[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    De mevrouw die de teksten heeft ingesproken, die is lekker. :+
    Daar zou jij het ook mee willen doen, neem ik aan? :9

    [​IMG]
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ze hebben nu sowieso meer realisme gegeven aan het Lara personage en dat is misschien maar beter ook. Ze had ook totaal geen persoonlijkheid eigenlijk in de vorige games en dat gaan ze nu drastisch aanpakken, benieuwd!
     
  3. Ferry xNLx86

    Ferry xNLx86 Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    De echte natuurlijk:emo:O-) Ik ben niet zo triest dat ik ga geilen op een computer personage:emo:

    Die Camilla is echt verdomd lekker8)
     
  4. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Wow, mooie box art! Eindelijk eens wat anders dan die geel, blauw combi die je echt teveel ziet! Prachtig!
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Inderdaad! Aub laat een land een steelbook versie hiervan releasen met embossing.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Nou toen Lara net ontdekt werd met de eerste Tomb Raider, stond ze op kaften van allerlei magazines en er waren zelfs polls van mees sexy vrouwen waar zij gewoon in voor kwam, hilarisch. Genoeg mannen geilen op die CGI chick, geloof me ;)
     
  7. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
     
  8. Ferry xNLx86

    Ferry xNLx86 Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja ik geef ook wel toe dat ze er in-game ook erg goed uit ziet. Maar de echte van nu. Holy Shit:9:9
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Zoo da's een van de lelijkste figurines die ik ooit heb gezien :+ Wordt weer de gewone versie voor mij.
     
  11. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er nice uit! Ik denk dat ik voor de Survival Edition ga, ik heb gewoon geen plek meer voor dat beeldje. :+
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Voor mij waarschijnlijk ook de Survival versie. Een leuk artboekje kan ik altijd waarderen. :)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Hier sluit ik me volledig bij aan :)
     
  14. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Survival edition ziet er vet uit! \o/

    Totaal geen persoonlijkheid? :eek: Zo erg was het niet, toch? Realistisch is het nooit geweest, maar ze was toch wel echt een persoon met gevoelens enzo.:)
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Survival Edition heeft een adviesprijs van 80 euro. Is wel voor 73 te vinden. Dat vind ik wat te stevig geprijsd voor die paar extra's. Dan haal ik liever de Benelux Edition voor 50 euro.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Vind je dat echt? Ik zag haar nooit echt als een personage hoor. Het was nooit een personage waar ik echt medeleven voor kon tonen, maar in de demo die ik in Keulen speelde merkte ik al dat ik dat zeker weten wel had. Ze zetten met haar echt een levendig personage neer, op een manier wat nog niet eerder is gebeurd.
     
  17. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind allleen de oude Lara beter dan deze nieuwe versie. Beetje jammer dat ze haar moesten veranderen, nu is het gewoon een random babe. Toen was het Lara Croft, met d'r dual pistols, hotpants en blauwe topje.. It's nice.

    En we hebben beeld: [​IMG]
    Veel leuker dan die vuile Lara, maar zal wel aan mij liggen.. Ik heb deel 1,2,3 veel gespeeld. Daarna ging het beetje over the top. Maar die laatste heb ik ook weer gespeeld. Moet wel zeggen, vroegah waren die Tomb Raiders zowat impossible, ontiegelijk moeilijk en wazige doolhoven/switches/traps. Omg wat een moeilijke games, vooral Tomb Raider II. Venice, bijna impossible, dan Opera level, omggg impossible.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2012
  18. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ligt inderdaad aan jou. De nieuwe Lara Croft is veel beter dan de oude en er spelen veel emoties rond de nieuwe character.
    Ik zeg laat maar komen en we gaan zeker genieten!
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja het was allemaal wel grappig, maar meer ook niet. De persoonlijkheid mistte behoorlijk, de boel was niet heel erg geloofwaardig en ik vond Lara JUIST in de voorgaande games maar een nietszeggende babe zonder echte emoties en een persoonlijkheid. Vind het uitstekende wat Crystal Dynamics ervan gemaakt heeft.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet nog niet of ik t wat vind, dat gaan we wel zien als het spel uit is

    Maar vind het zeker goed dat ze wat nieuws proberen want dat heeft de serie echt nodig. Wat ik tot nu toe gezien heb deed heel erg aan Uncharted denken, en imho is dat niet verkeerd. Cirkeltje is daarmee weer rond :+
     

Deel Deze Pagina