[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    ...For the chip...

Isaak is wel echt een baas. :lol:

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heb nu 4 afleveringen van seizoen 7 gezien. Awesome!! Wat een serie is het ook!

5 en 6 ook al gedownload, 7 nog op ondertiteling wachten.

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ondertiteling?...

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ja :+

Lukt ook wel zonder maar heb mezelf aangeleerd om altijd met te kijken. Dus altijd wat langer wachten :p

Laatst bewerkt: 15 nov 2012
  5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zonde, Dexter kent altijd veel "donkere" grappen en ik weet zeker dat die knakkers dat niet goed vertaald krijgen.

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik denk dat de meeste mensen die een beetje Engels kunnen die ook wel horen en snappen.

En die "donkere grappen"...tsja, ik zou ze kunnen missen. Zijn vaak gewoon slechte woordgrappen. :+

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon Engelse ondertiteling. :)

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Engelse ondertiteling staat er meestal al dezelfde ochtend op ja!

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik luister ook wel gewoon. En als ik zonder kijk dan begrijp ik het ook wel alleen zijn er soms momenten dat ik een heel klein beetje ondersteuning nodig heb of het niet goed versta. Daarom staat het aan.

Misschien moet ik vaker zonder ondertiteling kijken naar films en series maar het is een gewoonte geworden.

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Interessante aflevering. Minder actie, maar wel gewoon boeiend. isaac blijft echt vet!

Jammer dat Price dood ging, Hannah is echt ijskoud en het is puur liefde wat Dex nu blind maakt. Ze heeft notabene genoeg onschuldigen omgelegd. Wel goed geacteerd van haar, die scene dat ze haar eerste kill uitlegt met die krokodillentranen. Wel vraag ik me af wat er gebeurd zou zijn als Price had geweigerd om te stoppen met zijn boek, nadat Dex hem had gezegd dat ie gesjoemeld heeft met zijn DNA.

En dan Quinn, ik zie hem misschien nog wel het loodje leggen dankzij al die zaakjes waar ie nu in verwikkelt zit en dat allemaal om die griet, damn man.

Prima aflevering vond ik, duidelijk een veeeel beter seizoen dan 5. Na dit seizoen nog eentje toch?

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Helaas wel.. Ik vind het echt boring en voorspelbaar.. Maar blijkbaar veel mensen niet..? Dat vind ik zo goed aan Breaking Bad... Stoppen voordat het boring en voorspelbaar wordt (zoals dit nu...)

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vind dit seizoen toch wel duidelijk de minste.
    Hoop zijsporen die snel afgehandeld worden en de op te bouwen spanning is steeds weer snel weg. Vond laatste aflevering minder en ben bang dat het komende seizoen ook niet zo tof gaat worden als vorige seizoenen. Maar wellicht wacht er nog een toffe verrassing.

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Jij vind het seizoen serieus minder dan S5, die met Lumen? Damn!!! Ik vond die echt het allerminst.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    tvsubtitles.net zijn de Engelse subs altijd direct te vinden. Prima EP weer, ik hoop dat het 1 groot zootje wordt :cool:

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Meeste komt van addic7ed trouwens.

16. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, wat wil je nou, natuurlijk wordt het voorspelbaar, we zitten naar een seriemoordenaar te kijken die meer en meer in de knoop komt met zijn identiteit en zijn visie op de wereld. Het is duidelijk waar het heen draait, en waar het al vanaf seizoen 1 naartoe zou gaan. De manier waarop echter is naar mijn mening wel erg boeiend.

Die zijsporen maken het juist zo boeiend, meer en meer komt hij in een situatie waar hij zich na verloop van tijd niet meer uit zal weten te redden, zal hij worden gepakt of vermoord, verlaat hij zijn code, en zal hij daardoor misschien wel door een andere serial worden gepakt? Anyway, Dexter is vanaf seizoen één al voorspelbaar, in elk seizoen werd de vijand van hem al in de tweede of derde aflevering bekendgemaakt of naar gehint, en weet je dat hij hem gaat vermoorden. Dexter is een voorspelbare serie, ik denk dat jij simpelweg een totaal verkeerde serie zit te kijken, Dexter is geen Lost.

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ben ik het niet mee eens.. Dit seizoen is voorspelbaarder dan de rest.. En het is de kunst om het onvoorspelbaar en boeiend te houden.. Wat jij daar beschrijft had niet bij elk seizoen. Vorig seizoen vond ik een stuk boeiender en wist ik echt niet wat er ging gebeuren.. Dat seizoen met Trinity killer was ook echt onvoorspelbaar en zeer boeiend. Ze hadden al moeten stoppen vind ik, of na dit seizoen.. Gaat te lang door en is erg repetitief. Dat "oh hoe komt ie hier nu weer uit.." heb ik nu wel gezien

How I met your mother heeft hetzelfde probleem. Ik weet nog dat ik eerst niet kon wachten op een nieuwe episode,.. nu is het steeds maandag en denk ik "oja hey Dexter". Kijk naar Breaking Bad als je een serie wil zien hoe het moet, constant stijgende lijn, onvoorspelbaar en stoppen op hoogtepunt

Laatst bewerkt: 16 nov 2012
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het juist verfrissend nu. Heb dat "standaard" Dexter nu wel gezien in de andere seizoenen. Dexter heeft nu zoveel opgebouwd dan verdiend de kijker ook te zien hoe zijn personage veranderd en hoe het met hem gaat aflopen. Daar zijn ze nu duidelijk naar toe aan het werken.

19. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Dit.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    helemaal mee eens. Ik merkte dat ik juist helemaal klaar was met het oude concept van bad guy vs Dexter. Zijn hele leven van serial killer, emotieloos mens, zijn baan bij forensics tot de relatie met zijn zus begint allemaal door elkaar te lopen en dat vind ik wel tof om te zien. Al mag het dan na dit seizoen wel klaar zijn.

Deb en haar verbogen liefde voor Dex wordt ook niks meer mee gedaan overigens.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina