[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Kan zijn dat de mix die je nu aan hebt staan in options niet helemaal lekker klinkt uit je TV speakers. Als alles wat dof klinkt zal er wel wat teveel bass in zitten ( de standaard mix zet mijn sub in ieder geval lekker aan t werk)

    probeer alle settings even uit, er zit er vast 1 tussen die ook lekker klinkt uit je tv speakers
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Geluid via m'n Logitech Z-5500 is erg goed. Geen BF3 kwaliteit, maar wel sterk verbeterd! Ook in gebouwen galmt het nu veel meer. Erg tof. :)
     
  3. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Gisteren 3 uur gespeeld. Aangenaam verrast.

    Ook al speel je dit spel niet om de GFX heb ik t idee dat het er weer net wat beter uitziet.

    Geluid is beter dan BO1 iig. Hoor nu tenminste of er achter me iets aankomt etc..

    Mappen zijn aardig. Biedt iets meer mogelijkheden tot tactiek itt het directe van MW3.

    Nog geen overpowered guns tegen gekomen.

    Lagcompensation heb ik nog niet heel veel last van ondervonden. Het is zeker minder dan bij MW3 waar je soms echt al 3 meter de hoek omging en alsnog doodging.
     
  4. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    zoals ik al zei heb het niet over het geluid van mn tv maar de ingame geluiden, muziek e.d. is niks mis mee, maar de effecten en geluiden van wapens enzo...
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Omdat dat aan je TV ligt 8), geluid uit een TV is nooit zo goed als speakers.. Het ligt echt wel aan je TV hoor :+
     
  6. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    :mad::mad::mad: stoute MM webshop :mad::mad::mad: weer niet geleverd vandaag gezien
    er een voorraad probleem is =(

    ik kan me geld terug krijgen zodat ik hem in de winkel kan kopen
    maarja dat duurt 2-3 werkdgn en zou ik dan nog de Nuktetown editie
    kunnen krijgen :confused:
     
  7. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Jonguh het ligt toch niet aan zijn tv, dat zegt die net!
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Heb je dan geen geld over? Die 2 dagen kan je toch wel overbruggen? :+
     
  9. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    haha nou ja als iedereen het zegt zal het wel aan mijn tv liggen :p
    maar ik zal vanavond eens ff gaan kloten met de instellingen thanks Delphiki!
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Precies gewoon even die andere mixes uitproberen, er zitten genoeg opties in de game om de effecten ook uit je tv speakers wat meer naar voren te halen
     
  11. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    jah ik ga ook wel ff kijken wat hij kost bij Intertoys, BS of Free Record
    en of ik dan nog de Nuketown editie kan krijgen
     
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb 'm op de preffered mix staan van Treyarch zelf. Andere optie is Headphones, mits je daarmee speelt. ;)
     
  13. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    ja die opties had ik al wel geprobeerd maar denk dat ik ff met de hoge en lage geluiden wat ga proberen! miss dat het ook wel een gedeelte gewenning is, ben natuurlijk mw3 gewend en dan hoorde (ik tenminste) je duidelijk als er bijvoorbeeld een granaat jouw kant op werd gegooid of als er een bouncing betty afging
     
  14. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles is opeens geunlocked. Zit met iemand te spelen en kan opeens alles pakken en hij ook.
     
  15. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Komt omdat jij Max Payne bent die is gewoon een baas!
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zit je niet per ongeluk in een private match dan?
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    ik vind het geluid over het algemeen beter. Maar soundwhoren kan in dit spel niet? heb in totaal uurtje of 2 gespeeld maar ik hoor mijn eigen voetstappen nauwelijks? En ik heb een Turtle beach X42...
     
  18. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee weet niet wat er aan de hand is. Volgens mij zijn de servers aan het kloten.
     
  19. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben ook erg aangenaam verrast door deze game.
    De graphics vind ik voor een cod-game toch weer een stuk frisser en scherper (okee het is geen crysis 2, maar toch wel stuk beter dan black ops 1 en mw3 ).
    Het geluid vind ik echt geniaal. Elk schot voelt en knalt echt hard, en de dolby surround is erg vet. Dat heb ik sinds Saving private ryan in de bioscoop niet meer meegemaakt (okee beetje overdrijven mag wel ;)
    Het belangrijkste bij een cod-game is of het goed knalt en of je het wil blijven spelen. Op dit moment vind ik het erg verslavend en dat is met vorige cod's wel eens anders geweest. Vooral Gun game blijft 1 van de favorieten in black ops.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2012
  20. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is, als je goed heb opgelet, sinds World at War al aanwezig bij Treyarch games. Een van de redenen waarom die slechter zijn dan Modern Warfare. Goed dat je dit zegt trouwens, genoeg reden voor mij om deze te laten zitten. Wat een lulverhaal dat ze zo goed hebben gekeken naar het spel om alles optimaal te maken, zitten er wederom die faal-voetstappen in. :lol: Echt totaal niet competitief ingesteld dus. Maar wel gelukkig 1000 custimization stuff voor de kids.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina