Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Ja, in China misschien :+.

2. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Joh meen je niet. Hoe denk je dat nu.nl aan hun nieuws komt, juist via andere.

3. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Serieus niet? Vergelijk is het uitbrengen van al die android toestellen en tablets met het verschil tussen het uitbrengen van een nieuwe versie van een nieuwe idevice. Als apple dat ineens heel drastisch gaat halveren, ja logisch dat dat gaat opvallen. Als samsung/LG/Sony/Huawei nu en over 2 dagen een nieuw toestel uitbrengt valt mensen dat niet eens op.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ligt bij andere merken toch wel een beetje anders. Die brengen idd meerdere telefoons uit maar die zijn dan ook voor meerdere segmenten van de markt. De echte top toestellen van Samsung (Galaxy S lijn) of die van HTC worden ook vaak pas na een jaar vernieuwd. Een iPhone 5s zou daarom wel vrij snel zijn maar als ze een iPhone "light" zouden maken dan er niemand met een iPhone 5 over klagen

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb vorige week mijn Galaxy S3 weg gedaan en helemaal overgestapt op iOS (iPhone 4 en iPhone 5).
    Onder de motorkap is de S3 een hele fijne telefoon maar ik ergerde me aan een paar dingen.
    1. Nog steeds aan de zeer goedkope behuizing.
    2. Vond de S3 behoorlijk groot.
    3. Kies , wat een ontzettende bagger programma is dat.
    4. Duurt behoorlijk lang voordat een firmware als Jelly Bean beschikbaar was.

Als servicemonteur vind ik het formaat van de iPhone perfect , kan met 1 hand de telefoon bedienen en aantekeningen maken.
    Aantekeningen en foto's zijn direct beschikbaar op al mijn iOS en OSX apparaten.

In mijn werktas ligt veilig de iPhone 5 en in de zak van mijn werkbroek zit de iPhone 4.
    Navigeren gaat via de iPhone 4 terwijl streamen van muziek en bellen gaat weer via Bluetooth vanaf mijn iPhone 5.
    In het dashboardkastje ligt een usb>30pins kabel + 30pins>Lightning adapter voor het geval dat de accu's leeg mocht zijn.

6. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Op zich valt de lengte van het scherm wel mee, maar hij ontzettend breed (zeker als je een iphone 4 of 5 gewend bent). Hierdoor is de S3 voor mensen met kleine handen niet met één hand te bedienen.

Hippo Remote is trouwens een hele fijne app op je iphone om je Mac te bedienen!

7. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriendin heeft ook de S3 maar ik geef je helemaal gelijk. Het werkt net niet zo soepel als iOS. En daarbij zie ik ook nog steeds punten die ze hebben gejat van Apple en daar erger ik mij ook aan hahaO-)!

Maar een iPhone 4 & een iPhone 5? Dat zijn dure maandlasten dan lijkt mij? Mag ik vragen waarom:)?

8. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waarschijnlijk staat 1 van de 2 op de rekening van de zaak ;)

Hebben jullie ook bij whatsapp dat wanneer je ziet dat je een berichtje hebt gehad, je whatsapp opent en dat hij daarna nog moet verbinden. Dat het berichtje er niet gelijk staat zeg maar. Gek genoeg was dit bij Android wel zo :+

9. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    In Android kunnen programma's wel op de achtergrond draaien, in iOS worden ze op standby gezet.

10. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga maandelijks telefoon geld van mijn werkgever ;)

Wilde mijn iPhone4 begin deze week helemaal vervangen door de iPhone5.
    Ik maak onderweg heel veel gebruik van de TomTom carkit maar deze is alleen geschikt voor de oude iPhones.
    In mijn eigen auto zit een simpele klem/knijp houder en de iPhone 5 is daar verbonden via Bluetooth met mijn autoradio.

Ik heb liever de iPhone 4 in de zak van mijn werkbroek dan een 1 week oude iPhone 5.
    Werk als servicemonteur in bakkerswerled en zit ik regelmatig onder de vet en meel en mijn iPhone 4 is in de 2 jaar behoorlijk smerig geweest.

Dat merk je meteen in de levensduur van de accu.
    Heb de accu van mijn S3 een keer binnen 3 uur helemaal leeg gezogen.
    Bij iOS staan de meest gebruikte app altijd op de achtergrond en dat deed ik dus ook bij Android.

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    En m'n abbo van Vodafone is verlopen.

Tijd voor de iPhone 5, ja ... m'n keuze is gema...

WTF Apple!?

... de iPhone 5S? Kom op zeg ...

Zijn de prijzen inmiddels al wat gedaald?

12. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Proefproductie kan van alles betekenen.

1. Nieuwe ontwerp want Foxconn heeft veel problemen met het huidige ontwerp.
    2. Een andere bedrijf naast Foxconn begint met de productie van iPhones.
    3. Het is bekend dat Foxconn de assemblage wil overnemen door robots en dit kan een test zijn.

Laat Apple zich eerst maar bezig houden met de productie van de nieuwe iMacs want die loopt behoorlijk achter op schema.

13. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    'Google Maps app voor iOS bijna klaar'

Eindelijk! Want de kaarten app van nu is ronduit kut.

14. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Vind de 3D functie geniaal in Apple Kaarten _O_
    Maakte in iOS5 heel veel gebruik van de Streetview en wil deze graag terug hebben.
    Heb wel de app Live Streetview maar vind hem niet zo lekker werken als in Google Maps.

15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb een iPhone 4 dus heb die 3D functie niet eens.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vraag: als ik m'n gespreksgeschiedenis verwijder van whatsapp, wordt de media van dat gesprek dan ook verwijderd? Die wil ik niet kwijt raken namelijk.

17. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Ja die worden ook verwijderd, mail dan even het gesprekgeschiedenis naar je zelf incl. media ?

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Of voeg de media gewoon toe aan je Foto's/filmrol.

Vandaag is dan eindelijk de update van Whatsapp voor iPhone 5 uitgekomen *) wat duurde dat lang zeg.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja kan ook, maar is dan zo jammer.. vind het altijd wel leuk om terug te gaan naar My Media in het gesprek, zie alles wat je ooit gedeeld hebt. :)

EDIT:

Hij blijft steeds op 'Verwijderen...' hangen als ik bezig ben met het verwijderen. Als ik dan switch naar een andere app en weer terug ga, sluit WhatsApp zich helemaal af. Ik heb nu alle media (500+) verwijderd, steeds beetje bij beetje, zodat hij niet vastloopt. Maar nu kan ik nog steeds de chatgeschiedenis niet verwijderen. Iemand tips?

Laatst bewerkt: 18 nov 2012
  20. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje. iPhone 5 zet nu alle foto's, dus zowel van de camera als wat via Whatsapp binnenkomt, in één map, de filmrol. Kan ik hier een scheiding in maken? Whatsapp in de ene, camera in de andere? Kan dit nl niet zo een twee drie vinden.

Deel Deze Pagina