2-1 voor afcamarvin. rare pot. eerste helft domineerde ik ook 1-0 voor. 2de helft had ik ineens niks meer te zeggen....
Nog nooit met Zenith gespeeld, begon in een 4312 opstelling, ging echt super kut. 2de helft na 352 gegaan en dat pakte goed uit! GG
Porto - Valencia 2-3 31 kelvin 1-0 39 rami 1-1 56 guardado 1-2 90 soldado 1-3 90 varela 2-3 Heb erg veel geluk gehad. Speelde niet goed, hij had meer balbezit en meer kansen. Scoor ook een lucky rebound met de 1-1. 1-2 win ik een kopduel met een klein ventje van een lange verdediger, snap nog niet hoe die hem kon winnen. Ben dus de gelukkige winnaar.
Valencia - Porto 3-2 wat een lelijke goals, maar succes verder Danny Edit: ik wist niet dat Guardado zo goed kon koppen haha
Ja , ga in het weekend naar center parcs dus graag voor vrijdag spelen als dat kan en mag van siemenn? Nee idd, had het ook al neergezet dat het me wel erg mee zat deze wedstrijd.
[GB]De achtste finales[/GB] 1. Danny-DH - Daz 2. Looney - afcamarvin 3. Ralluff - Seh 4. Siemenn - a3aan77 Deadline: Deze móéten gespeeld zijn voor woensdag 21-11-2012 00:00 (dus nacht van dinsdag - woensdag).
Looney kun je morgenmiddag na 14.45 tot 17.00 of donderdag na half 4 tot 18.00 ? @Siemen, volgens mij 2x Hulk bij mij.
Valencia - liverpool 2-3 Daz was beter. Maar het was wel een spannende pot, kwam ook nog 2-1 voor maar hij zette het om en gelijk 2-3 achter. Ach ja, het is nie anders. Gefeliciteerd. Weet jij de doelpuntenmakers daz? Ik had 2x soldado volgens mij.
Pff, spannende pot zeg. Ik was weliswaar beter maar als me kansen er niet in gaan.. Na de omzetting van mijn formatie begon het opeens dik te lopen, en wat een goal van Borini (sub) zeg! Zo panklaar op de borst, door lopen en hard in de hoek uithalen. 1. Jonas 2. Gerrard (Penalty) 3. Soldado 4. Borini 5. Suárez Wel een lelijke goal van beide trouwens, die van jou met die rebound en waarom ik een penalty kreeg weet ik niet.
Die rebound was idd smerig maar hij kon er ook in 1x in dus zat gewoon ff niet mee. Die pingel ontging me ook helemaal, denk dat me keeper die speler licht raakte maar zag het niet. Lucky bastard
Geen idee wie er scoorde bij mij siemenn, niet op gelet en ging gelijk naar de pot trainen dus ben gelijk gegaan..
Die tijden gaan mij niet lukken, helaas werk ik elke dag Ben elke dag wel rond 20:00 online. Weekend zou ook wel kunnen.