[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Klopt maar ze zijn niet de enige positieve review toch. Heb er net een paar gelezen en het overheersende idee is toch wel dat Treyarch geprobeerd heeft er iets van te maken wat een beetje fris aanvoelt.

    Al is het maar qua setting en design e.d. Uiteraard is aan de basis van de MP niet gesleuteld (denk dat dat niet eens zou mogen als ze dat zouden willen) maar bijvoorbeeld de SP krijgt best wat lof.

    Terwijl als je naar de reviews van de vorige paar CoD's kijkt het meestal zoiets was van: 'Ja er is een SP maar niemand weet nog waarom, op naar de MP!'
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wat vinden jullie eigenlijk van de graphics? Ik vind het maar mwa mwa.
    Toen ik zaterdag de game voor het eerste speelde, dacht ik direct: dit ziet er niet echt mooi uit. Vooral textures van dichtbij zijn ronduit lelijk. Nu speel ik 'm wel op de PS3, weet niet of er groot verschil tussen zit.
     
  3. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet we toch wel aansluiten bij de meeste reviews dat deze game toch echt wel verrassend goed uit de hoek komt. Heb tot dit moment alleen MP gespeeld en ik moet zeggen kijk er naar uit wanneer ik klaar ben met werken om nog even te gaan spelen, dat heb ik al lang niet meer gehad.

    Alleen die lag compensation is af en toe waardeloos. Aangezien wij nederlanders toch wel vrij snel internet hebben t.o.v. de rest van de landjes om ons heen. Worden wij dus gestraft voor het hebben van een betere/uitstekende connectie.
    Het is gelukkig niet zo erg als in mw3 dus er is mee te leven.
     
  4. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet eerlijk zeggen dat de graphics inderdaad niet Super zijn. maar slecht ook niet. En wat is nu belangrijker strakke lijnen of een soepel lopende shooter...
     
  5. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Die singleplayer is wel heel erg goed moet ik zeggen, echt 2025 wat ze zeiden, alles maar dan ook alles behalve de wapens is gebaseerd op 10 jaar verder.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Een mooie goedlopende shooter. MW3 en BO I zagen er veel beter uit en liepen ook gewoon goed.
     
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind je? :emo:
     
  8. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet zeggen dat ze er veel beter uitzagen. Maar ja deze discussie is er ieder jaar en meningen verschillen. Ik persoonlijk vind het allemaal niet zo slecht.
     
  9. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Grafisch is het in iedergeval veeel mooier dan Blops 1. Dus toch een vooruitgang van Treyarch.
     
  10. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Game is echt poepie foei lelijk!

    Niet eens tijd voor een nieuwe engine? Kunnen ze toch makkelijk betalen aangezien cod/black ops weet ik het allemaal altijd goed verkopen?
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Komt waarschijnlijk bij de nieuwe generatie pas./
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Vind de graphics goed hoor. Ook wat kleurrijker dit keer
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Black Ops 2 heeft de mooiste graphics van all cod's. BO1 had kleur maar geen detail. MW3 had geen kleur maar wel detail. BO2 heeft beide.
     
  14. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Hij is binnen. See ya on tha battlefield. :D
     
  15. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Check PM
     
  16. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    Ben benieuwd hoe die is vanavond!! hoe vinden jullie dat pick 10 systeem werken en de wildcards?
     
  17. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Potje?

    Add maar
     
  18. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Najaa ieder zijn mening ik vind de game grafisch echt wel tekort komen. Weet dat het niet het belangrijkste is... maar kijk bijvoorbeeld naar een game als halo 4 en vergelijk die met vorige delen.

    Grafisch enorm super!
    Loopt ook als een trein!
     
  19. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch vindt ik em wel goed, alleen dat online zitten echt nog fouten in!
    Zoals met die Hitmarkers
     
  20. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk persoonlijk dat het niet de hitmarkers zijn. Maar die lag compensation.

    En dat pick 10 systeem is eigenlijk wel leuk gedaan. Die wildcards zijn wel geinig alleen denk ik dat die pas interessant worden als je een hoger level bereikt en meerdere perks wilt en kan gaan gebruiken. Want de perks zijn in het begin niet echt de moeite waard om allebei te gebruiken vind ik dan.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina