[XOne] Borderlands 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Het is een stuk rustiger geworden in dit topic. Iedereen is zeker bezig met nieuwe games :). Hopelijk komt er snel een DLC dan kunnen we weet wat leven in dit topic blazen :D.

2. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik las hier net even dat iemand 6 of 9 golden keys had??
    hoe kom je daaraan??

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Die worden regelmatig weggegeven door Gearbox (o.a. via Twitter). Maar goed, dat invoeren op je console is een gekut en dan ben je ze later ook nog 's kwijt! Fuuu... 8)

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Gewoon even je keyboardje aan je controller klikken en gaan. Eigenlijk heb je er geen hol aan. Heb nog nooit iets echt diks uit die kist getrokken. Zelfs op level 50 niet. Matig :).

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Op lvl 50 zijn ze ook echt nutteloos want er komt nooit iets beter dan paars uit toch?

Ik heb ze midden 30 en lage 40 gebruikt en toen kwam er wel spul uit waar ik wat aan had (wat eind 40 weer vervangen is)

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Borderlands 2 krijgt extra classes

Randy Pitchford, directeur en een van de oprichters van Gearbox Software, laat via Twitter los dat zijn bedrijf extra classes gaat maken voor Borderlands 2. Wat voor classes dat zijn en wanneer de nieuwe classes voor de shooter beschikbaar zijn, maakt Pitchford niet bekend.

Het antwoord dat Pitchford via Twitter gaf aan een fan van Borderlands 2 was simpel. Met een kort 'yes' bevestigde de directeur dat Gearbox extra speelbare classes gaat ontwikkelen voor de shooter, die in september op de markt kwam. De fan suggereert in de vraag dat Gearbox extra speelbare classes voor de shooter wil maken omdat de Mechromancer goed ontvangen werd.

Met de Mechromancer introduceerde Gearbox een vijfde speelbare klasse, die als download werd aangeboden. De extra klasse, die vooral geschikt is voor beginnende spelers, was gratis voor wie de game vooraf besteld had. Of dat ook gaat gelden voor de nieuwe classes, is niet bekend. Details over de nieuwe classes heeft Pitchford niet bekendgemaakt. Naast de extra classes werkt Gearbox aan downloadable content die een uitbreiding vormt op campagne van de game. Daarvan verschijnen vier afleveringen, die spelers los kunnen aanschaffen of als bundel kunnen kopen via een Season Pass.

Tweakers

Volgens mij al bekend maar goed.

Hoop dat er weer een soort Bombardier (Brick Classmod) inkomt, lekker weer eindeloos 5 biljard dmg rockets spammen 8)

Voel me nog steeds hard genaaid dat er geen code bij m'n preorder zat, wil die mechromancer eigenlijk wel uitproberen...misschien maar wachten op een class-pass ofzo :+

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, ik wil niet dezelfde content met een nieuwe class doorlopen, ik wil graag nieuwe content met mijn L50s doorlopen!

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Precies, wil inderdaad niet steeds opnieuw beginnen. Leuk als het kan, zolang er geen achievements aan gekoppeld zitten net als bij de Necromancer.

Vond al lame genoeg dat je nu 4 class specifieke achievements had. Niet meer van die crap plz. :)

9. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Xbox 360 SHiFT Code: 5JWTJ-JCSSC-6S6TX-5RBTJ-9RZBJ

10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Update al opgelost? Zo niet, fuck die golden keys. Lethal ak had een update gedaan en al zijn keys en custom skins waren verdwenen.

11. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ben ze nog steeds kwijt, dus tja...

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Er is een mega patch voor de PC versie uitgekomen vandaag. Allen wordt het shield de Bee daarin flink generfed. Hopelik komt dat niet naar de consoles....

Laatst bewerkt: 14 nov 2012
  13. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  14. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
  15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
  16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Vorige week b2 uitgespeeld maar achteraf vind ik het toch een kleine tegenvaller en zou ik hem een 7 geven, het word uiteindelijk ga hierheen doe dat lever in en dat blijft herhalen... Tis niet saai maar naar het einde toe begonnen al die sq te vervelen en skipte ik die en dee ik alleen de mq heb de final boss verslagen toen ik 3 lvls lager dan hem was lol

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Persoonlijk vind ik het een van de leukste games vh jaar. Zit gewoon weer erg goed in elkaar ... En er zit genoeg humor en afwisseling in de sidequests. Tuurlijk, in the end is het alleen maar meer schieten, schieten en nog eens schieten. Maar daar heb ik CoD boys nog nooit over horen klagen :)

Laatst bewerkt: 15 nov 2012
  18. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    +1 heb hier meer plezier aan dan met halo 4 of elk ander game die dit jaar is released.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    The next DLC for Borderlands 2 has been announced and is named Mr Torgue’s Campaign Of Carnage.

\o/

20. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Als ik de naam en beschrijving zo zie dan denk ik. 'Moxie's arena achtige gameplay?'
    En dat hoop ik toch eigenlijk van niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina