[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Is er al een filmpje opgedoken waar alle details op worden besproken van de trailer?
     
  2. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Dan raad ik je echt aan deze link eens te checken om te zien hoe groot de verbetering eigenlijk wel niet is :D

    http://imgur.com/a/ZeVTP#0
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wow, dat is echt een slecht voorbeeld BigKabuto. Op de meeste screens die daar getoond worden zit er geen verbetering in en in sommige screens ziet GTA IV er zelfs beter uit (op andere ziet V er weer beter uit).
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee vind ik niet hoor. Vergeet niet dat GTA IV op PC op max settings is daar en V is console (hoogstwaarschijnlijk PS:cool:. Vooral qua details, de characters, voertuigen, draw distance, lighting, algehele graphics kwaliteit vind ik V echt duidelijk nicer :)
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wat is dat dan voor poepvergelijking. :p Maak dan een fatsoenlijke vergelijking. Ik vind iig dat je veel dingen die je opnoemt niet ziet in de vergelijking. Je ziet op andere screenshots duidelijk dat GTA V er beter uit ziet, maar die vergelijking is gewoon shit.
     
  7. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    You guys blind? Je kan de verschillen in licht en dergelijke super goed zien man!
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Heb je al goed gekeken? IV ziet er op sommigen plaatjes zelf beter uit :lol: , en die game is ook nog eens een stuk ouder! 8)
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Ik heb heel goed gekeken ja en ik zie echt serieus niet in welke IV shot mooier is dan V hoor. Qua lighting bedoel ik vooral vele andere screenshots and de twee trailers. Qua al het andere vind ik gewoon echt dat ik gelijk heb. Sorry.

    Ik heb de pics wederom bekeken en V is duidelijk mooier. Nogmaals...de characters zijn VEEL gedetaileerder en realistisch, no way around that. Sommige PC shots ogen scherper, maar hey...de game draait daar op max settings en is dus logisch scherper dan console. Maar dat vind ik het enige wat er beter aan is, alles is gewoon meer gedetailleerd op de V shots.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2012
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol 5 is duidelijk mooier hoor. Veel kleur en de lighting is beter. :)
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Care. Als ie maar leuker is om te spelen als deel IV :thumbs:
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maakt mij ook niet veel uit. Maar 5 is gewoon duidelijker mooier. :)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Precies, ik sta ook best wel perplex ervan dat die twee andere dudes dat niet vinden. ik zie geen enkele IV shot die mooier is dan V, alleen qua scherpte wellicht, that's it.
     
  14. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik zie ook geen enkel shot van gta4 wat mooier is. Shots van 5 zit veel meer detail in, pic van Trevor ziet er duidelijk beter uit en ook opspattend water in shot met speedboot zit duidelijk heel wat meer verschil in. Met in het achterhoofd dat het PC shots zijn op max settings ziet 5 er heel wat beter uit.
     
  15. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou me echt vet lijken als ik zelf kon schakelen in de game. Maar het is Amerika dus alleen automaat :p

    Gewoon lekker tochtjes maken, dat vond ik het leukste in San Andreas. In GTA 4 was je altijd gebonden aan de stad.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind echt dat we super blij mogen zijn als we echt dit soort graphics op onze schermpjes krijgen volgend jaar met een redelijke framerate, Rockstar zei laatst in een interview dat de game echt het uiterste uit de consoles haalt.
     
  17. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeiden ze bij 4 ook toch?
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Het lijkt net of wij R* dankbaar zouden moeten zijn als je het zo zegt, nou dat zou toch wel een beetje van de gekke zijn of niet dan... ;) En smaken verschillen ik vind het nou niet echt een hele verbetering, beter hadden ze hem gewoon gehouden voor next gen. (mijn menig he)
     
  19. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Is misschien ook zo, maar maakt IV minder efficiƫnt gebruik van het vermogen.
     
  20. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Schakelen vind ik best.
    Zo lang ze maar niet in gaan voren dat je ook moet tanken:lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina