Ook hier een voor mijn gevoel (te) grote backlog....ook al ben ik sinds een jaar bezig om het wat rustiger aan te doen met nieuwe aankopen tot ik er in ieder geval 1tje klaar heb, en dat heeft me toch al wel erg goed op weg geholpen, vooral op de 360.
Ligt er ook maar net aan in wat voor mood ik ben....Mass Effect bv heb ik al lang en breed uitgespeelt, maar heb ik vaak zin in om toch nog een keer te doen (ben alweer bijna bij het eind van deel 1)....dat is ook niet echt productief voor de backlog natuurlijk.
Voor de 360 ben ik redelijk bij:
-Assault Heroes (arcade. Zeer leuke game, maar geen zin in na de zoveelste keer game over en opnieuw moeten beginnen)
-SSX (storymode wel uitgespeelt maar moet nog een hoop bergen....ben bang dat het er nooit van gaat komen)
-Deus EX (niet echt backlog; wil em alleen nog een keertje doorspelen zonder alarmen af te laten gaan. Leuke uitdaging, maar kan wachten, is geen must)
-Happy Wars (een nieuwe, maar moet er nog steeds aan beginnen)
Ben bezig met Lego LOTR en Skylanders Giants met mijn dochter.
Halo MP neemt op dit moment de meeste tijd in beslag.
Voor de PS3 zijn het er echter meer:
-Heavenly Sword (gekocht dicht bij de release, maar nog steeds niet uitgespeelt! En het is best een leuke game, maar ik omdat er steeds andere games tussen kwamen vergat ik de controls en moest ik steeds opnieuw beginnen...na 3 keer niet meer aan toe gekomen)
-Final Fantasy XIII (wat een schijtgame....die zie ik echt nooit uitgespeelt worden)
-Ratchet & Clank HD Collection (leuk, en fun....maar andere games gaan steeds voor)
-Metal Gear Solid HD Collection (Snake Eater gehad, rest volgt ook maar andere games gaan voor omdat dit zo'n tijdvreters zijn)
-Ratchet & Clank All 4 One (beetje tegenvallertje voor een R&C game....en niemand speelt em co-op)
-Tales of Graces F (leuke game, maar ook een tijdvreter, en nu effe not in de mood....maar zal waarschijnlijk als eerste uit de lijst verdwijnen)
Voor de 3DS:
-New Super Mario Bros 2 (al lang uitgespeelt, maar nog niet alle levels gehad)
-Mario Kart 7 (moet nogal wat opnieuw doen sinds overstap naar 3dsXL)
Nu de Wii U er is gaat Mario U effe voor op de rest, wat ook weer niet bevorderlijk is....ook Trine 2 wil ik eigenlijk wel gaan kopen voor de Wii U, mooie prijs en die game lijkt me best een pareltje.
Laatst bewerkt: 9 dec 2012