[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Altijd al erg geïnvesteerd geweest in de lore van Halo 4, dus ik was natuurlijk ook erg gebenieuwd hoe ze met de Covenant om zouden gaan. Het meeste komt voornamelijk nog uit de recentere boeken (Thursday War) etc. Vooral in Thursday War wordt Jul 'Mdama en de Storm goed uitgelegd.

    De Didact in de game is zowel de Ur Didact en Bornstellar, de Ur Didact werd inderdaad geëxecuteerd. Maar voordat dat gebeurde heeft ie nog zijn gedachtes etc. kunnen implanteren bij Bornstellar, Bornstellar had namelijk al eerder zijn cryptum gevonden en reisde samen met de Didact. Dus 'for all intents and purposes' werd Bornstellar de voormalige Didact.
     
  2. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij het tegenovergestelde, eerste potje meteen 23 kills. In Reach speelde ik alleen mar SWAT, maar dat was er dit weekend nog niet, dus ben ik redelijk goed geworden in Slayer. Met die ervaring is SWAT zo makkelijk om telkens headshots te maken.
     
  3. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is jullie mening van de nieuwe SWAT playlist?
    Ik heb best veel Team SWAT gespeeld op Reach maar heb het idee dat deze playlist in Halo 4 een stuk trager is, als in dat het tempo heel laag ligt?

    Misschien waren de spelers met wie ik speelde gewoon een stuk voorzichtiger/campier dan de meeste in Reach. Of het is nog niet helemaal duidelijk waar the places to be zijn, zoals je dit in Reach had op bepaalde maps. Of ik herinner het mij gewoon niet goed. Nouja als het zo doorgaat blijf ik lekker Regicide spelen. :9
     
  4. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Spoilers met betrekking tot het einde, etc!
    Ik vind de Didact ook niet een echt 'evil' iemand, vooral niet als je de terminals bekijkt. Hij handelt steeds vanuit een positie waarbij ie de levens van het hele universum tegen elkaar moet afwegen, en zelfs dan probeert ie om het niet gelijk op conflicten uit te komen. De kwestie met de Flood dreef hem inderdaad tot daden die niet echt totaal zuiver waren, maar hoeveel karakters zijn nu echt op hun gemak in de buurt van de Flood?

    Vandaar dat ik ook denk dat de Didact niet dood is, maar dat hij een beetje de Arbiter gaat worden van deze trilogie. Hij is de enigste levende Forerunner, dus het is alleen hij en zijn knights. Is dat genoeg voor een complete trilogie? De Didact gaat toch niet zo'n Dr. Claw achtige bad guy worden, die steeds zijn hand boos schudt naar de Master Chief terwijl hij roept ''I WILL GET YOU NEXT TIME, CHIEF!''
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    14 kills 0 deaths, match bijna afgelopen. Server reset, game lagged als een mofo en een sticky detonater meneer teleporteerd naar me toe. Vervelend spel.

    Whyyyyyy krijg ik geen perfection.

    edit:

    taalgebruik :+
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2012
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vraagje, kan het niet direct terugvinden, maar heb al een vermoeden:

    Kun je je wapen ook laten vallen of kun je enkel wisselen van wapen?
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Alleen wisselen. 8)

    Broken. BR is te makkelijk en geen map controle meer. Wist ik al voordat de playlist online kwam.

    Gelukkig speel ik sowieso geen SWAT meer. Gaat zo saai worden.:9

    Moet team snipers hebben. Kan ik mijn snipes trainen.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2012
  8. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Waarom zou je dat willen? 8)
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Als je 2 hele sterke wapens hebt en je wil er 1 laten vallen voor een teamgenoot bijv.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.090
    Dan pak je een ander wapen op?
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nope, impossibru!
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ernstige lag in SWAT net! 8) Trouwens het lijkt erop dat de Banshee een tweak heeft gehad, want die maakt niet meer van die scherpe bochten. Tenminste bij mij niet meer. :p
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Is wel een manier voor hoor
    laat jezelf door je kop schieten.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heb je je xbox al binnen? Hoe zijn de controllers, zijn die vet?
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Komt morgen binnen! :)
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nice! Zodadelijk checken!\o/

    Good sir, let me shake your hand!_0/
    100% agreed!:thumbs:

    .....lijkt me best wel geinig eigenlijk.:lol:
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Om bij sommige gedeeltes, bijvoorbeeld na een deur, een paar wapens te droppen. Dit voordat de deur van het vorige deel dicht gaat.
    Heb nu al een paar keer gehad dat ik niet meer terug kan en dan zonder amo zit.
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Vroeger bij halo was het nog vervelender ging je kill streak gewoon weer op 0 *):b::)
     
  19. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe het precies zit met die challenges die zeggen 'in a single match'?
    18 Regicides in 1 match lijkt mij vrij onhaalbaar, maar soms start je al met een bepaald aantal voor de challenge? Zo stond er bij mij straks 2/18 gewoon in het menu en had ik voor de Pistolero de challenge al na 3 of 4 secondary weapon kills in een tweede match.
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Oke cool. Wanneer ga je cod halen?

    Pff wat is deze Halo saai zeg. Uiteindelijk gaan we allemaal met boltshots crouchen(Adrift). Waarom zouden we wat anders doen. Maps zijn allemaal stuk voor stuk lame. Alleen Haven is Halo waardig maar na 200x(zit op de 340 games nu, ja dat is wel erg veel) gaat ie ook vervelen.

    Infini slayer is:
    Haven
    Abandon (clusterfuck in de main tower en assault rifle hel)
    Adrift (campen, eerste halomap waarin dit werkt lol)
    Complex (ga ik niet eens over beginnen)
    Solace (onoverzichtelijk maar kan er mee leven, gebrek aan powerspot en noob friendly respawns maakt deze map niet erg goed)

    Dat zijn gewoon 2 normale maps en 3 maps die kut zijn en bijna nooit worden gekozen. Wat een gierige honden zijn ze daar bij 343. Dit is de 5de Halo en we hebben allemaal toffe maps gezien. Geven ze ons slechts 5 maps en laten ze ons dokken voor de goede maps. Flikker op man.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina