Windows 8

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Oh ja? Werk nu via Windows 8, verkregen via die link. ;) Nu nog even Start8 oid installeren.

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Hmmm, ik ben inmiddels oevr naar W8 met 4 PC's.
    Wil eigenlijk dat alle PC's exact dezelfde setup hebben. Zelfde apps, zelfs settings, noem maar op.

Is er geen makkelijke manier om het te doen? Handmatig instellen is niet heel fijn om te doen.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Met Willem eens ik ga denk nog steeds voor de Samsung Ativ Pro

[yt]Wv7CI7dKY5I[/yt]

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Apart, laatste keren dat ik het wou doen moest het wel via een serial, hmm :+

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Tsja, geen idee. Start8 trouwens wel een aanrader, prima in de strakke stijl verder van het desktopgedeelte van W8. Veel minder kloten met tabletmode.

6. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Die is ook wel tof.

Die van Dell is ook vet trouwens, kun je gewoon het scherm 180 graden kantelen zodat het een tablet word.

7. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon doorgaan op die van 30 euro, dan gegevens invullen, dan betaalmethode selecteren en daarna kan je de code invoeren.

Edit: ik wilde zojuist betalen met PayPal, maar ik moet dan eerst geld van bankrekening-->PayPal doen? Waarom is dat zo, normaal was het toch zo dat PayPal een automatisch incasso verrichtte?

Laatst bewerkt: 18 nov 2012
  8. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Ik had hier ook gezeik mee met dat betalen. Betaalde het toen kon ik het downloaden. Krijg paar dagen later mailtje van paypal dat ik in de min stond omdat het overschrijven van de bankrekening naar paypal mislukt was.

Gelukkig was het makkelijk weer opgelost maar zal wel aan dat progamma liggen

9. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu Windows 8 Pro aan het downloaden via de Upgrade Assistent. Valt me alleen op dat de hele Upgrade Assistent Engels was, dus denk dat Windows 8 dat ook wel zal zijn. Is er nog de optie om later de taal naar Nederlands om te zetten?

Over vorige post: Er is nu bij PayPal een optie om geld te storten op je PayPal-rekening via iDeal. Hoorray! :)

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik heb net een update gehad, en na het opnieuw opstarten doet mijn touchpad ineens helemaal niks meer. Hardware info etc ziet er gewoon goed uit volgens mij, zie niks raars. Iemand iets soortgelijks gehad?

edit: Systeemherstel naar een week geleden gedaan, toen ik nog nergens last van had; geen resultaat :'-(
    edit2: godver, systeemherstel was mislukt omdat 'iets' verhinderde dat systeemherstel geen toegang kon krijgen tot 'een' bestand

Laatst bewerkt: 19 nov 2012
  11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het nog zo net niet met die convertibles... De Asus Taichi zag er ook wel vet uit, maar ik heb toch het gevoel dat de tablet te groot is en niet zo handig als een gewone tablet. Ik ben in ieder geval erg blij met m'n Asus Vivo Book, en ik gebruik het touch screen toch wel veel meer dan ik vooraf had verwacht :)

12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Jezus, ook in Veilige Modus Systeemherstel uitvoeren levert een fout op, nu een andere. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

edit: huuh, in Veilige Modus gaf ie dus een foutmelding na een tijdje systeemherstel. Druk ik op 'ok', start ie weer op, zegt in de normale modus dat het gelukt is... Anyway, touchpad doet het nog steeds niet. Hoereding.

edit123: drivers verwijderen etc al gedaan natuurlijk. Net tegen beter weten in nog eens. Niks werkt, maar Windows blijft gelukkig zeggen dat het apparaat correct werkt en aanwezig is.

edit124312: Ik snap er echt geen reet van, bij muisinstellingen staat het apparaat ook gewoon als aanwezig

edit12321454: Na handmatig downloaden (nog verrekte lastig te vinden deze drivers, stonden nl niet op Packard Bell site) en installeren van de drivers van de touchpad doet ie het nog steeds niet. Ik heb nu echt alles gedaan wat ik kon bedenken :'-(

edit265454676: Apparaat was even volledig verwijderd. Weer opnieuw geïnstalleerd, deed het nog niet, toen ging ik weer opnieuw opstarten en ging Windows ineens 3 nieuwe updates installeren. Nu hopen dat ie het plotseling doet :+

edit2346542235: nee, helaas

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    even iets specifieker over het dikgedrukte: Nadat ik handmatig die drivers software had geïnstalleerd zag ik dat deze dubbel werd opgepakt door Windows, in het menu muisinstellingen resulteerde dit in 2 tabs van de betreffende software. Vervolgens dacht ik, dan verwijder ik weer wat ik net geïnstalleerd heb, dit resulteerde in het feit dat het apparaat volledig verwijderd is (bij muisinstellingen staan alleen opties voor een fysieke muis, bij apparaatbeheer staat alleen een standaard muis). De pc installeert niet meer automatisch de driver software die er origineel was na opnieuw opstarten (zoals dat gebeurd als je bij apparaatbeheer zegt 'drivers verwijderen').

Wanneer ik nu weer de gedownloade drivers installeer, krijg ik alle opties in de menu's wel weer terug. Als ik het apparaat dan wil 'starten', in het menu muisinstellingen, gebeurd er niks en kan ik niet met tab naar toepassingen (dat boink geluidje van 'onmogelijke actie' klinkt dan). Als ik dan alt+f4 doe en weer daar kijk, is het apparaat nog steeds niet gestart.

edit: Nou, weer andere gevonden op de Packard Bell site, ben benieuwd.

edit2: Nope, nog steeds niks. Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.

fff hij doet het ineens. Alleen werkt mn scrollwheel-surrogaat nog niet.

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Kan ik die Windows.old map eigenlijk zo weg mieteren? Ding neemt nogal veel ruimte in op mijn SSDtje van 50GB.

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Weet iemand dit voor mij. want ik wil niet dat ze zomaar tegen me beginnen te babbelen!

16. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Alleen via disk cleanup.

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ga naar messaging, dan met je vinger van bovenin je scherm naar beneden, dan status veranderen.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    na een tijdje w8 te hebben geprobeerd in de stijl zoals ie bedoeld is heb ik toch start8 geinstalleerd.

In windows gebruik ik 3 dingen: een browser, een verkenner en een lijst met programma's (die ik eventueel vast pin aan de startbalk). In w8 is alles zo gefragmenteerd: nos, yt en fokke en sukke in een aparte tile, heel leuk maar 1 browser is voldoende. Het verschil tussen w7 en w8 apps is irritant en na een tijdje begint de drukke interface te irriteren.

Start 8 combineert w7 en w8 in het start menu, het voelt nu iig weer aan als 1 geheel.

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ja oke maar wil helemaal niet aangemelde zijn! bij het starten van windows.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon bij instellingen -algemeen toch. Vinkje weghalen bij automatisch aanmelden dacht ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina