[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ja sinds H2 is er idd geen flag at home regel meer opzich niet zo erg, maar die balk was korter dan 35 seconden, maar je moest op de vlag staan, en had je hem zeker binnen 10 seconden terug.
    Als de vlag nu eenmaal redelijk buiten je eigen basis ligt kan je hem niet meer terug krijgen ze hoeven alleenmaar te rushen en timer word steeds gereset!

2. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Capture the flag is op 1 map (weet de naam niet) best wel zuur als je 1-0 achter komt gaat tegen partij al gelijk full defence en kom je gewoon niet meer bij de vlag.

Is praktisch maar 1 weg naar de vlag toe.

3. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zitten al die tryhard MLG kindjes. :+

4. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    En instant respawn, weet ik. Maar neemt niet weg dat ik de maps echt enorm groot vind.

5. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    In theorie kill je er sneller iemand mee dan met een DMR, maar dat is alleen zo als je je scope gebruikt. No-scope shots zijn dus zwakker bij de Light Rifle. Het ding had bij mij ook wel even tijd nodig om te wennen, maar dat merk je voor jezelf wel als je hem een keertje gebruikt. :) Voor long range vind ik hem wel fijn (maps als Complex), maar meestal gebruik ik nog graag de DMR.

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik vind het wel cool dat hologram goed is uitgewerkt, in dat je er ook echt een rode crosshairs op krijgt.

In Reach was ie vrij nutteloos, niemand trapte er in (of in ieder geval niet veel) en werd dan ook zelden gebruikt (voor zover ik gezien heb).

Toch gebruik ik em bijna niet; vind jetpack of vision handiger.:9

SWAT heb ik verdomd veel gespeelt in Reach, was mijn favo gametype.

Hier is het echter inderdaad erg, erg wennen....maar komt natuurlijk ook door de nieuwe maps.

Light Rifle heb ik nu ook op secondary staan, maar weet het ook nog niet zo goed....heb liever de DMR, dus gebruik em zelden...maar effe een paar keer proberen, is het niks, kan ik het nog altijd veranderen.:+

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    [yt]maOx_kJ6ods[/yt]

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Waarom krijg ik de Achievements van de levels die ik uitgespeeld heb niet?

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Welke moeilijkheidsgraad speel je?

10. Seh

Seh Guest

Had ik ook bij de eerste twee levels op Legendary, dus maar even gestopt met de campaign. :mad:

11. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Haha had een geniale kill op ragnarok! Stond een beetje tekloten met die quad op de basis. Ik duwde hem die boost in het midden van de basis op en toen hij weg schoot gelijk een plasma nade er achter aan. Ik zag dat hij i de verte neer kwam en toen een explosie, de quad vloog weer de lucht in en kreeg even later een splatter kill ^^

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Gewoon Normal. Net weer een level uitgespeeld, maar geen Achievement :mad:

13. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lolwhut, alles is bij mij gereset, behalve m'n rank. kreeg zelfs die intro filmpjes toen ik multiplayer drukte...

Waarom kan dit spel fucking niks onthouden? Zelfs mn controles zijn dit keer default :mad: extra armor enzo weg...

Als vraag me af wat er gebeurd als je over 50 bent en je hebt een limited edition specialization...

Laatst bewerkt: 14 nov 2012
  14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Bij mij is er niks gereset :eek:

15. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik zou even je cache clearen, xbox opnieuw starten en opnieuw proberen. Grote kans dat je stats dan weer terug zijn. ;)

16. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Even over de achievements. Zijn 2 dingen die kunnen werken.
    1. Missie in 1x uitspelen.
    2. Story uitspelen. Toen ik de keer daarna mijn xbox opstarte waren ze wel geunlocked :)

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Die eerste zou niet moeten uitmaken, heb ook vaak genoeg missies in meerdere keren uitgespeeld.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Vraag me af hoe ze ranked games willen doen in December als er zoveel gelagged word. Dan wil je toch gewoon gelijk leaven? En als je geen punten verliest bij leaven leave je gewoon elk potje dat je dreigt te verliezen.

Net echt een waardeloos potje waarbij ik geen enkele kill kon krijgen omdat ik steeds door de map werd geteleporteerd.

Ben vandaag trouwens achtergekomen dat ik de Noble DMR heb gekregen. :cool:

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Noble DMR? Wat is dat?

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Gewoon een DMR met een skin. Krijg je door de DMR commendation te completen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina