[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 Gespot

Discussie in 'Games' gestart door Ralluff, 9 nov 2012.

  1. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Je verkoopt nu onzin he, want online passes zijn er gekomen om 2de hands markt tegen te gaan :)
     
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Weet iemand wat de prijs van BO 2 bij de Mediamarkt wordt? De webshop prijs klopt nooit bij Mediamarkt.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh ja want gedownloade games maken ze geen geld op als mensen een online pass kopen. Tis onzin als je gelooft dat ze daar niet aan hebben gedacht hoor. Das echt niet alleen door 2e hands verkoop.

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2012
  4. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Nah, vanwege het downloaden gebruiken ze juist die in-game aankopen voor :)
    En ga niet doen alsof je nog nooit niks hebt gedownload :emo:
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat jij wilt. Net zo ignorant als die andere gast...
    Alsof ze openlijk bekend gaan maken dat ze geld willen verdienen aan illegale kopieen... denk ff na

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2012
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik zou graag je Tapatalk handtekening willen "ignoren" ... laatste paar posts gaan nergens over. Als het is gejat, dan is het een kwalijk zaak, diegene zal vast verzekerd zijn.

    Voor hetzelfde geld, is het gewoon legitiem ingekocht en willen ze een beetje verkopen voordat de "hetze" begint, een voorsprong op de concurrent hebben.

    Iig, ik wacht lekker tot een prijsdrop van de Care Package Editie en dan waag ik me aan Black Ops 2.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Je leest niet eens waar het over gaat. Ik zeg we zitten door oa diefstal van games, zowel digitaal als fysiek met online passes en drm. En iemand reageert dat ik onzin verkoop.

    Als het is gejat dan is het een kwalijke zaak, diegene zal wel verzekerd zijn. Haha jouw post gaat pas nergens over. Plus jij vindt het kennelijk ok dat mensen de game al verkopen om de concurrentie voor te zijn. Naja ieder zn ding maar zegt meer over jou. Ik vind het enorm lullig voor de mensen die maandagavond om 3u naar huis kunnen na de nachtopening

    Ik snap niet dat dit topic open blijft waarin alleen maar gezocht wordt naar "adresjes" waar de game gekocht kan worden.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2012
  8. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is wel de enige manier om er nog uberhaupt geld aan te verdienen he? Maar jij weet een beter idee?

    Dat 1 adres ze gejat heeft zegt niks over andere adresjes hoor, en schijnbaar geeft niemand er niks om hier, dus blijf er dan ook niet over doorgaan.

    Want jij zou het ook gewoon aanpakken als je hem eerder kon kopen :emo:
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2012
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik geef nergens te kennen dat ik het ''OK' vindt dat het eerder wordt verkocht wegens concurrentie. Ik geef alleen aan dat er meerdere opties zijn en de mensen die naar de nachtopening gaan, zullen vast niet diegene zijn die het spel ''via via'' eerder hebben gekocht.:F:

    Natuurlijk zegt de verkoper dat ze van de vrachtwagen zijn gevallen, hij/zij zal nooit zeggen, hallo, ik ben van [GAMEWINKEL.NL of zoiets] Concurrentie is moordend en het gaat al een tijdje niet goed met retailend-nederland. Dit is te wijten aan de online-webshops die steeds meer service bieden en gemak. Je hoeft immers de deur niet uit. Retailers met winkels (bricks) hebben te maken met flinke overhead kosten als het gaat om huurprijzen van hun panden. Als je om je heen kijkt, zie je genoeg wijken met leegstand of verpaupering. Enfin, genoeg hierover.

    Online passes zijn in het leven geroepen wegens de second-hand market. In amerika is dit big-business en daar verdienen de publishers alsmede de ontwikkelaars niks aan.

    Ik wil je wel bedanken voor het uitzetten van die tapatalk handtekening....
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2012
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gast. Als er iemand voor je neus stond die BO II voor € 50,- aan je wilde verkopen, 3 dagen voor de launch. Dan pak jij het ook aan.
     
  11. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Die gast spoort niet.

    Hij loopt nu "heilige boontje" te spelen. :D
     
  12. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is niet leuk dat games gejat worden. Op jouw verzoek las ik nu 1 minuut stilte in voor de game-industrie.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jullie zijn allemaal stuk voor stuk idioten die mn punt niet begrijpen en niet kunnen lezen... Ik wil die game geeneens.. Als ik em wilde haalde ik em lekker op de launch voor 33,-... Ik ben weg hier, te dom voor woorden dit
     
  14. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die hem bij de saturn voor 33,- kan halen voor mij? PM graag :)
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik kan heel goed lezen. Maar sommige gaan hier beweren dat die games gestolen zijn. Op grond waarvan? Ik haalde bij dezelfde persoon vorig jaar ook MW3, het weekend voor de launch. Toevallig toen ook gestolen?

    Come on..
     
  16. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Gewoon een criminele imperium opgezet in het verhandelen in games }:]
     
  17. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die em al heb en vanavond zin heb om te spelen!

    GT: Bolleeder
     
  18. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Klopt het dat die bij Saturn Amsterdam 33 euro is bij de release???
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ja, tijdens nachtlaunch + gehele dinsdag
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Iemand die weet wat de prijs bij de MM word? Vaak zijn games bij launch daar toch 44,99?

    EDIT: Misschien dat het voor 33 euro wel de moeite waard is om naar Amsterdam te reizen :+. Zijn er genoeg exemplaren?
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2012

Deel Deze Pagina