :+

16. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe 100 signs,stond er dus nog 1 in een outpost in Red Rock....schele dakduif dat ik ben :+

17. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    My point exeactly. De kaart is waaaaaaay te klein voor zo'n game. Van mijn part een 2e dvdtje erbij met een flinke map-uitbreiding.

Maarug, voor een stoplicht wachten.... neh!

18. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Is er iemand die nu tijd en zin heeft om die co-op challenges te doen?
    Of anders morgenavond?

Want dan heb ik 1000/1000 :)

19. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Ben morgen avond in Groningen bij mijn vriendin maar als er morgen ook niemand kan wil ik een andere avond wel! Moet ze ook nog doen.

20. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Stuur maar effe een friend request, dan gaan we vanavond wel gamen. Ik moet ze namelijk ook nog doen.

Deel Deze Pagina