[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Klopt, ik heb daar ook besteld. Dat is wel de gewone versie voor € 43,00, alleen dit weekend. Maar gedaan, wel lekker goedkoop.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Gooi Ave Maria hieronder en de trailer is zoveel beter.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat zeker weten. Het is aardige muziek in deze trailer, maar niet heel erg bijzonder. Hopelijk wel een beetje goede muziek in de game zelf, maar ja..Jesper Kyd is missing in deze game.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Fuck 't. Veel beter. :cool:

5. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Nice :)! Hoop echt dat ie al een of twee dagen eerder te krijgen is! Iig nog maar paar dagen!

6. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Gamesync gaf in een email aan dat de professional editie die ik besteld had voor 49,95 verstuurd is. Vanavond eens met de tracktrace code kijken of die er morgen dan zou zijn. Ik ga gewoon er vanuit dat die er dinsdag pas is.

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    35eu bij inlevering van 2 games bij GM

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Kan echt niet wachten om gewoon rond te sneaken in allerlei vermommingen in gebieden waar ik niet hoor te komen, geweldig.

Even een vraagje trouwens: In die eerste video in de bibliotheek zag je hem tegen het eind van de video een donut eten of dat ie een andere agente begroette en zijn hoofd wat kantelde zodat de agent hem niet kon herkennen. Zijn dit nou juist de features van Instinct of gebeurd dit ook in Purist mode?

9. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Instinct heeft een aantal functies:
    1 'hat tip' zodat mensen met hetzelfde outfit je niet herkennen
    2 precision shooting. targets selecteren en vervolgens afknallen
    3 voorspelling looppaden van guards
    4 door muren kijken naar guards
    5 'interessante' objecten gloeien op (voorwerpen die je kunt oprapen om te killen, evidence, outfits, wapens, etc.)

in purist mode blijven functie 1 en 2 behouden

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Fuck precision shooting, dat is iets wat helemaal niet in Hitman thuishoort, maar dat negeer ik dan ook. Hat tip is wat ik bedoelde dan, cool dat dat er nog inzit. Dat vond ik namelijk weer een toffe toevoeging.

11. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Ik begreep wat je bedoelde. De term hat tip heb ik er zelf maar even aan gegeven. Geen idee hoe ze het in de game noemen.
    En precision shooting, tsja, een echte Silent Assasin laat z'n silver ballers thuis toch?

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Exact man!!! Ik ga daarom ook zoveel mogelijk alles stilletjes proberen af te handelen. Uiteraard heus wel een keer schieten want ik wil weten hoe dat aanvoelt in de game en het is soms ook gewoon cool. Maar in Hitman is het juist geweldig om alles zo onopvallend mogelijk te doen en zo weinig mogelijk met wapens.

13. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ook helemaal mee eens ja! Eerst de levels proberen uit te spelen met Silent Assassin rating (en lekker de tijd nemen om zoveel mogelijk verschillende manieren te ontdekken) en dan later nog een keer lekker gunstig blazing er doorheen :D!
    Wat ik ook begreep (via pim_smeets) is dat je mensen kunt wurgen of de nek omdraaien, maar dat je dikke minpunten krijgt voor onnodige slachtoffers (logisch ook). Maar zelfs als je iemand wurgt (bewusteloos dus) krijg je minpunten, maar die kun je weer kwijt raken als je het lichaam verstopt! Kan zijn dat ik het me verkeer herinner, is ook alweer flinke tijd geleden, maar in Blood Money was het volgens mij niet nodig om bewusteloze lichamen ook echt te verstoppen (hoewel ik dat toch wel altijd deed) voor een Silent Assassin rating, zolang niemand het lichaam maar vond? Dat je ze nu ook echt moet verstoppen is wel nice.

14. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    iemand hem al gespot??

15. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren besteld bij gamesync met tracktrace code en daar staat dat de postbezorger onderweg is met het pakje. We zullen gaan zien of die er straks is.

16. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    8) Nu al? Was het maar zo'n feest...

17. charkie

charkie Mabok

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net binnen gekregen. Bij bpgames vd week besteld. Gister was ie verstuurd.

Ik weet wat ik het weekend lang ga doen!

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hahaha niiice. You lucky ass bastard :D

Laat maar weten hoe de game is :thumbs:

19. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Net ook mijn bestelling binnen gekregen van gamesync. Gisteren net voor 16.00 uur weten te bestellen, volgende dag in huis.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    wooooo, dacht dat deze pas eind november zou komen. Niet erg verder, ben toch nog met andere games bezig ...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina