spider shield en tattered robe en hood vind je in blighttown en hebben goeie poison resist die mos dingen worden gedropped door die lopende struiken in darkroot en kun je kopen bij de merchant die in de shortcut tussen firelink en the depths? dat stuk riool waar je je eerst rat tegenkomt daar zit zon ijzeren deur in die je aan de andere kant open kan maken in ieder geval verder raad ik je de poisonbite ring aan, die koop je voor 10.000 van die kerel die in de toren bij de eerste bel staat en de iron rust ring. Die vind je ergens in de undead asylum, moet je even in de wiki opzoeken hoe je terug gaat, is wat lastig uit te leggen daarnaast is blockstrafen erg effectief tegen die dikzakken. Ze slaan hard als je er de eerste keer komt maar ze zijn ook na een paar keer proberen erg voorspelbaar en je kunt ze heel makkelijk backstabben maar belangrijkste is dus dat je eerst even focussed op goeie blighttown gear. Het moeras en het feit dat praktisch alles giftig is daar maakt de juiste gear erg belangrijk als je je eerste bonfire hebt kijk dan of je de toxic dart schieters op kan ruimen, die respawnen namelijk niet en zijn enorm irritant want ze hebben je zomaar ge-cursed, ook met de juiste gear
Klopt, als ie dat doet gewoon zelf eraf springen, naar je toe lokken en onder m door rollen en dan weer snel de trap op Ik ben net ff terug gegaan uit Anor londo om wat losse eindjes te doen (black knights opruimen met mn nieuwe dikke armor, Stray demon plat meppen en vooral even de Peculiar Doll ophalen) en nou ga ik steeds dood in Sen's fortress, flikker steeds in the pit Duidelijk teken dat ik voor vandaag genoeg gedaan heb, concentratie is niet meer hoog genoeg
Doe het morgen nog wel eens. Had eigenlijk nog best veel Eskus Flasks, maar ik had m'n Pyromancy Flame iets teveel gebruikt in het gedeelte ervoor.
Heb ik eigenlijk nog totaal niet gebruikt, ik upgrade m wel steeds als ik wat souls over heb als ik in Firelink ben maar heb er nog geen spells voor gekocht Magic is niet aan mij besteed deze playthrough ps. 1 keer door Halo 4 heen gerushed en meteen weer terug gegaan naar DS. Dishonored ligt nog praktisch onaangeraakt in de kast.. Snap nu echt niet hoe ik DS vorig jaar zo heb kunnen negeren. Het is langzaam aan niet alleen mijn Goty aan het worden (als dat mag met een her-uitgave ) maar hoe meer ik speel hoe beter ik het vind dan Skyrim en hoe flauw en oninteressant al mijn andere games in vergelijking lijken te worden.. Ben er nu ook wel over uit dat ik hem beter vind dan Demon's souls. Omdat de wereld zo verdomd ingenieus in elkaar zit, zit soms echt verbaasd te kijken na een nieuwe shortcut hoe het allemaal aan elkaar geknoopt is. De map van Fez is er niks bij En dan heb ik nog maar 1 manier van spelen uitgeprobeerd,... Heavy armor met speer of zwaard. Nog zoveel speelstijlen te ontdekken
Heb precies hetzelfde als delphiki. Nog zo een gigantische backlog aan games staan. Blijf alleen maar DS spelen.
Ben nu aan de eerste bonfire in Blighttown en die toxic schieters zijn wreed irritant!!!! Nog erger dan gepoisened te worden.
Ja daar moet je gewoon een paar suicide runs op gaan doen, hoe eerder die fuckers weg zijn hoe beter. En ze cursen je gegarandeerd de eerste paar keer maar gewoon doorzetten en ze plat meppen. Ze respawnen godzijdank niet dus even doorbijten en dan ben je van ze af
Je hebt er wel items voor maar het is inderdaad een irritant stuk, de framerate in dat gebied werkt ook niet mee.
Ga vanavond op jacht naar de Wolf ring en nog een andere ring die ergens in teh great hollow ligt, Anor Londo wacht nog maar even ik heb blijkbaar nog enorm veel te doen in de gebeiden die ik al dacht uitgekamd te hebben. En even Havel een buts op zn kop geven, kijken of ik met mn nieuwe armor en wapen wel een kans tegen hem maak Heb al een leuk to-do lijstje voor vanavond En net bij gamemania 3 spellen ingeruild + tegoedbon van 15 euro en dus CodblopsII voor 5 euro afhalen morgen. Kan die mooi op de backlog a.k.a het offeraltaar voor DS
Even een vraagje. Ik heb een divine partizan+10 spear die ik met behulp van Ornsteins soul een boss weapon wil maken. Nu krijg ik zowel bij Andre the blacksmith als de blacksmith in Anor londo geen mogelijkheid hier een boss weapon van te maken??
Volgensmij moet het een normale +10 zijn en kan het geen elemental +10/+5 zijn. Dus geen divine, chaos, fire enz.
Ja dat kan de blacksmith die hem divine voor je gemaakt heeft toch? Bij modify equipment. Zou in dit geval Andre moeten zijn?
Hmm dacht dat het niet mogelijk was toen ik het gister probeerde. Maar zal het vanmiddag toch nog eens checken. Zonde van al mn verbruikte materialen
Even iets heel anders. Misschien herinner ik me de game niet helemaal juist maar lijkt Dark Souls stiekem niet een beetje op Vagrant Story ? Qua ontwerp? edit:// even gegoogled en ik ben niet de enige ouwe lul die de vergelijking probeert te maken