Spoiler Vandaag die stekelachtige dragon in Depths gekild, wat was die erg makkelijk, gewoon telkens in zijn billen steken en gaan lopen als die zich wilt omdraaien, was 0 x geraakt en dat voor een boss! Weet er iemand waar die deur is waar je de "blighttown key" voor nodig hebt zich bevind?
Dat was juist de eerste baas waar ik echt moeite mee had! Die sleutel kun je gebruiken even voorbij die merchant in the depths dus vanaf de stekel draak ga je terug de trappen omhoog , dan weer die trap omlaag tot je weer in dat rioolstuk komt waar normaliter 2 ratten en zon slijm ding zitten. En dan ga je rechtsaf. Dan loop je langs die merchant recht tegen die deur aan maar als ik jou was zou ik (als je de master key hebt) lekker via de valley of the drakes kant naar blighttown gaan, vond ik persoonlijk de makkelijkere kant. En zorg dat je poison resistance in orde is. En de rusted iron ring is ook echt een must wat mij betreft voor blighttown
Die dragon was echt een lachertje inderdaad,had hem ook in 1x gekilld. Die deur is in de depths waar je die NPC vind die wat spul verkoopt. bij al die grote houte tonnen. @Vicill Ok bedankt ga vanavond weer eens een poging wagen. Maak tot nu toe echt nog geen schijn van.kans hahah.
Bam! Guardian verslagen! \o/ Nu de rest van de DLC exploren Heb hem uiteindelijk met m,n drakje sword verslagen Meteen ook m,n vraag want hoe kan m,n Drake sword bijna 3x zoveel Damage doen als m,n max upgraded Quelaags Furysword???
volgens mij ook niet, moet je met dragon scale upgraden En over makkelijke bosses gesproken, Iron Golem is een pussie!
Dit dus. Alle dragon weapons hebben helemaal geen scaling. Quelaags furysword levelt met dexterity en humanity die je op draagt (getal linksbovenin). Als je beide fully upgrade tot +5 zou Quelaags furysword volgensmij standaard meer damage moeten doen.
wat ik begreep is dat de sanctuary guardian goed tegen elements kan(vuur, stroom) Het zou dus kunnen zijn dat het vuur op de queelaag furysword geen effect heeft waardoor de damage zo laag is.Had het zelf ook met mijn lightning pike + 15 en pike+10. Mij pike+10 deed meer damage, wat ik toen ook heel vaag vond.
Inderdaad. De drakesword wordt nooit sterker (tenzij je hem letterlijk upgrade), omdat de stats van het wapen niet gekoppeld zijn aan de stats van je eigen karakter. Dit is wel het geval bij de meeste andere wapens, ook Quelaag. Voor een high level karakter zijn deze wapens altijd sterker.
Je moet geluk hebben bij die boss. De eerste keer had ik er ontzettend veel moeite mee, terwijl ik de tweede keer niet eens geraakt was. Maar de tweede keer deed hij geen swipe attacks meer, waardoor ik nooit van de toren afgeflikkert werd. Dat is het enige vervelende aan hem, hij gooide mij in de eerste playthrough echt een flink aantal keren van die toren af. Maar gewoon goed op z'n hielen blijven rammen en hij valt om, dan kan je helemaal los gaan. ^^
Wtf .. ik ben nu bij de 2de bonfire in blighttown, ik gebruik Drake zwoer en die is stuk. Maar kan hem niet repaire omdat ik de spullen niet bij me heb. Moet ik nu helemaal teruglopen naar die Smith daar vlakbij darm root ?
Heb je geen repairbox toevallig? Dan kun je je sword bij een bonfire repairen dacht ik. Anders word het volgens mij inderdaad terug naar een blacksmith
Als je die niet hebt meteen kopen , 1tje voor armor en eentje voor wapens. Ik repareer altijd meteen even alles als ik bij een Bonfire ben Net de Black iron set gevonden in Anor Londo,.. word denk ik afscheid nemen van mijn trouwe Elite knight setje (wat ik puur had uitgezocht op basis van dat het er cool uitziet ) Black knight zwaard maakt er ook in Anor londo nog gehakt van, begin alleen al wel te vrezen voor S&O .. Ik ben zo wendbaar als een huis en dat schijnt tegen hun niet echt in je voordeel te zijn ik was meteen vol op m afgesprint en moest 1 flinke beuk incasseren en toen zat ik tussen zn benen/vlak naast zn been op die smalle brug aan de achterkant en hij kon me gewoon niet raken terwijl ik alleen maar aan t strafen was met mn schild omhoog (wachtend op een kansje). steeds tikjes tegen zn benen geven en hij was zo om, ik had eerlijk gezegd meer moeite met die fire bomb giant op t dak
Wat een rotbeesten die vergiftigde dikzakken met hun knuppels in blighttown... Word direct na de 2de of 3de al gepoisened en geveld... Bestaat er ene tegengif? Of weet er iemand een goede strategie om deze dikzakken naar de eeuwige jachtvelden te sturen?
Die "paarse bloemen" zijn het tegengif. (Ben de naam kwijt) Of zoek naar the Spider Shield en blijf defenden. Dat shield heeft een hoge poison resistance