[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 Gespot

Discussie in 'Games' gestart door Ralluff, 9 nov 2012.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Meisje bij de Bart Smit was alle exemplaren aan het uitpakken om in hoesjes in de kast te doen. Kreeg 'm helaas niet mee. Lagen stuk of 50 CoD's voor me neus :'-(
     
  2. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hier op Yourgamezone.nl besteld en al bevestiging van verzending ontvangen toevallig?
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee want de winkels zijn franchises.
     
  4. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Zelfde gehad net, ging naar achter om er 1 te halen en kwam er vrolijk mee naar de toonbank gelopen.
    Alleen maar reserveren :p. Wel waren alle nuketown edities al op (gelukkig had ik er nog 1, wel lullig als je met 2 man bent :mad: )

    En voor 9 uur kwam er weer een vracht binnen :lol:
     
  5. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Hoe zijn de rijen aan de kassa meestal bij zo'n nachtopening als Saturn?
     
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Rond half 11 staan er meestal al 500 man (zeker in grote steden). Vorig jaar ook meegemaakt.
     
  7. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Ondanks dat ik al een bevestiging heb van de MyCom (Zaterdag al binnen) dat hij klaar ligt, kreeg ik hem niet mee.
    Het systeem herkende mijn nummer, naam en exemplaar (Hardened edition) maar wilde vandaag niet afrekenen.
    Helaas wilde de verkoper ook geen contant geld aannemen om het morgen zelf even af te rekenen + een dikke fooi :)
    Balen maar consequent was die 'ouwe' wel :)

    Tot morgen, voor vandaag geef ik op
     
  8. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Hartelijk dank Saturn Amsterdam.
    Was van plan het spel voor 33 euro te kopen, zie ik ineens op dit forum dat ze vandaag de actie hebben aangepast.
    Je kon alleen van deze actie gebruik maken bij de nachtopening, terwijl het eerst gewoon de gehele dinsdag was.

    Nu dus snel nar GameMania gegaan, maar kan de inruilactie al niet meer gebruiken.
    Dit was tot en met gisteren en dus niet meer mogelijk vandaag.
    Ook was de Nuketown versie uitverkocht, waardoor ik nu pas woensdag of donderdag het spel krijg.

    Dank u wel Saturn.
     
  9. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn toch nog zat online webshops die morgen de nuketown editie leveren als je nu nog besteld. Bijvoorbeeld bol of consoleshop
     
  10. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Deze site gebruik ik al sinds de oerknal. Altijd op tijd! :)
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2012
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zou idd niet 2 dagen extra wachten maar hem bij een winkel als consoleshop bestellen ja :)
     
  12. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar aangezien ik ook nog een bon had van GameMania en ik spellen wilde inleveren, nam ik die dag verder maar voor lief.

    Punt is gewoon dat Saturn iets heeft gedaan wat je gewoon niet kan maken.

    Met mazzel krijg ik morgen nog een telefoontje, anders woensdag.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    FRS heeft me gemeld dat ze het vanavond stervende druk krijgen in het filiaal in Sneek. Ongelooflijk voor iets wat zwaar verouderd is, en dat is nog vriendelijk uitgedrukt. No offence tegen de fans, geniet er maar van zolang als je wilt. ;)
     
  14. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Wettelijk gezien mogen ze helaas heel erg veel. Maar qua klantvriendelijkheid is het een schande. Ik hoop dat je hem morgen ook hebt. :)
     
  15. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Zal denk ik niet morgen worden, aangezien ik denk dat ze vandaag pas om een extra levering gevraagd zullen hebben.

    Verder is het wel slim van Saturn.
    Morgen komen behoorlijk wat mensen die hem voor 33 euro denken te kunnen halen.
    Aangezien iedereen dan ook het spel snel willen hebben, betaald iedereen toch maar die 52 euro.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Waar heeft Saturn eigenlijk gezegd dat het ook dinsdag was. Behalve hier op xbw
     
  17. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    SaturnAmsterdam ‏@SaturnAmsterdam

    @jeroen3218 De prijs geldt de hele dag op 13 november, maar de actie is wel op=op! We houden jullie via twitter op de hoogte van de voorraad

    Dit is om 12:09 verstuurd, vandaag.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar hoe wist jij het voor die tijd? Van Fiasco hier toch? Fiasco is niet het officiele kanaal van Saturn? Als ze nog geen paar uur later het hebben rechtgezet op dezelfde dag vind ik niet dat ze verkeerd hebben gehandeld? Tenzij in elke krant staat dat het de gehele dinsdag zou zijn.. Dan kan je spreken van misleidende reclame.. Maar ik weet niet waar ze nog meer hebben gecommuniceerd dat het 13november de gehele dag 33,- zou zijn

    Arena prijzen: 55,80,180.. respectievelijk voor de normale (nuketown als je er optijd bij bent), hardened en die gekke met dat speelgoed ding
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2012
  19. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Van verdere reclame weet ik niet, maar wanneer het alleen al door de mensen zelf verteld wordt dat de prijs 33 euro zal zijn en daarna alle mensen dit dan ook aan elkaar doorvertellen, is ook mondelinge reclame, wat misschien nog wel de grootste reclame is voor een winkel.

    Verder zoals ik al zei niet echt opgelet over advertenties of iets dergelijks, maar als zelfs op Twitter nog toch 12 uur vol wordt gehouden dat de prijs 33 euro zal gaan zijn, denk ik toch wel dat er duidelijke reclame hiervoor gemaakt moet zijn geweest.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    apart, ik heb in Assen vanmiddag nog gewoon van die inruilactie gebruik gemaakt (had ook nog een tegoedbon dus spel koste maar 5 euro :+)
     

Deel Deze Pagina