[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vesperia

Vesperia Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal wel een van de weinigen zijn, maar ik heb me met de campaign van Reach een stuk beter vermaakt dan met die van Halo 4.. Wat een kutcampaign zit er in dit deel zeg.

MP heb ik van Reach eigenlijk niet echt gespeeld, dus dat kan ik niet vergelijken, maar ik hoop toch dat er nog wat interessante maps bij gaan komen voor H4. Beetje karig so far.

Gister nog een stukkie Flood gedaan. Op zich wel grappig imo. Korte snelle en chaotische potjes :thumbs:

2. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik vond de campaign best aardig totdat ik die gare nieuwe vijand tegen kwam. Ze zijn beter dan de flood maar ik kom altijd ammo tekort tegen die rukkers. Online vermaak ik me echter beter dan verwacht. Ik delf altijd het onderspit tegen gasten die de map uit hun hoofd kennen en daardoor alle goeie wapens hebben maar door dit Call of duty systeem kan ik een stuk beter mee. Voor het eerst in de geschiedenis van Halo heb ik zelfs een positieve KD ratio en scoor ik vlaggen en dergelijke. Die enkel schots battle rifle is echt heerlijk.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nieuwe vijand is na een half uur?

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    De Knights zijn met Legendary pas irritant als je geen Light Rifle hebt :+

5. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Klopt ik was er vrij gauw klaar mee, de stukken daarvoor waar je tegen de covenant vecht vond ik echter wel aardig. Verder mis ik wel de urgentie om de vijanden af te maken. In de oude Halo's (met name de eerste) werd je moederschip aangevallen en reste er niks anders dan te vluchten naar de Halo ring. Nu vecht je tegen een onwetende splintergroep en wat wezens die hun basis verdedigen. Nergens heb je het idee dat je echt tegen een aartsvijand vecht zoals in Halo of bijvoorbeeld een Half-life waar je ook nog eens mensen heb die je wil beschermen.

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Nog een dingetje over de SP trouwens: ik lees veel dat mensen de SP onbegrijpelijk vinden als je de boeken niet hebt gelezen, maar ik denk dat dit verhaal, samen met de terminals goed te begrijpen is.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    moet je ze wel allemaal vinden. Ik heb de 1e geloof ik al gemist. Kan je die dingen alleen in waypoint afspelen? Want ik kreeg een melding dat ie gedownload was naar waypoint.

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Heeft iemand de muziek van het laatste level van Halo 4?

9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Dit inderdaad, ik vond de campaign wel tof maar kon die terminals in game niet afspelen dus hing beetje aan elkaar voor mijn gevoel. Beetje een kuttrucje om waypoint te promoten, wat natuurlijk niet raar is, maar wel irritant. Kun je tijdens het spelen naar waypoint, of moet je eerst naar je dashboard (ben nooit aan waypoint begonnen)?

Laatst bewerkt: 16 nov 2012
  10. Seh

Seh Guest

8):'-(

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    In het Halo 4 menu kun je naar Waypoint. Maar ze zijn niet zo moeilijk te vinden :+ Waypoint heeft sowieso onwijs veel content, dus het is sowieso de moeite waard om het te downloaden.

12. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Faaaaal. Ok, maar het is wel beetje irritant om uit de game te gaan om die filmpjes te bekijken terwijl je ze meteen wilt zien (zoals H3 ).

Laatst bewerkt: 16 nov 2012
  13. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Het verhaal dwingt je eigenlijk op zoek te gaan naar verklaringen in de boeken of op internet. Op zich is dat geen slecht idee. Wat ik ook een goed ding vind is dat ze Cortana en vooral Masterchief wat meer karakter willen geven. In hoeverre dat gelukt is weet ik nog niet want ik moet de campagne nog uit spelen maar intiatief vind ik in elk geval wel goed.

14. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ja, die krijg ik dus ook niet gevonden! :'-(

Even spoiler tags gebruiken
    Je bedoelt het allerlaatste stuk met Cortana? Dat je zeg maar naar die switches steeds moet rennen om ze uit te schakelen, ik krijg hem maar niet gevonden in de OST.

Als je het begin bedoelt in die broadsword, die track heet 117. Als je het einde bedoelt met Cortana en Chief dat is Blue and Green.

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, dit is deel 1 van een nieuwe trilogie; de opbouw. Ik vind het wel goed gedaan, niet te overhaast allemaal, maar lekker rustig opgebouwd.

Gebruik een guide als je ze niet allemaal hebt; easypeasy.

Heb ze wel allemaal, maar moet ze nog steeds kijken....vergeet dat steeds.:9

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ook zo lekker dat je geen waypoint hebt zonder gold. .....

Ze zijn inderdaad erg gemakkelijk te vinden, maar de 1e keer heb ik nooit zin om met een guide te spelen.

17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Oh, ik wist nog niet eens dat Waypoint Gold nodig had tegenwoordig 8) Heb zelf een jaar geen gold meer gehad en niet meer naar Waypoint gekeken

18. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Je kan het toch ook ter plekke bekijken? In dat schip heb ik de eerste gewoon geluisterd.

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dat was geen terminal.

20. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het verhaal is heel goed te volgen zonder de terminals beetje raar dat mensen er moeite mee hebben

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina