Dat is ook het grootste probleem. We zijn eigenlijk best toe aan nieuwe consoles en ik denk dan ook echt wel dat het volgend jaar tegen kerst losgaat qua nieuwe Xbox, met een onthulling bij de E3. Maar voor waar Rockstar mee kon werken is het verdomd knap. Na RDR en MP3 had ik niet durven dromen dat GTA V er zo uit zou gaan zien. Duidelijk mooier en gedetaileerder dan RDR en misschien zelfs mooier dan MP3. En als dat straks echt het geval is....dat is gigantisch indrukwekkend i'd say. We krijgen zelfs de 'clothing physics' of hoe ze dat ook maar noemen in GTA V.
Maar goed, dat is nog even afwachten of ie mooier blijkt dan MP3, maar het lijkt wel op één lijn te zitten, doet er niet voor onder. En bij MP3 hebben we het over een lineaire third person shooter en bij GTA V open world. Als Rockstar dit voor elkaar krijgt met een framerate die gewoon te doen is....dan ben ik iig super tevreden. Dat de vooruitgang nog veeeeel groter was geweest als MS eerder een nieuwe Xbox had uitgebracht, is gewoon een feit. Maar ik bedoelde het dan ook op een andere manier, zoals ik hier in dit bericht beschreven heb.
Laatst bewerkt: 16 nov 2012