Donderdag gaat mij niet lukken, moet ik trainen. Vanavond lukt me wel tussen 7 en 9, iig voor NED XI.
Ik kan vanavond niet, daarom vroeg ik naar donderdag. Maar kan dan zelf ook niet blijkbaar . Vrijdag avond kan ik.
Oké, we zien vrijdag op de dag zelf wel. Ik kan waarschijnlijk vrijdag avond, en misschien in het weekend (niet zeker). Ik kan maandag de hele dag (vrij) en dinsdag de hele avond.
Ik kan vanavond laat waarschijnlijk wel, gaat m'n broer op stap, dus kan ik bij de XBOX . Doordeweeks kan ik sowieso, maandag de hele dag. Ik kan vanaf nu de hele avond .
Siemenn (Dortmund) 3 - 0 A3aan77 (CSKA) 1-0 Gundogan 2-0 Bender (knap ingeschoten van moeilijke hoek) 3-0 Lewandowski Geflatteerde uitslag, scoorde 2-0 in 80e minuut ofzo.
Ah sorry, ging er niet vanuit dat je meteen zou kunnen. Moest namelijk nog weg. Ik kan morgen de hele dag, zondag vanaf laat in de middag, en maandag avond. Ik hoor het wel.
Twee halve finalisten zijn bekend! Daz en Siemenn. [GB]De achtste finales[/GB] 1. Danny-DH 2 - 3 Daz 2. Looney - afcamarvin 3. Ralluff - Seh 4. Siemenn 3 - 0 a3aan77 Deadline: De overige twee wedstrijden móéten gespeeld zijn vóór woensdag 21-11-2012 00:00 (dus nacht van dinsdag - woensdag).
zeker je team was ook veel beter op alle fronten mijn aanvallers waren echt niet vooruit te branden! elke speler van jou leek wel sneller!