[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan moeten ze dat is fixen, want dit is bloedirritant
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Campaign is Halo mooier. Online toch echt wel BO. Halo maps zijn veel kaler met veel grote oppervlaktes van dezelfde kleur. BO heeft veel meer obstakels en decorstukken in de map en gebeurt veel meer op het slagveld.

    Wellicht dat Halo hogere technische specs heeft maar de kleuren en complexe mp maps die levendig aanvoelen t.o.v. de statische maps in Halo maken voor mij persoonlijk BO mooier.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2012
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat kleurrijker zorgt er juist voor dat ik het erg nep over vind komen. Teveel een game en niet realistisch.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dan ben je toch sowieso bij CoD aan het verkeerde adres? :+ En helemaal bij de Treyarch games want die houden (imho gelukkig) nog wel van andere kleuren dan grijs en bruin

    mag ik je voor realisme verwijzen naar http://www.arma2.com/agegate/agegate.html
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Gisteravond toch nog maar snel besteld, en 12 uur later lag hij al in de brievenbus. Tot nu toe doet Bol.com goede zaken bij mij :cool:

    Ik ben trouwens in de tweede missie alweer compleet de draad kwijt qua verhaal.

    Dat stuk me die wingsuit is wel ziek 8)

    /Edit: De "Lower difficulty" optie is ook wel handig :)
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2012
  6. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Dan is het toch eens tijd dat je langs pearl gaat of zo!
     
  7. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is lang niet zo erg als in mw3 want daar was het echt dramatisch. Maar of ze dat fixen...
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    En voor jou is het tijd dat je langs de basisschool gaat, want begrijpend lezen is blijkbaar lastig.

    Wat ik wil zeggen is dat technisch Halo wellicht hogere resolutie heeft of bepaalde lichteffecten die mooier zijn dan in BO2.

    Maar persoonlijker vind ik BO 2 mooier door de opbouw van de levels met alle decorstukken en de stijl die ze gekozen hebben.

    Goed voorbeeld is world of Warcraft. Hoewel world of Warcraft technisch achterloopt heeft wel zeer mooie omgevingen door de vormgeving waarvoor is gekozen en de sfeer die ze creëren.

    En nogmaals heb ik er ook bijgezet voor mij persoonlijk. Heb zelf beide games in huis, maar de graphics van BO spreken mij meer aan.

    Dat jij Halo mooier vindt kan, en er zullen vast veel meer mensen zijn die dat vinden, maar dan hoef je mij nog niet blind te noemen.
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Eerste indruk van een uurtje MP: vet!
     
  10. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    BO 2 belavalt me zeker wel. Niet egt baanbrekende vernieuwing, egenlijk gewoon BO 1 in een nieuw jasje, maar wel super vet
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het valt me zo op dat sommige games prima weg kunnen komen met simpelweg een nieuw jasje, terwijl van andere games wordt verwacht dat ze baanbrekend zullen zijn.

    Als een game dan eens wat veranderd aan de bekende formule (zie Hitman Absolution en Assassins Creed III) dan slaan veel gamers helemaal door en vinden ze het maar niets. Apart.
     
  12. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Geen idee.... Maar denk dat de makers er blij mee zijn zo makkelijk geld te kunnen verdienen :)
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Wou net zeggen. Waarom zou je fcking veel geld uitgeven als mensen het toch wel kopen?
     
  14. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Volledig mee eens!

    ON: Gisteren een uurtje MP gespeeld, positief gevoel. Vond de game wel vrij chaotisch, veel spul in de lucht en veel gesprint, meer nog dan in andere COD's leek het. Of iedereen was een beetje hyper natuurlijk;)

    De servers konden het alleen niet allemaal aan, maarja dat viel te verwachten en zal de komende tijd alleen maar beter worden, op het weekend na wellicht.

    Heb zin om vanavond verder te spelen.
     
  15. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Zeau, die hitmarkers (of lag compensation) is mij toch een partij vervelend. Ik vind mij zelf een redelijke goede spelers (KD:2.00), maar op de raarste manier kill en wordt je gekilled. Moeten ze snel patchen hoor..
     
  16. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^ +1
     
  17. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Bol.com :mad: die weer eens niet weet wat op tijd leveren is.
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Oew, die MP7 is fijn zeg!
     
  19. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    je bent niet de enige =(
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Daarom kan ik het erg waarderen wanneer een gigantische developer ineens met een grootse nieuwe feature komt die de hele game echt anders gaat maken. Ik heb het over Rockstar met GTA V. Een gewaagde zet voor zo'n grote en geliefde franchise.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina