1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yanink

    Yanink Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    En daar heb je ook zeker gelijk in, want wie zou dat niet doen? Dit is gewoon heel makkelijk heel veel geld verdienen. En dat wilt iedereen wel.

    Maar ik moet zeggen, door dit deel zie ik wel veel meer negatieve reacties op de game. En dan vooral dat het veel of alleen maar hetzelfde is. Mijn voorspelling is dan ook dat deze game het nog maximaal 2 jaar volhoud en dat iedereen er dan genoeg van heeft, tenzij ze natuurlijk met een compleet nieuwe game aankomen.
     
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    MW3 was veel van hetzelfde. BO II vernieuwd ook niet in grote mate, maar innoveert en evolueert wel op bepaalde vlakken.
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    World of Warcraft houd het al ongeveer 12 jaar vol. En dat is ook alleen maar telkens 5 of 10 levels omhoog. misschien 1 of 2 raids en thats it. Elke keer alleen nieuwe en betere gear halen. Doen nogsteeds veel mensen. Zou het niet onderschatten hoe groot CoD is en hoe groot de fanbase is.
     
  4. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Heeft Treyarch nooit van 'Spawn protection' gehoord??

    Je hoort normaal gesproken paar tellen spawn protection te krijgen om niet Spawn gekilled te worden door de tegenstander die op de spawn zit te campen.

    Dat gebeurd namelijk wel bij sommigen mappen waar je telkens gespawn killed wordt. Ongelofelijk zeg!

    En de scorestreak voor UAV mogen ze ook omhoog zetten. Om de paar tellen een UAV in de lucht. Soms heb je gewoon 4 uav's tegelijkertijd in de lucht.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2012
  5. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Verwacht ook niet dat de serie erg veel zal veranderen met een nieuwe engine op nieuwe generatie apparaten.
     
  6. Kilian002

    Kilian002 Smell you later!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe nog erg tevreden over BO2. Zit met de SP alleen nog vast met het tegen houden van de EMP maar daar kom ik nog wel doorheen hehe.

    Op de MP veel TD met vrienden of multiteam 3 vs 3 vs 3 wat erg vermakelijk is.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Vind de UAV eerlijk gezegd wel meevallen :)

    Waarom veranderen? UAV is elke keer beschikbaar geweest na 3 kills.
    Vind de map "Carrier" echt verschrikkelijk. Zijn de mappen waar ik m'n K/D weer flink mee naar beneden haal :+
     
  8. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Het probleem met de uav's, is dat je niet meer stealth of de tegenstanders kan flanken.

    Voordat je bij hun bent hoor je 'hostile uav' in de air. Dan ben je meteen de pineut en weten ze waar je zit.

    Jammer dat Ghost pas vanaf level 55 verkrijgbaar is. Ik heb van vrienden begrepen dat Ghost ook helemaal verkracht is. Jammer.

    Begrijp best dat ze campers willen tegengaan, maar niet op zo'n manier.

    Ik vind eerlijk gezegd dat alleen degene die een uav heeft gehaald de tegenstanders mag zien. En niet heel z'n team.

    Zo kan je nooit meer de tegenstander verrassen. Je wordt om de paar tellen gespot en weten ze waar je zit.

    (Speel trouwens alleen Domination)
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2012
  9. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak gewoon kitje met Ghost ( wanneer beschikbaar ) en/of Stinger en neem aan Counter-UAV mee.
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Oude CoD spellen nooit gespeeld? Die UAV is altijd bij 3 killstreak geweest en met Hardenerd oid bij 2 kills al. Bij elke CoD is dat ding de hele tijd in de lucht.

    Btw, Ik heb turrent aanstaan, EPIC FUCKING DING. Die blijft totdat hij neergeschoten word ( best veel kogels nodig ) En je kan wanneer je wilt hem zelf besturen! echt ideaal. Bij een vlag neer zetten in een hoek zodat ze er niet achter kunnen komen en laat de punten binnen stromen.
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    @ Dagger: niet hardened, maar hardline. ;)
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Het is RVDV :) en ja is goed zal je wel even adden. Altijd goed om meer Zombie freaks in je lijst te hebben.

    Spawn protection kan nooit helemaal goed werken. Als de tegenstander over de map verspreid zit, dan kan het niet anders dan dat je op een plek wordt gespawned waar iemand in de buurt is.


    Ghost mis ik wel, aangezien ik rush als een mongool en vaak achter de linies van de vijand probeer te komen. Nu wordt ik nog vaak gespot, al hoewel ik moet zeggen dat ik toch vaak over het hoofd wordt gezien. Lijkt wel of sommige mensen niet naar de map kijken.
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Vind de mp toch erg vermakelijk.
    Mischien komt dat omdat ik totaal niks verwachten na de vorige delen gespeeld te hebben.
    Zombies ook even gedaan ziet er leuk uit voor mensen die er van houden voor mij persoonlijk is het niet zo intresant.
    En aan de SP nog even beginnen maar zal ook wel vermakelijk zijn.
     
  14. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de Guardian al eens geprobeerd, ding is makkelijk te halen en ideaal om objectives en gangetjes te beschermen.

    Misschien zijn de Guardian en Sentry Guns wel zo effectief omdat ik nog weinig tegenstanders ben tegen gekomen met EMP granaten :p
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ghost mis ik totaal niet... nooit gebruikt in welke CoD dan ook. Komt ook omdat ik nooit snipe. Ik had op elke kit Ninja, sleight of hand en lightweight...
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Spawns zijn sowieso echt drama soms. Al vaak gehad dat ik gewoon voor een enemy spawn en voordat ik loop al gekilled ben..

    Maar ik hoef vaak maar 1 of hooguit 2 kills te maken om een UAV te krijgen.
    Ghost is alleen als je killstreaks gebruikt,bommen plant en als je sprint. Dus je kan nog best wat gezien worden.
    Stinger is wel erg belangrijk ja. Elke keer als ik spawn switch ik naar mijn stinger en haal ik alle zooi uit de lucht.

    Counter-UAV is niet aan te raden though =( mensen hebben daar blijkbaar wél een hekel aan itt gewone uav. Constant na 10 seconden wordt de counter er al uitgehaald :{ Daarnaast is counter ook nog even 250 punten meer dan een gewone uav.

    Btw tegen iedereen over dat het lag-compesation verhaal begon bij MW3 is niet waar. Heel veel online spellen hebben dit, de een wat beter uitgewerkt dan de ander. En in principe is dit geen probleem zolang mensen een normale verbinding hebben en niet in Tokyo wonen. Denk dus ook niet dat dit 'gefixt' gaat worden..
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Mjah Ghost is verrekte handig als je rushed. UAV's zijn soms killing als je tussen de vijand inzit :).
     
  18. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het nu wel een goede ( en eerlijke ) perk om als 2de perk mee te nemen door een wild card te gebruiken.
     
  19. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ze hadden eigenlijk counter-uav dezelfde punten/scores moeten geven als de uav. Was wel eerlijker geweest.

    En trouwens de Flak Jacket werkt ook niet naar behoren. Ik word gewoon gekilled door een hunter killer.

    Die perk is wel gelukkig nog goed voor granaten.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2012
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jup of 450 punten ofzo, dat was het ook in black ops 1 ongeveer. Echt belachelijk van flak jacket :'-( ik wou die juist voor de killstreaks, maar dat maakt geen zak uit. Tsja die granaten zijn ook heel krachtig, maar om daar alleen nou flak jacket voor te gebruiken :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina