[XOne] Assassin's Creed III [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 nov 2012.

  1. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Nou ik ben net begonnen en vind em retegaaf, mooi gemaakt duidelijk en snapbaar verhaal en veeeel betere combat
     
  2. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.483
    Leuk Bevonden:
    906
    Ik vond/vind het echt een TOP game! Maar dan heb ik ook het voordeel dat ik alleen deel 1 als vergelijkingsmateriaal heb!

    Ik heb me echt enorm vermaakt met de game! Alhoewel het ook wel scheelt dat ik het samen met een maat op de bank heb gespeeld, half uurtje gamen, half uurtje kijken etc. Prima game voor!
     
  3. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon anders, de één vindt het geweldig en de ander helemaal niks. Gewoon lekker gaan spelen
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nog niet eerder zoveel bugs gezien in een AC game :+
     
  5. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Gisteren nog even wat gespeeld en nu in sequence 7. Begin hem nu juist wel leuk te vinden. Merk nu dat het steeds beter gaat en vind de meeste missies nog toch wel leuk worden. Gister nog even gevochten met een hert en een lynx en nog even de grot van Sasquatch gezocht :p
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  7. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Sta wel op het punt hem te verkopen. Multiplayer werkt niet en offline is geen reet aan. Ongelofelijk dat ik 2-3 weken na de release nog steeds niet fatsoenlijk online kan spelen. Zeer frustrerend
     
  8. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
  9. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Hebben die frontiermissies nog enige doel in het spel? Je krijgt er volgens mij niets voor en als je er een aantal gedaan hebt worden ze best saai. Ik had ze wel wat spannender verwacht.

    Zoals het zoeken naar Sasquatch, de hoofdloze ruiter of het zeemonster. Het klinkt heel wat, maar stelt uiteindelijk weinig voor|:-
     
  10. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze tellen mee voor de 100% synch (inclusief bijbehorende achievement), maar daar houd het volgens mij mee op. Voor zover ik mij kan herinneren waren er niet zo gigantisch veel Frontier missies, niet zoals moordcontracten in ACII die nooit leken op te houden.:+
    Dus kans is groot dat je ze dan al bijna allemaal gedaan hebt.
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Goed nieuws, denk dat ik de game in dat geval nog even laat liggen. Heb de eerste sequence gespeeld en schrok me kapot van de hoeveelheid bugs die ik tegen kwam in zo'n korte speelsessie. Verschillende keren wapens zien hangen in de lucht 8)

    Heb gisteravond nog even verder gespeeld maar na een uurtje toch weer uitgezet, op de een of andere manier boeit het verhaal me (nog) niet. Vind eigenlijk ook dat ze met die hele Desmond shit zijn doorgeslagen...
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Door New York rennen dat bedekt is met sneeuw is wel sfeervol moet ik zeggen, leukste tot nu. Rest blijf ik er bij dat de setting en steden echt gigantisch saai zijn. Vast persoonlijke smaak, maar heb er echt helemaal niks mee. Boston is echt gigantisch crap en het enige leuke aan NY is nu dat ik in een sequence zit waar het winter is. Beide steden zijn in ieder geval ongetwijfeld de slechtste uit de hele franchise, zelfs erger dan het verneukte Istanbul uit Revelations. Ik mis de Renaissance, dat was geweldig.
     
  13. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    De steden leven lang niet zoveel als die uit voorgaande delen idd. Wat ik ook ontzettend mis zijn de hoogtes. Nu zijn de hoogste punten die suffe kerkjes die continu hetzelfde zijn. Waar zijn de hoge tempels en torenhoge kerken uit voorgaande delen :'-( Moet zeggen dat ik nog niet in NY ben geweest hoor..

    Ik vind de bossen daarentegen wel een pluspunt. Erg leuk om over de takken te huppelen. Ik speel trouwens op de PS3 en heb niet zoveel last van bugs, is het dan toch console gerelateerd? Heb nog maar 1 keer een beer door de grond zien zakken :+
     
  14. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Vandaag weer een aantal uur gespeeld. Merk wel dat hoe langer je speelt des te leuker het spel wordt :) Alle ondergrondse gangen in Boston even onderzocht, mijn huidige hulpjes tot assassin's getraind, nog wat side missies gedaan en vermaak me er nu wel erg mee. Snap enkel die koeriersmissie's niet, je spreekt ze aan en ze zeggen iets als "Bedankt" en verders niks ... is dit een bug in het spel of in mijn hoofd 8)

    Denk na de Formule 1 nog even een klein uurtje verder spelen :D
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Had net een achtervolging te paard (sequence [noparse]:cool:[/noparse] en toen kakte de framerate toch even behoorlijk in :eek:
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Had ik ook last van op het zelfde punt, denk ik.

    Dat je die generaal (?) moest vermoorden?

    Had zoveel toffer kunnen zijn als het vloeiender ging, dikke explosies en dan die drops. |:-
     
  17. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Is geen bug in je hoofd.:p
    Het is een beetje raar gedaan die koeriermissies maar als je eenmaal bij zo'n gast geweest bent krijg je een lijst met dingen die je moet verzamelen. Als je alle spullen op de lijst hebt kun je diezelfde gast weer bezoeken (icoontje staat dan ook weer op je map), als je het dan inlevert is de missie voltooid (telt mee voor de 100% synch) en krijg je een klein beetje geld (750-1000 pond meestal)

    Om je voortgang te bekijken en om te zien wat je nog moet verzamelen kun je als je op 'Back' drukt en dan naar beneden gaat met die symbools links naar logboek, open dit en dan zou er moeten staan wat je allemaal al verzameld hebt en wat nog niet.:)
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Dat was bij mij ook een grote hapering inderdaad.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Blij dat ik hem nog niet gekocht heb. Ik was namelijk nog met Revelations bezig.

    Holy shit, dat einde van Revelations. _O_

    En van die lijst schrik ik niet. Ik vind het niet meer dan normaal. :thumbs:
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ja dat stuk, echt tergend. Heb 'm daarna uitgezet. Ik wacht die patch wel af en speel 'm volgend jaar wel een keer.

    Vraag me echt af waar al die hoge waarderingen vandaan komen. Ik mis gewoon iets bij het spelen van deze AC... :+
     

Deel Deze Pagina