Rekenkracht. Het kost gewoon veel rekenkracht om überhaupt alles al grafisch een beetje fatsoenlijk op beeld te krijgen. Als er dan ook nog 40 man extra rondlopen dan kunnen de consoles dat niet meer aan.
tijd voor een nieuw console?*) ach ik vermaak nog prima met bf3. maar de nieuwste mappen zijn inderdaad best groot, loop soms naar een vlag, kom niemand tegen, ga naar een andere vlag, nog niemand. vin de oude mappen ook toch het leukst, maar dat komt ook omdat ik die beter ken. wie speelt bf3 nog?
Lol genoeg mensen. Valt me op dat na een jaar er zoveel volle servers zijn. Als ik een match zoek dat heb je nog steeds twee pagina's vol met 23/24 en daarna nog genoeg met 22/24 of 21/24. Denk dat de DLC's ook veel geholpen heeft omdat iedereen toch wel actief te houden.
Ah oke. Dat is jammer. Wachten op de nieuwe xbox dan maar. Komt Battlefield 4 uit voor Xbox 360 of voor de nieuwe? Verdergaand op het andere gesprek; er zijn inderdaad zat servers online. Vooral de populaire game-modes. Alleen laatst wilde ik squad-rush doen, en daar waren er op dat moment erg weinig van. Terwijl dat echt een super gave modus kan zijn, vooral als je het met bekende speelt.
Pc merk ik ondertussen wel dat bijna de helft van de servers die ik onder favo heb staan niet meer actief zijn. Maar daarnaast zijn er idd nog zat volle servers te vinden. BF heeft ook altijd een loyalere fan base gehad. BF2 werd 3 jaar na dato nog vollop gespeeld. Alleen 2142 was niet zo'n succes.
Pff werd net ook gekicked door een admin. Geen idee waarom.. Enige wat anders was. Was dat ik de UMP 45 gebruikte. Verboden wapen ofzo? Server info zei niks daarover volgens mij.
Waarschijnlijk voor de nieuwe. Next-gen zal probably rond E3 2013 worden aangekondigd, jaar later te koop dus dat word nog ff wachten op Battlefield 2143 5.
als iemand nog een conquest server weet zonder regels. wor er gek van. geen c4, geen claymore..geen dit, geen dat....geen shotgun, en als je dan weet hoevaak ik kapot ga door een shotgun.
Damn de UMP 45 is awesome. Alleen voelt die totaal niet aan als een SMG met maar 600 rpm en .45 kogels.
Lekkere gun is dat idd, holo erop en knallen maar. Als je voorzichtig burst heb je ook nog best wel wat damage op range, al zie je dat aan de stats niet echt af
Ja krijg nog aardig wat hit markers op lange afstand. SMG"s blijven tof. Kan me nog mooie tijden herinneren met me MP5 in COD 4. Jammer dat die er niet inzit als is de UMP volgens het broertje daarvan?
Delphiki ga je nog andere mappen op je server zetten?? of ga je er echt mee stoppen. je server zit de laatste dagen weer nokkie vol. het is volgens mij de enige server zonder regels. maar ik speel ook wel graag de nieuwe mappen.
Gaat lekker vandaag. Toen ik het spel vandaag opstarten liept die vast. Daarna een potje gehad met wat screwed up geluid en nu had ik dit 2 min lang. Lol dat potje Rush was snel voorbij. http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/69605988/2/174263791/
Net voor t eerst sinds een maand of 2 BF3 weer eens opgestart en ik ben t nog niet verleerd Blijf dit beter vinden dan CoD en Halo, nergens heb je zulke gecontroleerde chaos en zoveel manieren om je tegenstanders aan te pakken
Ja weet het ook niet. Was wel apart idd. Net eindelijk is een leuk potje op Damavand peak. Niet mijn favoriete map. Maar heb net de MG36 unlocked en dat ding is super. Je kan hem zelfs als sniper gebruiken. lol. http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/69739862/2/174263791/