[PC] Guild Wars 2

Discussie in 'Games' gestart door Sliv, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik ben niet meer zo van het PvP, in GW1 kapot gespeeld maar dit kan me niet echt interesseren, misschien als ik klaar ben met de story line.

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
  3. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik zal wel even kijken, het eiland blijft toegankelijk na het weekend en er wordt ook een nieuwe ras aangekondigd.

4. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
  5. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Zo, eerste deel van het event gehad. Op zich tof, erg druk en erg chaotisch en ook erg, erg veel lag. Daar moeten ze echt iets aan gaan doen. het idee is tof, echt wel. Maar die lag was veels te erg. Het weekend is nog niet voorbij en mijn ervaring met Arenanet is wel dat ze best goed kijken en luisteren naar de community. Ik heb ook wel het idee dat ze dit nog wel verbeteren. En zelfs al zou het hele weekend lag issues blijven, dan zie ik ze er ook nog wel voor aan om bepaalde dingen van het event gewoon nog een keer te doen. Al met al, teveel lag, maar toch heb ik mij wel even vermaakt.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik moet deze game ook echt nog eens verder spelen. Ik zit op Far Shivepeaks, in Nerrion zijn guild.

Ben nog maar level 5 ofzo, maar kan niet aan het systeem wennen. Ik vind die camera echt ontzettend kut. Het ligt niet aan de sensitivity, dit staat op nog niet de helft.

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Maar weer's GW2 proberen dan, sinds een paar weken al gekapt omdat iedereen waar ik mee speelde ook al weg was :+

Klopt, de camera was kut maar dat hebben ze grotendeels gepatched.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Thanx. Ik denk dat ik het dan binnenkort maar weer eens test, maar heb nog veel andere games.

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het jammer dat MMO's zo snel leeglopen na een maand. Het is een ontzettend goed spel. Ik zit in een level 40 gebied, maar je komt amper iemand tegen. Bij Star Wars kon ik dat wel begrijpen, maar Guild Wars 2 zit gewoon goed in elkaar.

10. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Hm, nou ben ik zeker niet alle gebieden nog doorlopen, maar amper iemand tegen komen heb ik nog niet echt gehad. Nou ja, zo nu en dan even een momentje dat je eventjes niemand ziet, maar zeker bij events zijn er altijd wel een paar man. Ligt het misschien aan de server waar je op zit?
    Wat ook kan, ik weet niet wanneer je dit had, maar er is natuurlijk net een event geweest waarbij mensen heel veel gespeeld hebben. Kan zijn dat er wat minder spelers zijn nu eventjes om die reden.

11. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    ik kom ook heel weinig mensen tegen maarja ik zit dan ook nog steeds maar op lvl 35 waar iedereen volgens mij allang 80 is..

12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Dat wordt dan leuk. Ik moet het spel nog steeds beginnen. Lege gebieden dus?

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ligt ook aan welke server je bent, ik kom meestal nog gewoon mensen tegen overal.

14. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb er ook niet echt last van dat ik niemand tegen kom. Ben nu lvl 41 of 42. Zit nu even in een lvl 15 gebied en toch kom ik steeds mensen tegen.

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Binnenkort toch maar eens de level 80 aantikken, word wel eens tijd :+

16. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik kom er ook nog zat tegen. Underworld server zit ik.

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Wintersday :cool:

18. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
  19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dit ;)
    Wintersday is Here!

Wintersday begins today! We’ve packed a lot of magical merriment into Guild Wars 2 from December 14 to January 3, so start your holiday adventure today! Visit the official forums to get all the information you could possibly need to guide your holiday fun!

It wouldn’t be a holiday season without goods to be gained, so keep your eyes open for gift boxes in the world containing all sorts of treasures such as weapon skins, tonics, and crafting trophies.
    Not happy with your presents? Try visiting the gift exchange merchants in Lion’s Arch to score exactly what you wanted.

Also, be sure to visit Tixx aboard his airship workshop at every stop to help him build each of the five Wintersday toys. Each time you survive a visit, Tixx will reward you with the secret of the toy as well as parts you’ll need to build your very own copies of his toy!

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Pff, jumping puzzle is weer lastig :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina