[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    En is het gelukt boys, wel benieuwd of dat werkt ...

2. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Yep! Nadat ik de flame voor hem had gedropped zag die Quelana wel in blighttown!

3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ja thanks nog kerel! :thumbs:
    Erg blij mee,en ook bedankt voor het helpen met Knight Artorias.

4. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben eindelijk uit Blighttown... Heb de shortcut lift in New Londo Ruins die naar Firelink Shrine leidt gevonden. Eenmaal daar was de Bonfire uit en kon ik hem niet terug aansteken. Er staat: "Fire Keeper is absent. Cannot light bonfire."

Wat moet ik hier nu weer mee ? ... :'-(

5. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Dan ga je de trap naar onder waar eerst zo'n vrouwtje achter tralies zat. Dat vind je een item dat je in het grote kastool (net voor Smough & Ornstein) moet gebruiken en dan warp je naar de moordernaar van de fire keeper. Vervolgens keert zij weer terug en kun je de bonfire weer aanmaken :)

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die hufter van een lautrec

heeft de firekeeper vermoord, dat doet ie altijd ergens rond dat je queelag verslaat of de tweede bel luid o.i.d. Had je die firekeeper nog niet gevonden dan? Want die is wel belangrijk voor het upgraden van je Estus flask wat verrekte handig is

7. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem snel gekilled in me 2de playthrough :9

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Nu aan het werk.. Maar fuck wat heb ik een zin vanmiddag weer verder te spelen:+
    Zoveel dingen die ik nog wil doen en uitproberen.

Hoezo verslaafd 8)

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Cool! Gaaf dat dat gewerkt heeft!

Ik zag hem ook ineens bij Fire link shrine en heb hem toen ook maar gekilled :D Hij leek me niet iets goeds van plan te zijn ...

10. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Never kill NPCs till the end of the game!

11. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Leuk hè? Ik zat ook steeds allemaal tactieken te bedenken hoe die ene moeilijke eindbaas te kunnen verslaan etc :D Als je een PS3 hebt moet je sowieso Demon's Souls ook aanschaffen. Ook echt een top game! Binnenkort maar eens de DLC binnenzwengelen trouwens.

12. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je dat kasteel met al die spoken? Waar precies moet ik heen want ik word direct gemold door een tiental spoken... En hoe kan ik die spoken aanvallen want zwaard gaat los door hun lijf heen en schild werkt er ook niet tegen...

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee dan ben je al veel te ver.

Als je bij Firelink naar beneden loopt (eerste trappetje) dan heb je aan je linkerhand (dus voordat je de tweede trap afgaat naar de lift naar dat stuk met die spoken en de shortcut naar Valley of the drakes) een getraliede grot. Daar zat de firekeeper van Firelink shrine (die in ruil voor een firekeeper soul je estus flask kan upgraden)

Lautrec heeft haar dus vermoord, maar als je op de plek waar ze zat de black eye orb op pakt kun je straks in Anor Londo wraak nemen op Lautrec en haar soul terug krijgen en de bonfire dus weer aansteken

Wat die spoken betreft , je moet dan volgens mij of een magic wapen hebben OF je gebruikt dit:

http://darksouls.wikidot.com/transient-curse

je kan je ook laten Cursen in Blighttown, dan kun je blijkbaar ook ghost meppen maar dat item lijkt me een makkelijkere manier

http://darksouls.wikidot.com/status-effects#toc3

Trouwens , als je toch in New Londo Ruins aan het ghosts meppen bent. Er ligt daar ergens in het begin een losse Firekeeper soul. Die kun je als je wat ik net in die spoiler zei gedaan hebt gebruiken om je Estus dus te upgraden

Die soul ligt hiero

http://www.youtube.com/watch?v=QHHl-CqnjCs

in dat filmpje kun je ook mooi zien waar de Firekeeper hoort te zitten

14. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je doodgewoon die soul pakt, dan zit de firekeeper daar toch niet terug? Je moet toch iets speciaals doen eerst? Of moet je enkel die soul pakken en klaar?

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee dat klopt, die soul uit het filmpje is gewoon 1 van de Firekeeper souls die je bij haar in kan leveren om je estus te upgraden.

Om haar terug te krijgen moet je dus die black eye orb oppakken bij haar 'kooi', En dan kun je die later in Anor Londo gebruiken om de wereld van Lautrec te invaden. Als je dat doet en je maakt hem dood dan krijg je HAAR Firekeeper soul. En die kun je gebruiken bij die 'kooi' om haar weer terug te krijgen en de Bonfire weer op te starten.

En dan daarna geef je haar die andere Firekeeper store om je Estus te upgraden

16. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    ok dan moet ik dus verder door dat rotkasteel om in Anor Londo te geraken, zucht...

Wel irritant dat ik altijd zo ver moet lopen nu die bonfire in Firelinke Shrine niet werkt...

Laatst bewerkt: 15 nov 2012
  17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Jeej, Taurus Demon kapot. Hij is eigenlijk heel makkelijk als je niet te lang op die toren wacht. :+

Ik heb vernomen dat ik bij het hierop volgende stuk de Drake Sword kan krijgen?

18. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Yup, stukje na die demon moet je een stenen brug over, staart van datgene wat op de brug wacht geeft je drake sword.

19. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    neem pijlen mee!!! en een boog O-)

20. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Yep gwn telkens die aanval vanboven doen en hij is in enkele keren naar pierenland! }:]

Deel Deze Pagina