Ik ben een echte Forza fan, heb alle delen veel gespeeld. Ik keek daarom ook erg uit naar Forza Horizon. De mix van een grote open wereld zoals in Test Drive Unlimited en basics van de Forza serie is een super gaaf concept. Het is meer arcade dan een Forza 4, maar de Forza feel en DNA is duidelijk merkbaar. Op het andere aspect schiet de game voor mij te kort. Ik vind de map te klein voor een type game zoals deze. Daarnaast is er weinig variatie in de wegen. Het merendeel is gemaakt voor pedal to the metal racen. De wereld zelf komt leeg en zelfs klinisch over. Qua gameplay mechanics is Horizon een stuk beter dan Test Drive Unlimited. Echter, de open wereld, de variatie en uitdaging daarin is toch een stuk beter voor elkaar in TDU.
Uiteindelijk is het gewoon een dikke tegenvaller, ook te weinig auto's van bepaalde merken, al klinkt het.geluid wel beter dan fm4.
Net de game gehaald. Ik heb gisteren al een aantal uurtjes de demo gedaan, en vind het echt heerlijk rijden! De soundtrack is ook lekker actueel!
Komen vanzelf,... heb je nagenoeg alles al uitgespeeld. Ik kreeg ze allemaal toen ik begon aan gold, maar verder wel alles al gedaan had. Dus alle borden, wegen, promo-acties, etc.
Samen met Sharkdawg de Cruize Club achievo gehaald. Cruise Club You've completed 10 free roam challenges online. 20 (11-12-2012)
Sorry dat ik er niet bij was. Wilde wel, maar was pas laat thuis van kantoor. Mooi dat jullie de achievement hebben gehaald though.
Voor alle duidelijkheid, voor het geval ik gewoon die optie ergens mis. Het is niet mogelijk om logo's/livery's te giften aan de club he? Als ik dat wil doen dan moet het dus aan iedereen individueel. Of is het wel mogelijk voor de clubleader, want dan zou het via die mogelijkheid kunnen? Ik weet niet hoe goed het 'Xboxworld' logo bevalt, maar is er eventueel behoefte aan een 'XBW' of 'XBWclub' variant?
Als hij in de Marketplace staat kan iedereen toch op jouw gamertag zoeken en op die manier aan het XBW logo komen?
Jawel, maar dat is een beetje een omweg. Was imo makkelijker geweest als ik hem aan de club kon giften. Dan was het ook exclusief voor de club geweest. Ik had al wel gekeken of dat kon en ik kon al niets vinden. Maar ik dacht, misschien heb ik ergens een optie gemist.
Er zitten ook hier weer een aantal unicorns in de game schijnbaar. Heb ik ergens een auction house functie gemist? Hoe kom ik anders aan die auto's?
Unicorns worden aan members gegeven door Turn10 bij bepaalde gelegenheden of acties. Dit zijn de unicorns: 1969 Ferrari Dino 246 GT 2009 Ford Fiesta Zetec S 1991 Honda CR-X SiR 1972 Lotus Elan Sprint 2010 Mazda MX-5 Superlight 2012 Mini John Cooper Works Coupé 2010 Saleen S5S Raptor Deze zijn niet te koop ingame, je moet ze dus verdienen..