Omdat we klootviolen uit het gewone topic willen weren, hier een spoiler topic. Het verzoek is nog wel om met de tags om te gaan, maar de titel van dit topic zegt al dat het om spoilers gaat. Ik wil kunnen vermijden dat er in het algemene topic niet normaal met spoilers word omgegaan en daarom doen we dat dus hier. Het staat je hier vrij te spoilen, maar het verzoek wel de tags te gebruiken.
Alles wat tussen spoiler tags geplaatst omtrent Halo 4 kan worden kan vanaf hier gediscussieerd worden. Dus let daar wel op als je de game nog niet hebt uitgespeeld.
Probleempje bij t level Forerunner (tweede level ofzo) Spoiler Moet 2 wezens dood maken maar die blijkbaar onsterfelijk want krijg ze totaal niet kapot. Tips? Fuck laat maar, binnen 10 seconde gelukt haha
Eerste missie en eventueel 2e als er een bugje in zit. Spoiler Duurt die eerste missie zo lang of kreeg ik geen achievement? Ik ben nu onderweg naar Infinity oid in die planeet, zoekende naar the Terminus nu.
Volgens Waypoint heb ik 17 minuten gedaan over de eerste missie (op Legendary), dus hij zou niet zo lang moeten zijn
Ik weet niet of ik nou teleurgesteld ben of niet Vind Halo heel tof alleen soms snap ik er geen bal van. Heb nu ook geen idee wat ik heb gedaan, weet alleen dat Spoiler de mensheid heb gered. Didact? Composer? Wat? Oke knallen Ben ook echt benieuwd hoe Halo 5 wordt qua verhaal. Het einde deed me ook wel HEEL erg denken aan CODMW2. edit: HELLOOOOOOOOOOO CORTANA http://www.gearsofhalo.com/2012/04/cortana-revealed-is-she-paisha-coffey.html
Spoiler Ik vind het wel vet dat het weer in New Mombasa is (Halo 2!). Cortana zal vast ook wel weer een appearance maken aangezien die librarian aan het blaten was over digitaal en biologisch leven te mixen ofzo.
Net uitgespeeld, vond het een goede campaign maar Spoiler Moesten ze Cortana echt al in het eerste deel van deze nieuwe trilogie dood laten gaan...
Ik vond de campaign maar wat saaitjes. Ik ben meer van mooielandschappen en gevechten in de buitenlucht. Ik ben niet echt een fan van die prometheans en die saaie grijze architectuur. ik vond de reach campaign vele malen leuker.
Zojuist uitgespeeld en hoewel ik de game erg goed vind, is het wel een behoorlijk 'been there, done that'. 343 had wat mij betreft iets meer risico mogen nemen. Waar ik me wel aan stoor, en wat ik bij de vorige Halo games ook had: als je de boeken niet leest heb je geen flauw idee wat er aan de hand is. Boeken zijn prima als achtergrond, en de boeken zijn best leuk, maar om belangrijke dingen niet in de game uit te leggen gaat me te ver. Spoiler Chief en Cortana zijn bijvoorbeeld totáál niet verbaasd over de Didact, terwijl ik toch even achter mijn oren moet krabben. Niet leuk. En Cortana komt toch nog wel terug, hoop ik. Toch?
Cortana Spoiler Cortana komt terug. Aan het einde hebben ze het ook over soiets. Het zoe ook een beetje vaag zijn als cortana in het eerste deel van de nieuwe trilogie dood zou gaan, en niet meer terug zou komen.
Het blijft een shooter afterall. Maar ben wel met je eens dat ze iets meer mogen vertellen, maar denk dat ze vooral de snelheid niet uit het spel willen halen!