[XOne] Xbox LIVE Arcade Games [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 12 jan 2012.

1. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Bummer, te vroeg gejuicht. :mad:

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wtf....dat spel is kinect only 8)

dus als dank dat ik al tien jaar rondhang op xbl krijg ik een spel wat ik niet kan spelen. Apart....

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Zeer, zeer matige sale, zo niet slecht te noemen, dacht dat ze wel wat meer in petto hadden bij een 10 jarig bestaan :lol:

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    MS begint me steeds meer tegen te staan door dit soort matige acties.

Als je nu op PSN kijkt bij de aanbiedingen, kom je bijvoorbeeld The Sly Collection voor 10 euro tegen, of Modnation Racers voor 7,50, of Motorstorm RC voor 4 euro...

DAT zijn aanbiedingen.

5. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Amerikanen kunnen ook nog eens allerlei prijzen winnen. Larry Hryb twittert er heerlijk op los :'-(

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    [boohoo] dit is niet het gratis ding/ding waar ik korting op wil en jantje en pietje krijgen meer/andere gratis dingen[/boohoo]

Het is ook nooit goed :+

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nope. Je moet altijd meer willen. :cool: (in mijn geval, meer dan niks :+)

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    kinderen die vragen etc etc :+

9. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Inderdaad, dat zijn nog eens titels. En het is ook echt niet zo dat XBLA geen toppers heeft die zich met zulke titels zou kunnen meten. Waarom ook niet een paar recente goede spellen in de aanbieding; Mark of the Ninja, Dust Elysian Tales, JSR, bijvoorbeeld. Wat DLC en On Demand spul er nog bij en het 10-jarig bestaan wordt echt gevierd in plaats van deze zeer, zeer matige lijst.

Ja uiteraard, wij zullen eens niet buiten de boot vallen.......

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wil jij zeggen dan dit dit een goede sale is? ;) En dat voor het 10-jarig bestaan... Sony heeft wekelijks sales die stukken beter zijn dan dit.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Omdat die store op het punt van failliet staan staat, zie het als een soort leegverkoop :+

Ben het wel met je eens dat als ze iets gratis weg geven het netjes zou zijn als het of iets nieuws is (zodat niemand het al heeft) of ze je uit een paar dingen laten kiezen.

Niet dat ik wreckateer al heb of het uberhaupt ga downloaden maar zou wel zo aardig zijn voor de mensen die toevallig die game al gekocht hebben

voor de rest zie ik sales alleen als marketingtool en niet als iets wat ze doen om ons een plezier te doen :+

12. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Ik vind XBLA ook veel betere games hebben dan PSN, dus dan is het idd jammer dat ze nu alleen met oude meuk komen aanzetten om dat 10 jarige bestaan te vieren. Zonde. Gemiste kans.

Er zijn deze week trouwens ook een aantal puzzle-games in de aanbieding, zoals Puzzle Fighter HD (eindelijk), en Puzzle Quest 1 en 2.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wel een erg pessimistische kijk zeg. :+ Ik zie het als een manier om geld te besparen. :p Wat hun achterliggende gedachte erbij is zal me een worst wezen.

14. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Inderdaad, het gaat om een 10-jarig bestaan. Dit zou net zo goed een normale DotW lijst kunnen zijn. Tuurlijk is het gratis geven van een spel een leuke geste. Jammer dat het een spel is wat nauwelijks verkocht en ook nog een keer een kinect titel is. Dus het is wel een heel makkelijke keuze om gratis weg te geven, maar dan nog. Het is gratis.
    Maar de lijst verder is gewoon verder helemaal niet bijzonder. Het is zeker een gemiste kans.
    Het was alleen misschien wel te verwachten, kwaliteit van DotW's werd ook steeds minder. En de Summer of Arcade is ook alleen maar achteruit gegaan.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Noem het maar cynisch, ik vind het realistisch.

zogenaamde sales van digitale content zijn er puur op gericht om omzet te verhogen. Kijk maar naar de steam sales.

Het is niet zo als bij fysieke kopieen waar bijvoorbeeld Capcom 6 miljoen Resident Evil 5 discs shippen en dan na een maand zien dat 80% onverkocht is en dan adviesprijs maar omlaag gooien

het is een puur vraag en aanbod spelletje met Microsoft als belangrijkste bepaler van de exposure van je game (krijg ik een eigen ad op t dashboard bij launch, hoe lang sta ik daar, word ik in promotiedeals meegenomen etc)

Dus als ze dan kijken naar zo'n DOTW dan vraagt volgens mij bijvoorbeeld zo'n dev als die van Bastion die in eerste instantie op een hoge prijs heeft ingezet of hij nog eens tegen een lagere prijs in de spotlight mag omdat er nog wel wat doorverkoop mogelijk is.

MS en de uitgevers onderhandelen daar continue over (basically is het een beetje vechten om dahboard exposure)

Omdat je minimale kosten hebt bij digitale verkoop is het vraag en aanbod spelletje heel puur en is de grootste uitdaging om jouw product op de voorgrond te krijgen/houden. Helemaal in zo'n gesloten systeem als XBLA.

16. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    as woensdag walking daed episode 5

17. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Is bastion een aanrader als deal van de week ? Ziet er wel leuk uit!!

18. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik vond Bastion echt heel erg leuk.

Damn dan al? Moet 3 en 4 nog spelen 8)

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Sweet!

Zeker een toffe game, helemaal als DOTW.
    Erg veel plezier mee gehad.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Pff niemand mijn post gezien vanmorgen. :p
    Maar laatste episode alweer. Vind het nog steeds de beste arcade game die ik gespeeld heb. Heb er niet heel veel gespeeld btw. Dus volgende week even uitspelen en dan weer beginnen maar lekker dan als klootzak gedragen. Hehe.

Deel Deze Pagina