Als er nog mensen Worms Revolution spelen en zin hebben in een potje, voeg mij maar toe. 1 vs 1 of teamgames, het is allemaal prima. Net alle singleplayer missies uitgespeeld, was weer een uitdaging\o/\o/\o/
THPS:HD DLC vertraagd naar december, prutsers daar. Zou het erg schaal vinden als het dan nog maar 3 levels zijn en er geen patch is om de vele bugs eruit te halen.
Is het ondertussen al mogelijk om de Y-as te inverten? Wil deze game graag spelen maar ik krijg het met de standaard instelling niet voor elkaar. Is hiervoor een update geweest toevallig?
Eindelijk weer een stuk verder met Resident Evil 4. Zit nu in Chapter 2-2. Spoiler Wow, die nieuwe zombies met die tentakelhoofden zijn kut!
Xbox Live is tien jaar oud. En dus, een speciale sale: http://archief.xboxworld.nl/news/18802/xbox-live-10-year-anniversary-sale-wreckateer-gratis-en-meer/
Yepz, the same. Gratis is gratis. Niet dat ik het spel ooit gekocht had anders. Voor de rest een tegenvallend 10-jarig jubileum lijstje. Tuurlijk het zijn zeker geen slechte titels. Het is alleen jammer dat het wel titels zijn die veelal al meerdere malen in de aanbieding zijn geweest of gewoon al vrij oud zijn. Van 10 jaar xbox live mag je toch wel iets meer verwachten vind ik.
Ik vind dat ze minstens 2 titels gratis moeten weggeven. Jeweetwel, voor mensen die de ander al hebben. Nu sta ik met lege handen. Al zou ik die 2e met mijn geluk waarschijnlijk ook al hebben gehad.
Fantastisch, kinect only. En de games in de aanbieding zijn allemaal vrij oud en heb ik bijna allemaal. Jammer zeg.