[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    graphics zijn soms flink kut ja. Maar hou er rekening mee dat we ook op een 7 jaar oude console spelen. Het is gewoon tijd voor een next-gen console. Klaar.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Jij hebt Halo 4 toch ook gekocht? Ik zie een gigantische sprong in grafische kwaliteit tussen H3 en H4, en die zie ik niet tussen laten we zeggen CoD4 en CoD 9. Dus het is wat makkelijk om de 360 de schuld te geven

    misschien valt t me extra op omdat ik H4 van t weekend uitgespeeld heb, want bij MW3 en BO stoorde ik me er niet aan. Maar nu om 1 of andere reden wel.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2012
  3. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Goed punt, maar toch is H4 ook geen supersprong in vergelijking met Halo: Reach, en BO2 ook zeker niet met BO. Ik denk dat de graphics sinds twee jaar geleden eigenlijk niet zo gek veel zijn verandert. Natuurlijk wel wat, maar niet egt baanbrekend. Daarom denk ik dus dat het gewoon tijd is voor een next-gen console.
     
  4. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Bullshit. Kijk naar Halo 4. Ten opzichte van Halo 3 is er echt heel veel verbeterd qua graphics. Treyarch is gewoon te lui om de graphics te verbeteren..
     
  5. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Vind de levels van MW2 een stuk leuker, die waren groter en strakker opgezet:mad: Dit is echt neuken in een open schuur, de wapens lijken soms op speelgoed en het voelt alsof je met dit spel niet echt een verschil maakt. Huilen met de pet op dit
     
  6. xFearz

    xFearz Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt een top spel dit, blijft de 24/7 nuketow alleen dit weekend of voor altijd ?
     
  7. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik had hem toen straks ook binnengekregen, de postbode was hem vergeten en later alsnog gekregen :D
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2012
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik moet mijn mening wel een klein beetje bijstellen want het wisselt wel erg per level

    Afghanistan was niet om aan te zien, maar zit nu in pakistan en dat is best netjes. Echt een verschil van dag en nacht (ook letterlijk :+)

    Ook qua gameplay wisselt het nogal hoe leuk ik het vind. Was net even die Menendez en dat is blijkbaar een soort van hulk want als het hem rood voor zn ogen word hak je met je kapmes even 40 man kapot terwijl je de hele tijd WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA schreeuwt, ging echt nergens over. En daarna dezelfde map vanaf de andere kant met Mason en Woods gespeeld en dat was gewoon ouderwets tof CoD

    Weet dus nog niet echt wat ik ervan moet maken, los van het dus enorm verschilt per level of ik t leuk vind en hoe t eruit ziet
     
  9. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Zucht.. IK WIL GEEN F*CKING HOST ZIJN!
     
  10. jooooooop

    jooooooop Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    zelfs als ik 200gb download blijf ik fucking host!!
    Misselijke lui die gelijk gaan liggen als ze schieten.

    2e teleurstelling dit in 1 maand.
    Forza horizon kut Black ops 2 kut
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Blijft toch wel grappig, eerst iedereen enthousiast, later iedereen boos, steeds weer :lol:
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Vermaak me prima hoor. Maar kan het wel begrijpen. Ze veranderen een paar dingen t.o.v. vorige deel. Afhankelijk van je speelstijl zijn de veranderingen in je voor of nadeel.
     
  13. jooooooop

    jooooooop Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan mij niet wijs maken dat die lui met aangepaste controllertjes de boel niet verzieken.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Onzin. Kijk maar naar Battlefield 3. Dat was gewoon jaw-dropping, zelfs op de PS3. Black Ops II is gewoon ronduit lelijk op bepaalde punten.
     
  15. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Van alle filmpjes die ik vooraf had gezien, wist ik ongeveer wat er ging komen. En het bevalt zeker. Leuke nieuwe ideeën en goede levels. Zeker geen teleurstelling, zoals Forza Horizon...
     
  16. jooooooop

    jooooooop Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de classes die mogelijk zijn ook zeker wel een verbetering het is niet alleen negatief dat is erg uitgebreid
     
  17. jooooooop

    jooooooop Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is jullie favo waten voor gemiddelde afstanden en toch vrij snel ?
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Type 25 + Reflex Sight + Fast Mags

    Een pistooltje

    Hardline
    Toughness
    Dexterity

    2x Bouncing Betty
    1x Concussion

    Hunter Killer
    Lightning Strike
    Stealth Chopper
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vermakelijkste van een Call of Duty release :+
     
  20. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is toch bij elke grote game toch zo? Fifa idem, daar is het ook elk jaar hetzelfde liedje. Toch altijd geniaal om te zien._O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina