@Mijn tegestander, heb je een PM terug gestuurd, miss kun je ff laten weten welk tijdstip jou het beste uitkomt. Ik voeg je zo ook wel toe op XBL.
2-1 gewonnen. Was een leuke pot! De eerste goal van Gerrard was echt bruut, zo uit de draai in de verre hoek. Daarna nog een hoop kansen die er niet in gingen. Tweede helft draaide jij beter wat ook meer kansen bracht. Uiteindelijk maak je de 1-1 en scoor ik laat nog de 2-1. Was niet de mooiste goal maar ik had wel verwacht dat je die stap zou maken vandaar dat ik de bal ook zo afpakte. Uiteindelijk ben ik, gezien de vele kansen, toch wel de terechte winnaar van het oefenduel. Mochten er nog meer zijn die een oefen pot willen spelen, voeg me toe. Vanavond zal het alleen niet meer lukken.
1e helft was je veel beter. 2e helft zette ik het om naar m'n eigen formatie 3-5-2 die ik altijd speel en liep gelijk beter en kreeg tenminste wat kansen. De 1-0 wist ik dat je naar binnen ging en dan uithalen want de meeste doen da alleen snap niet waarom ik nu zo instapte. 2e goal was echt een smerige, maar je verdiende zeker de overwinning. Ga nu starte in m'n 3-5-2 en de poppetjes op de juiste plaats dan moet het wel lukken.
Op het begin had ik alleen maar afstandsschoten, die wel redelijk gevaarlijk waren, maar leverde allemaal niets op. Hij kreeg al meteen in het begin een goede 1 op 1 kans, maar stifte te vroeg omdat ik mijn keeper half liet uitkomen. Na de 0-2 was het voor mijn gevoel gespeeld en kon ik vrij eenvoudig uitlopen. Maar je weet natuurlijk nooit hoe het loopt als hij die kans in de eerste minuten wel afmaakt. Hij speelde met 5 verdedigers dus dat is sowieso al lastiger om te scoren. Ben benieuwd tegen wie ik in de volgende ronde moet.
De eerste achtste finale is bekend! Siemenn (Dortmund) versus A3aan77 (CSKA Moskou). Het gaat soepeltjes zo, jongens! [GB]De wedstrijden[/GB] W1: Florinho0 - Danny-DH W2: Daz - Reuj W3: Zeepsop 3 - 3 Looney (penalties) W4: Dagger - Afcamarvin W5: Ypuh 0 - 6 Ralluff W6: Seh - GoDz ViSioN W7: Siemenn 4 - 2 Luukiee09 W8: Divimus 3 - 5 a3aan77 Deadline: De overige wedstrijden moeten gespeeld zijn voor zaterdag 17-11-2012 00:00 (dus nacht van vrijdag - zaterdag). [GB]De uitslagen[/GB] Achtste finales 1. Winnaar W1 -Winnaar W2 2. Looney - Winnaar W4 3. Ralluff - Winnaar W6 4. Siemenn - a3aan77
Daz - Reuj (Liverpool - Arsenal) 2-0 Mooie wedstrijd, waren aan elkaar gewaagd waar ik misschien de betere kansen had. Dat werd in de tweede helft zichtbaar bij de goal van Gerard (snoekduik) en voor de rest hield ik stand ondanks een slot offensief van Reuj. In de blessuretijd maak ik nog met Sterling de tweede om de wedstrijd op slot te gooien. Was een leuke wedstrijd Reuj!
Toffe wedstrijd inderdaad, Liverpool - Arsenal . Wedstrijden die nog gespeeld moeten worden voor 17-11 00:00 zijn: W1: Florinho0 - Danny-DH W4: Dagger - Afcamarvin W6: Seh - GoDz ViSioN
Voor mooiste goal nomineer ik zeepsop! Wat een pegel van Ruiz, slaap er nog steeds slecht van! +/- 45 meter? of was het minder ver?
Dinsdag in de avond kan je neem ik aan? Ik speel het liefst tussen 18:00 en 21:00 de wedstrijd. Ik hoor het wel.
Hahah, wel minder ver. 25-30 meter. Ik kan me vooral herinneren dat ik heel blij was dat ik in de 120e minuut de 3-3 scoorde
Niet opgeslagen? Al 5 van de 8 achtste finalisten zijn bekend! Daz, Looney en Ralluff zullen wel benieuwd zijn naar hun tegenstanders.